E-reader

07-08-2019 11:03 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede e-reader. Welk merk hebben jullie en waar moet ik op letten? Natuurlijk zijn er vergelijkingssites. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Zouden jullie zo'n ding ook via marktplaats aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
08-08-2019 09:16
Mijn Air vind ik dan weer niet zwaar, en ik heb ook nog een mini. Voor in bed, maar zelfs dan pak ik meestal nog de Air, of mijn iPhone. Voordeel is ook dat het synchroniseert en ik dus op alle apparaten zo verder kan lezen waar ik gebleven was.
Dat synchroniseren doet de kobo ook. De kobo-plusapp eveneens. Ik lees soms onderweg op mijn telefoon (korte treinrit en vind het handiger om tijdens het wachten niet een heel apparaat uit mijn tas te moeten halen) en als ik thuis ben synchroniseert het en kan ik weer verder op mijn e-reader. Mocht ik mijn e-reader vergeten en bij mijn ouders willen lezen, dan pak ik die van mijn moeder en kan ik daar op verder.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
08-08-2019 09:53
Dat synchroniseren doet de kobo ook. De kobo-plusapp eveneens. Ik lees soms onderweg op mijn telefoon (korte treinrit en vind het handiger om tijdens het wachten niet een heel apparaat uit mijn tas te moeten halen) en als ik thuis ben synchroniseert het en kan ik weer verder op mijn e-reader. Mocht ik mijn e-reader vergeten en bij mijn ouders willen lezen, dan pak ik die van mijn moeder en kan ik daar op verder.
De Kobo-plus app heb ik ook gehad, in combinatie met het abonnement. Die synchroniseerde bij mij echter niet tussen de apparaten. Daarnaast vond ik de app niet fijn en het aanbod te beperkt, maar dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
08-08-2019 10:35
De Kobo-plus app heb ik ook gehad, in combinatie met het abonnement. Die synchroniseerde bij mij echter niet tussen de apparaten. Daarnaast vond ik de app niet fijn en het aanbod te beperkt, maar dat terzijde.
Ik vind de app ook niet optimaal, maar wel handig als ik op de trein sta te wachten bijvoorbeeld. Dan houdt een telefoon nu eenmaal net wat handiger vast. Net als dat ik voor de rit van een kwartier niet altijd die e-reader uit de tas pak. De telefoon wel.

Synchroniseren doet hij hier prima, tussen vier apparaten.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
08-08-2019 10:39
Ik vind de app ook niet optimaal, maar wel handig als ik op de trein sta te wachten bijvoorbeeld. Dan houdt een telefoon nu eenmaal net wat handiger vast. Net als dat ik voor de rit van een kwartier niet altijd die e-reader uit de tas pak. De telefoon wel.

Synchroniseren doet hij hier prima, tussen vier apparaten.
Ik lees ook op mijn telefoon, altijd makkelijk en altijd boeken bij de hand.
Maar synchroniseren deed hij dus niet.

Ik gebruik nu altijd iBooks en daar kan ik prima mee uit de voeten.
Alle reacties Link kopieren
Na alle goede tips heb ik een kobo Aura h20 2 aangeschaft. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Goede keus, deze is ook iets groter. Dat vind ik wel fijner lezen.
Krijg je vast geen spijt van! Veel plezier er mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven