Een schoon, opgeruimd huis!

20-04-2009 20:27 1902 berichten
Zoals er meerdere lijn topics bestaan, weet ik dat er ook een 'opruim' topic bestaat. Heb er in het begin een tijdje geschreven, maar geen discipline, andere zaken aan mn hoofd, dus niet vol gehouden.

Nu echter gaat de knop om!

Ik wil een opgeruimd huis!

En ik ken mezelf, dat gaat zo niet lukken, ik heb een stok achter de deur nodig. Ik moet een lijstje hebben, waarbij ik kan afstrepen, of doelen stellen voor die dag.

Zondag al heel de dag in de tuin bezig geweest, die staat er weer oppietoppie bij Alleen lag daar mn prioriteit natuurlijk niet, maar je kent het, mooi weer, lekker buiten blablabla. Het eerste excuus dus.

Ik ben momenteel elke dag thuis, zou dus elke dag heel wat kunnen doen, maar juist door het elke dag thuis zijn ben ik een kei geworden in het uitstellen, wat ik vandaag niet doe kan morgen immers wel, met als resultaat dat ik einde van de week een dag bezig ben, terwijl het elke dag een uurtje zou zijn, bij wijze van spreken.

Wie doet er mee?!

Mijn doelen voor morgen zijn alvast:

* bijkeuken uitsoppen, onbruikbare dingen weggooien, mss practisch en opnieuw indelen.

(niet een te groot doel, ben heel de ochtend al bij mn oma aan het poetsen, en zo leuk vind ik dat poetsen nou ook weer niet )
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even geleden... sorry. Ik was even druk aan de studie. Net examen gehad, dus met een beetje geluk ben ik nu klaar!!!

Vandaag lekker aan het genieten van het zonnetje en lekker aan het opruimen in huis. Eindelijk weer tijd voor andere dingen en dat begint wat mij betreft met een opgeruimd huis.

Ik was natuurlijk al druk met voorbereidingen voor de verhuizing over een tijdje... her en der stonden nog dingen die alvast onderweg waren naar een verhuisdoos. Ik ben ze dus nu vast allemaal aan het volgooien. Ik ben bijna door de verhuisdozen heen, dus dat was het dan weer voorlopig. In ieder geval alweer een stuk minder dingen om op te ruimen. Dat scheelt weer!

Dat staat voor vandaag op het lijstje. Voor morgenavond staat dan de administratie op het programma. Even lekker de boel weer opruimen en uitzoeken. Wat weggegooid kan, even door de versnipperaar en weg ermee.

Hoe gaat het bij jullie? Audrey? Hasse? Eendje, Julia...?

En MDF... mag ik je feliciteren? Hoe was het? Heb je het mooi gehad? Gelijk een honeymoon er achteraan? We willen ALLES weten!!!!

Nou, hopelijk tot snel allemaal!

liefs, Amy
Alle reacties Link kopieren
Meiden, om maar even met de deur in huis te vallen...

Dit topic is al 12 dagen niet meer aangeraakt en liep daarvoor al niet meer zo lekker. Ik moest flink zoeken om t terug te vinden.

Ik dat ik er maar mee stop. Als motivatie-topic doet het het niet zo goed op t moment...

Aan allemaal: dank jullie wel voor de fijne gesprekken. Ik hoop dat het jullie allemaal heel goed gaat en wens jullie alle geluk!

liefs,

Amy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven