Eigen huisje

08-01-2015 15:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik zou graag jullie point of view willen horen..

Ik ben druk bezig met het zoeken van een leuk huisje voor mezelf, niet te groot en enigszins betaalbaar voor mijn situatie. Nu heb ik twee hele leuke appartementjes gezien.

nummer 1:

33 m2 - twee kamer appartement met eigen schuurtje. Huur is 595 excl. Geheel gestoffeerd. Rustige buurt met genoeg parkeergelegenheid.

Nummer 2:

39 m2 - twee kamer appartement met balkon. Huur is 485 (goede honderd euro verschil) excl. Kale inrichting. Midden in de stad met vrij weinig tot geen parkeergelegenheid. IVM auto zou ik dan voor 85 eu in de maand een parkeerplek in de garage kunnen huren.

De één is dus groter maar helemaal kaal en nauwelijks parkeergelegenheid, wel 100 euro verschil aan huur in de maand en de ander is helemaal gestoffeerd maar iets kleiner met veel ruimte om te parkeren...

Waar zouden jullie meer voor voelen?

Hoop dat het helpt om wat knopen door te hakken...

Welke gaat de voorkeur naar uit?

Totaal aantal stemmen: 48

Huisje 1 : Huur E595, parkeergelegenheid, 33m2, gestoffeerd, (27%)
Huisje 2 : Huur E485, moeilijk parkeren, 39 m2, kaal, balkon (73%)
Live life to the fullest.
Jeetje wat een reacties allemaal! haha. Het maakt wel het één en ander duidelijk. Buren ontmoeten, goed plan kan nog wel eens doorslag geven. Gelukkig heb ik bij beide appartementen iemand boven mij zitten, daardoor geen problemen met isolatie..

Beide hebben een buiten alleen bij 1 is het geen eigen eigendom van de huurder, kan daar natuurlijk wel goed buiten zitten, huisje twee heeft een eigen balkonnetje. Maar heb bij beide dus een buiten dat was bij mij wel een vereiste, anders zit je idd alleen maar binnen..

Zal de keuze binnenkort maar moeten maken... Er moeten toch een keer knopen door gehakt moeten worden... Ik laat het jullie wel weten als het zover is!!
Live life to the fullest.
quote:[message=17451147,noline]FioreMiller schreef op 09 januari 2015 @

Gelukkig heb ik bij beide appartementen iemand boven mij zitten, daardoor geen problemen met isolatie..

Niets zo vervelend als loopgeluiden van de bovenburen.

Voorheen heb ik ook in een appartement gewoond maar speciaal gezocht naar een appartement op de bovenste verdieping.

Maar goed die jeuze heb je dus niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven