\Droger kapot?

01-07-2010 11:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb een indesit droger die maar al te slecht droogt.

Nu heb ik alle filters etc. schoongemaakt maar hij blijft slecht drogen!

Wil ik een tijd in stellen dan droogt hij bijna niet en gaan alle lampjes flikkeren en doe ik een programma dan duurt het super lang voor het droog is!

Iemand nog tips of moet ik er aan geloven en een nieuwe droger kopen
Klinkt als het verwarmingselement.
http://www.mb-witgoed.nl/weetjes4.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.klusidee.nl/Forum/viewtopic.php?t=18765
Antonio in "*antonio oproep* mijn droger droogt niet..."
Vraag:

Mijn wasdroger droogt slecht?

Antwoord:

Er kunnen een aantal punten door u gecontroleerd worden:

Kijk of de filters goed zuiver zijn, de filter in de deur en in de deurrand. Maak deze filters elke keer als u de droger gebruikt goed schoon, dit scheelt in droogtijd dus ook in stroom. U verdient er geld mee.

Als de wasdroger in een kast of een kleine ruimte staat controleer dan of deze voldoende frisse lucht krijgt.

Plaats de wasdroger niet in een te koude ruimte.

Bij een condenswasdroger zit er een condensor in, controleer of deze verstopt is. Als u veel droogt moet u deze eenmaal per maand reinigen. U kunt deze onder in de droger vinden achter een klep.

Controleer of de slang van een luchtafvoer wasdroger goed open is. Dit is de slang die door de muur naar buiten gaat. Houd de lucht uitgangen goed zuiver, reinig deze minimaal eenmaal per jaar.

Controleer of de condensor van de condenswasdroger er goed in zit.
Het is volledig off topic maar ik vroeg me af: je hebt met dit weer je droger toch niet nodig?
http://www.google.nl/#hl=nl&q=wasdroger ... 9c6afdc8e9

http://www.google.nl/#hl=nl&q=wasdroger ... 9c6afdc8e9
element goed schoonmaken en het metalen knopje voor/ tegen oververhitting eraf halen en van binnen uit kan je die met een spelt weer bol duwen, dan weer terug zetten. Zit achter de kap aan de achterkant.

Als je je droger tijdens het drogen wel eens open doet om er nog wat bij te gooien en hij is al warm, begint hij opnieuw met warm maken met als gevolg oververhitting, daar gaan alle lampjes van knipperen.

dat stukje wat ik net zei is dan de boosdoener, kan je vervangen maar dus ook weer zelf even bol maken, is nu waarschijnlijk ingetrokken.
Misschien kun je hem resetten?

http://www.google.nl/#hl=nl&q=droger+re ... 9c6afdc8e9
quote:Appelsientje schreef op 01 juli 2010 @ 11:53:

Het is volledig off topic maar ik vroeg me af: je hebt met dit weer je droger toch niet nodig?Ik gebruik nog steeds mijn droger. Al is het alleen maar omdat met dit weer en zes man de was helemaal niet bij te benen is.
MILF in the making ;-)
Heb je de stekker er al uit gehad?

Sensor al eens schoongemaakt?
Maar meid buiten droogt het veel sneller en kost geen energie.

Beetje aan milieu denken is ook wenselijk!!
quote:flatscreen schreef op 01 juli 2010 @ 12:08:

Maar meid buiten droogt het veel sneller en kost geen energie.

Beetje aan milieu denken is ook wenselijk!!Beetje aan jezelf denken ook, ik ga me nu echt niet nog meer in t zweet werken door met de was te gaan slepen Bovendien hebben we energiezuinige wasdrogers tegenwoordig.
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 12:09:

[...]

Beetje aan jezelf denken ook, ik ga me nu echt niet nog meer in t zweet werken door met de was te gaan slepen Bovendien hebben we energiezuinige wasdrogers tegenwoordig.

Praat ut maar goed,tssss...

Zweten is goed voor je, scheelt weer een rit naar de sportschool.

Alweer milieu vriendelijk!
Ik heb geen rijbewijs, milieuvriendelijk he? Dus die 'rit' naar de sportschool heb ik sowieso niet nodig, ik doe namelijk alles op de fiets!
Misschien woont ze wel op een flat en kan ze het niet eens buiten hangen.
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 12:09:

[...]

Beetje aan jezelf denken ook, ik ga me nu echt niet nog meer in t zweet werken door met de was te gaan slepen Bovendien hebben we energiezuinige wasdrogers tegenwoordig.Wordt jouw huis niet warm van de droger dan, als ik boven de droger aanzet is het zo weer een aantal graden warmer, en het is er nu al minstens 25 graden!
daarom heb ik hem in de schuur staan.

Wel balen als hij stuk is.
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 12:15:

Ik heb geen rijbewijs, milieuvriendelijk he? Dus die 'rit' naar de sportschool heb ik sowieso niet nodig, ik doe namelijk alles op de fiets! Nouuuu vooruit dan, dat maakt ut weer een bietje goed
Kom ik je wel bijvallen, Flatscreen, ook al is het lekker offtopic

Ik heb echt al in geen tijden de droger gebruikt. Ik haat huishouden, maar wapperende kleding aan de lijn vind ik heeeeerlijk (how sad). En met dit weer is het al droog voordat de volgende lading uit de machine komt.
ik stofzuig de droger een keer in de zoveel tijd uit. Zodat er nergens meer pluisjes zitten misschien helpt dat

Ik gebruik mijn droger overigens alleen voor handdoeken, ondergoed en sokken omdat ik niet zo weten waar ik het kwijt moet in mijn huis of op mijn dakterras
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:paling schreef op 01 juli 2010 @ 12:22:

[...]

Wordt jouw huis niet warm van de droger dan, als ik boven de droger aanzet is het zo weer een aantal graden warmer, en het is er nu al minstens 25 graden!Ik heb de droger in een aparte kamer staan, en doe daar altijd de ramen open (3) als de droger aanstaat.
quote:Ainne schreef op 01 juli 2010 @ 12:33:

Kom ik je wel bijvallen, Flatscreen, ook al is het lekker offtopic

Ik heb echt al in geen tijden de droger gebruikt. Ik haat huishouden, maar wapperende kleding aan de lijn vind ik heeeeerlijk (how sad). En met dit weer is het al droog voordat de volgende lading uit de machine komt.Met jou kan ik praten
Ik wou dat ik plek had om de was buiten te hangen. Ik heb niet eens een balkon (en ik wil zo graag buiten zitten!!). En ik woon aan een drukke weg. Dus zwarte was zou dat worden..pffff...ik zou niet zonder droger kunnen. Heb het wel een hele tijd gedaan, maar een hele kamer vol met droogrekjes, daar wordt een mens ook niet vrolijk van..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven