Dit slaat nergens op!

08-09-2011 19:12 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Snotje

~ Beauty is in the eye of the beholder ~
Slaat inderdaad nergens op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een slecht genomen foto.
Gaat het wel goed met je? Je opent aan de lopende band topics vandaag.
Heb je niets anders te doen?
Je doet me aan iemand denken, die heeft toch een dochter ?
quote:helene31 schreef op 08 september 2011 @ 19:17:

Gaat het wel goed met je? Je opent aan de lopende band topics vandaag.Het is toch niet de zus/buurvrouw/nicht van jeweetwelwie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hoofd ook niet.
Ik zat er net aan te denken.
Wat een lelijk dekbed
Wie noemt er trouwens zijn kat nu Snotje?
Misschien heeft ze een Hondje die Blurkie heet, en een konijn die Pulkje heet?
Ik heb haar niet Snotje genoemd. Ik heb haar opgehaald in Lelystad bij http://www.kittenopvang-moederloos.nl/

Ze had een heel slecht oogje, bijna blind. Gelukkig is dat hersteld, nu heeft ze af en toe een traan oogje.

@truusperenat: En dat lelijke dekbed, de andere moet nog drogen. Dit was een goedkope van de Wibra. Daaonder zit een heerlijk zacht dekentje. En als ik slaap heb ik niet de intentie om er modieus bij te liggen. Dat jij wellicht satijnen of velours dekbedovertreksetten van honderden euro's hebt, is jouw zaak. Voor mij is een simpel dekbedje voldoende.

En het is geen slecht genomen foto, zo ligt ze er echt bij.
quote:helene31 schreef op 08 september 2011 @ 19:17:

Gaat het wel goed met je? Je opent aan de lopende band topics vandaag.En vooral met heul veul privé dingen erin. Apart.

Maar goed: foto is lief hoor. Maar om hier nu een topic voor te openen..
quote:chrissiy schreef op 08 september 2011 @ 19:32:

[...]

En vooral met heul veul privé dingen erin. Apart.

Welke privé dingen? Dat ik een vrouw van 26 ben? Djzzz wat privé zeg, staat gewoon in mn profiel.

En kunnen jullie niks anders dan zeiken en stom commentaar leveren? Volgens mij komen jullie wat te kort. Ga maar lekker knus met manlief tv kijken ofzo.
Manlief ligt te slapen, ik kijk bevallingsverhalen. Maar goed dat ie slaapt, want dat wíl hij ook niet zien.

Joh, meid, wat je wil hoor. Maar vind het apart dat je foto's van jezelf post, en van je katten en dat terwijl je 1 dag (!) lid bent.
Mannetje kijkt het journaal. Normaal ik ook maar ik vind jou topics ook wel leuk om te bezichtigen. Alleen word ik wel kotsmisselijk van het idee dat die katten gewoon op je bed liggen.
Leuke foto's.

Vooral die van alledrie samen.
Ik heb bij deze besloten dat ik je leuk vind, je hebt katten
quote:truusperenat schreef op 08 september 2011 @ 19:38:

Alleen word ik wel kotsmisselijk van het idee dat die katten gewoon op je bed liggen.Nou ja zeg, doe eens ff normaal. Wat boeit jou dat nou?
Leuke katten hoor Wowiemina.

Je topictitel snap ik alleen niet helemaal.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik weet nu al hoe je eruitziet, dat je psychoses hebt gehad, hoe je katten er uit zien. Wat voor bedsprei je hebt.
En truus, wat een aparte opmerking. Succes met misselijk zijn, zou ik zeggen. Ik kroel mijn katje gewoon nog even achter z'n oortjes .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven