Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie

24-12-2010 21:44 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo lang op moeten wachten. Maar nu is het eindelijk zover.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik ben gewoon uitzinnig van vreugde en ik loop de hele dag met een big smile.

Jippieajeeeeee ik word oma.
Gefeliciteerd, Zoebie! Heel veel plezier en succes en geluk en sterkte voor je schoondochter & zoon!

Je verdient het. Je wordt een leuke oma.
Gefeliciteerd Zoebie!!

Je kleinkind krijgt een leuke oma .

En je hoeft ze niet op te voeden, dus kun je ze schaamteloos verwennen .
quote:Zoebie schreef op 24 december 2010 @ 22:46:

Jammer Chat, het is echt leuk. En dan ben ik het nog niet eens. De mijne zijn 24 en 21..jong nog. Het gaat er heus wel een keer van komen, hoop ik. Maar ik vind het ontzettend leuk voor je! En wat word je een superoma, dat weet ik zeker!
Zoeb, wat leuk! Het is je echt heel erg gegund.

Heb je al een leuke bloemetjesjurk en een blauw permanentje uitgezocht?
Van harte gefeliciteerd Zoebie!! Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws voor je
Gefekiciteerd Zoebie! Mijn dochter is over 9 dagen uitgerekend van mijn eerste kleinkind, zo bijzonder...zo spannend, vol verwachting klopt mijn hart! Elke morgen bij het opstaan bedenk ik mij dat ik ukkie misschien vandaag wel in mijn armen mag sluiten.
Wat leuk Candy. En wat spannend lijkt me dat. Zenuwslopend denk ik eerder. Ohhh ja zeg, als je je kleinkind toch in je armen kan sluiten. Heerlijk. Duurt alleen bij mij nog een half jaar. Maar dit is ook al heel leuk. En zo trots als die kinderen zijn. (Nou ja kinderen ) Ze glunderen helemaal als ze het vertellen. Vanmiddag had ik mijn broer aan de telefoon en ik liet het mijn zoon zelf vertellen. Als je dan die glinsterende ogen ziet. Zo fijn.

Splinter bedoel je zo:

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je kleinkind zo'n enthousiaste oma krijgt!
gefeliciteerd!
Zoeb, wat enorm leuk Gefeliciteerd!!!!!!
Optimist tot in de kist!
Ja het is echt geweldig. Ben er gewoon hyper van. Ook dat ik het eindelijk wereldnieuws mag maken.
Zoebie, wat een heerlijk blij topic! Gefeliciteerd en een
Gefeliciteerd Zoebie. Als ik het zo bij mijn vriendinnen zie is het bijna nog leuker om oma te zijn dan moeder.
anoniem_51634 wijzigde dit bericht op 25-12-2010 02:08
Reden: enorme taalfout
% gewijzigd
Heeeee super zeg, gefelicitieerd. Wat een mooi kerstcadeauu heb je gekregen zeg. Geniet er maar lekker van en ik hoop dat het een heel mooi gezond kleinkind wordt en duim stiekum met je mee dat het een meisje wordt. Willen ze het weten van te voren? Want dan hoef je op dat nieuws misschien niet zo lang te wachten
Zoebie,hier ook nog een keer,

Van harte gefeliciteerd!Het kindje kan zich geen betere oma wensen.
Ach Zoeb, wat ontzettend leuk!!! Van harte gefeliciteerd
Scuba ze willen wel weten wat het gaat worden, maar dat zeggen ze dan weer niet tegen anderen. Ik laat me lekker verrassen.

Leuk hoor, van harte!
Dat kind krijgt een enorm lieve oma, dat is een ding wat zeker is!

Nogmaals van harte gefeliciteerd met het heugelijke nieuws!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Gefeliciteerd!!!
Er komt van alles boven nu.

Het verhaal achter de wieg.

We hadden het deze week over de wieg waar mijn kinderen allemaal in hebben gelegen. Een familiestuk van mijn moeder.

Dus na Nienke is de wieg terug gegaan en bij mijn moeder in de kelder van de boerderij gezet. Tot er een overstroming kwam en de hele kelder onder water stond. Ze hebben alles wat erin stond weggegooid. Inclusief de antieke smeedijzeren wieg en ik was er doodziek van. Mijn zoon ook. Nu hij vader wordt helemaal want hij wilde zo graag die wieg. Ik heb dezelfde gevonden op MP en gekocht. Maandag ga ik hem halen.

Hé wat een ontzettend mooi nieuws Zoebie!! Gefeliciteerd!! En wat een mooie wieg zeg, wat goed dat je die hebt gevonden op MP!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Gefeliciteerd Zoebie! Wat een leuk kerstnieuws
Proficiat!

(Ik hoop nu heel erg niet dat mijn moeder net zo graag oma wil worden.)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven