Dit heb ik voor u getest
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:18
En inlegkruisjes / maandverband mee wassen in je wasmachine. Is eigenlijk gewoon ranzig als je er te lang over nadenkt.
Dat heb ik dan weer getest.
sallie68 wijzigde dit bericht op 04-10-2025 23:21
18.71% gewijzigd
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:20
Dankje.
Hij stuurde serieus een appje in de familie-app die voor mij was bedoeld.
Mijn broer en zus en aanhang hebben me er lang mee geplaagd, maar mijn ouders hebben gelukkig niks gezegd.
Ik was totaal over de rooie naar mijn ex.
Ik schaam me nog als ik er aan terug denk, ook al is het al 10 jaar geleden.
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:21
HobbeltVerder schreef: ↑04-10-2025 23:14Een trio met twee goed geschapen mannen in de nacht voorafgaand aan een vlucht van 5 uur is op zich niet verkeerd, maar is een flinke beproeving voor je eh… zitvlak.
Heb ik persoonlijk voor u getest.
En zorg dat je een toilet in de buurt hebt. Wist ik de eerste keer niet.
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:22
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:23
Oh dat is fijn. Niet die donkere plek, wel dat het nog een beetje meeviel. Brandwonden door kokende dingen klinkt altijd zo vreselijk naar.NellieVermicelli schreef: ↑04-10-2025 22:35Heel prima hoor. Was alleen tweedegraads, dus dat viel best mee. De brandwond is 3 jaar later nog steeds een donkere plek op mijn hand.
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:27
Chinees in de magnetron opwarmen in het bakje waarin het werd aangeleverd: ook geen goed idee.
Dat werd een gesmolten en gekrompen platte rechthoek van plastic onder de maaltijd die verder los door de magnetron verspreid lag.
Hopelijk hebben ze nu betere bakjes.
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:28
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:35
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:41
- Als je s avonds de hond gaat uitlaten, en je ruimt de drol op: check dan even of je niet per ongeluk de drol (in poepzakje) in je jaszak stopt en het rolletje met poepzakjes in de container gooit.
- En, als je dan s ochtends in de gang komt en misselijk wordt van de poeplucht, vergeet dan niet om, naast alle schoenzolen te checken, ook even je jaszakken na te lopen. Dat scheelt je veel tijd en frustratie..
Dit heb ik voor jullie getest.
En een andere in de poep-categorie:
- Als je op vakantie gaat en je zet de stofzuigerrobot op een timer, vraag dan de kattenoppassers altijd te dubbelchecken of de deur naar de kattenbak open staat..
- En, als je dan s ochtends in de gang komt en misselijk wordt van de poeplucht, vergeet dan niet om, naast alle schoenzolen te checken, ook even je jaszakken na te lopen. Dat scheelt je veel tijd en frustratie..
En een andere in de poep-categorie:
- Als je op vakantie gaat en je zet de stofzuigerrobot op een timer, vraag dan de kattenoppassers altijd te dubbelchecken of de deur naar de kattenbak open staat..
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:45
Een blik oppakken aan de losgesneden deksel. Bloed tot aan het plafond.
Een wip is om op te zitten en niet om op te springen. Hechtingen in de kin.
Menstruatie ondergoed in de week leggen betekent niet dat je dat een week moet laten liggen. Ik denk niet dat ik de geur er ooit nog uit krijg.
Een wip is om op te zitten en niet om op te springen. Hechtingen in de kin.
Menstruatie ondergoed in de week leggen betekent niet dat je dat een week moet laten liggen. Ik denk niet dat ik de geur er ooit nog uit krijg.
Soms denk ik zo diep dat ik vissen voorbij zie zwemmen.
zaterdag 4 oktober 2025 om 23:54

Had je het eigenlijk wel of niet in water gedaan?
zondag 5 oktober 2025 om 00:08
Als je kaas door de pasta wilt roeren, wordt het resultaat een stuk lekkerder als je eerst de pasta afgiet.
Dit heb ik voor u getest.
Als je conform de gebruiksaanwijzing je biologische plantenvoedsel (in feite vloeibare poep) schudt voor gebruik, verdient het aanbeveling om eerst te controleren of de dop nog wel stevig op de fles zit.
Dit heb ik - helaas - ook voor u getest.
Dit heb ik voor u getest.
Als je conform de gebruiksaanwijzing je biologische plantenvoedsel (in feite vloeibare poep) schudt voor gebruik, verdient het aanbeveling om eerst te controleren of de dop nog wel stevig op de fles zit.
Dit heb ik - helaas - ook voor u getest.
zondag 5 oktober 2025 om 00:14
zondag 5 oktober 2025 om 00:17

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in