Doucheputje stinkt

donderdag 24 juni 2010 om 08:22

donderdag 24 juni 2010 om 08:34
Het kan ook zijn dat het putje na een tijdje droog komt te staan en je een rioollucht naar boven komt.
Tip van een bevriend makelaar:
Giet een beetje slaolie in het putje, dat blijft op het vieze water liggen en houd (zeker met dit warme weer) de stank tegen. Dit kun je ook doen bij wasbakken die je bijna nooit gebruikt.
Tip van een bevriend makelaar:
Giet een beetje slaolie in het putje, dat blijft op het vieze water liggen en houd (zeker met dit warme weer) de stank tegen. Dit kun je ook doen bij wasbakken die je bijna nooit gebruikt.

donderdag 24 juni 2010 om 09:39
quote:christina schreef op 24 juni 2010 @ 08:34:
Het kan ook zijn dat het putje na een tijdje droog komt te staan en je een rioollucht naar boven komt.
We douchen allebei iedere dag, en meestal op totaal verschillende tijden, dus écht droog komt het niet te staan.
De haren kán ik er dus ook niet uit halen! Alleen dat wat bovenop het putje blijft liggen, de rest spoelt op de een of andere manier weg.
Ik wil liever geen hele chemische middelen gebruiken (pas als ik écht wanhopig wordt...) maar heb hier al wel een hoop goede tips.
Complicerende factor is, dat vriend het bijna nooit ruikt...
We douchen allebei iedere dag, en meestal op totaal verschillende tijden, dus écht droog komt het niet te staan.
De haren kán ik er dus ook niet uit halen! Alleen dat wat bovenop het putje blijft liggen, de rest spoelt op de een of andere manier weg.
Ik wil liever geen hele chemische middelen gebruiken (pas als ik écht wanhopig wordt...) maar heb hier al wel een hoop goede tips.
Complicerende factor is, dat vriend het bijna nooit ruikt...
donderdag 24 juni 2010 om 09:52
donderdag 24 juni 2010 om 10:12

maandag 12 juli 2010 om 14:32
Probeer het eerst met soda. Als dat niet werkt heeft het waarschijnlijk te maken met het verdwijnen van het "waterslot"door verdamping. Wat dan nog weleens wil werken is een half kopje olie (maakt niet uit wat voor een olie) in het gootje te gooien. De olie verdampt niet en zorgt ervoor dat het waterslot langer in stand blijft.