Dubbele spoelbak?

10-11-2013 16:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in een keukenzaak en de ontwerpster die daar werkte, zei dat een dubbele spoelbak echt nergens voor nodig is. Nou heb ik er nog nooit een gehad, wel een klein bakje ernaast en daar zet ik soms een bos bloemen in voor ik ze meeneem naar iemand, verder eigenlijk niet. Ik vind een enkele ook mooier. Maar ik vraag me af of ik misschien niet weet wat ik mis, of anderen het misschien toch hartstikke handig vinden. Dus wat vinden jullie: een enkele of dubbele spoelbak?
Wij hebben twee spoelbakken en een vaatwasser. In ons huishouden van Jan Steen is zo'n tweede bak echt wel handig aangezien de eerste meestal vol staat met vuile vaat.

In onze nieuwe keuken wil ik er ook twee, maar dan idd wel met zo'n grote snijplank voor erover heen.
Bedankt voor de ervaringen! Ik neig nu toch naar 2 spoelbakken, ik denk dat ik er toch spijt van ga krijgen als ik het niet doe... Net zag ik een heel mooie van Smeg, met afdekplaten van rvs (niemand die je afwas ziet) en glas die je ook als snijplank kan gebruiken. Maar ja, die zal wel veel te duur zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven