doodzieke kat, even hart luchten...
vrijdag 12 juli 2013 om 23:20
Even mijn hart luchten.
Zeer waarschijnlijk komt het wel goed, maar ik zat vanavond totaal onverwacht met een doodzieke kat de hele avond bij de dierenarts.
Ik ben me kapot geschrokken.
Hij had een fikse blaasontsteking en volgens de dierenarts had ie als ik niet gekomen was het weekend niet overleefd.
Ik ben me kapot geschrokken en erg blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en naar de dierenarts ben gegaan.
Pffffff wat een avond...
Ik wilde het even kwijt...
Nog meer mensen katers gehad met blaasproblemen?
Ik hoop dat hij het redden gaat maar het hoop...
Zeer waarschijnlijk komt het wel goed, maar ik zat vanavond totaal onverwacht met een doodzieke kat de hele avond bij de dierenarts.
Ik ben me kapot geschrokken.
Hij had een fikse blaasontsteking en volgens de dierenarts had ie als ik niet gekomen was het weekend niet overleefd.
Ik ben me kapot geschrokken en erg blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en naar de dierenarts ben gegaan.
Pffffff wat een avond...
Ik wilde het even kwijt...
Nog meer mensen katers gehad met blaasproblemen?
Ik hoop dat hij het redden gaat maar het hoop...
zaterdag 13 juli 2013 om 14:45
zaterdag 13 juli 2013 om 17:24
Moest vandaag ivm dat dat ding eruit was even naar de weekendarts. dat ding was niet goed dus hij heeft een nieuwe gekregen.
Die ging er zo in want er zat gelukkig niks meer verstopt, hij hoeft zelfs niet meer doorgespoeld te worden.
Het druppelt lekker door nu en hij voelt zich een heel stuk beter.
Sjongejonge wat was dit een toestand zeg, wat is het toch verschrikkelijk als je dier niet in orde is....
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
Die ging er zo in want er zat gelukkig niks meer verstopt, hij hoeft zelfs niet meer doorgespoeld te worden.
Het druppelt lekker door nu en hij voelt zich een heel stuk beter.
Sjongejonge wat was dit een toestand zeg, wat is het toch verschrikkelijk als je dier niet in orde is....
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
zondag 14 juli 2013 om 10:54
Mijn kat heeft dit eind december gehad. Katheter, dieetvoer gekregen, antibiotica. Opgeknapt, helemaal de oude. Helaas 1,5 week geleden overleden (inslapen) ondanks dieetvoer. Hij bleek een nierprobleem te hebben. Nooit wat gemerkt.
Tip: af en toe bloed laten prikken, zodat je zeker weet dat alles goed is!
Tip: af en toe bloed laten prikken, zodat je zeker weet dat alles goed is!