En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
quote:delphicat schreef op 03 maart 2010 @ 12:39:

Ook gestemd, nog geen boodschappen. Ben niet de Speedy MV Gonzales

Dus nu op naar de Lidl, voor het eerst in mijn leven. Wish me luck!Nou, succes dan maar. Mag ik de toetjes aanraden? De rivierkreeftjes zijn ook erg lekker. En er is een topic over de Lidl, misschien ook handig om eens te lezen. Chips is niet lekker van hun.
- rivierkreeft

- toetjes

- geen chips

- geen kattensnoep

Check!

(Ja, de Lidl zit hier op fietsafstand. Ik ben een luie loper )
Lidl heeft ook hele goede groente en fruit! En de meest waanzinnige chickenwings, in de diepvries!
quote:Mittens schreef op 03 maart 2010 @ 12:48:

Lidl heeft ook hele goede groente en fruit! En de meest waanzinnige chickenwings, in de diepvries!

Ja! Die zijn idd lekker! De hot-versie. En ik neem daar de scampi's ook nog wel eens mee voor op de gourmetpan. Errug lekker. Ijsjes zijn ook ok. De namaak Magnums hmmmm. Ok daar proef je natuurlijk wel verschil in maar dat is niet erg.

Hondenvoer halen we daar ook altijd. Krijgt ze geen stinkscheten van.
Eindelijk gedoucht en nu een kliekje boerenkool naar binnen werken

Wij hebben geen Lidl hier maar ik woon wel vlakbij een Aldi,ook best ok.

En wat ik daar niet lekker vind of mis haal ik bij AH.

Vanmiddag eens even haarverf halen..de grijzen breken weer door

(en stemmen natuurlijk)

MV,vriend komt laat thuis van zn werk (tussen half 7 en 7 uur) en ik ben bang dat hij niet meer in de benen komt als ie eenmaal thuis is.

Jammer want ik vind dat je het recht om te stemmen altijd moet benutten...maar ja,hij is slecht te sturen..
Hey Biebelie, je ruikt weer lekker fris hoor . En uitslapen is toch extra lekker op zo'n doordeweekse dag, ik vind dat altijd een lekker luxe gevoel (en sorry voor de slechte slapers hier). En met de katten erbij nog gezellig ook

Olijfje, is je haar inmiddels uit de orkaanstand? Lijkt me ook wel iets voor een foto . Maar alle gekheid op een stokje, hopelijk kunnen ze je in de slaapkliniek verder helpen, want slecht slapen is echt waardeloos. Zit de nieuwe bank lekker?

Anneke, verlegenheid mag maar is niet nodig en oordelen doen we hier al helemaal niet. Leuke tetteraars zijn zeer welkom dus blijf vooral posten als je daar zin in hebt.

Poezewoes, leuk zo'n extra verrassing en erg lief!

Leo, ik las bij Robo dat je haar gaat opzoeken, topwijf! Ik vind het zo bijzonder om alle warme boodschappen te lezen, daar krijg ik het zelfs koud van.

MV: heel veel succes morgen in het ziekenhuis en blijf je hart ook luchten hoor!

Delphicat, heb je die prof al gesproken?? Ben heel benieuwd en nieuwsgierig naar je onderzoeksgebied (of heb ik dat gemist hier?).

Ratteke en Mittens, ik mis dus echt iets aan de Lidl: zit hier niet in de buurt helaas. Maar ik moet misschien wel wat vaker bij de Aldi langs.

Ik ga nog een broodje eten en dan bedenken op welke partij ik zal stemmen hier. Eigenlijk maken alle landelijke partijen er hier best een rommeltje van en in lokale partijen geloof ik ook niet echt. Momenteel staat GroenLinks nog bovenaan mijn lijst maar gelukkig ligt er nog een krant met een overzicht.

En de katten willen ook een knuffel geloof ik.
quote:biebelie schreef op 03 maart 2010 @ 13:06:

Vanmiddag eens even haarverf halen..de grijzen breken weer door

(en stemmen natuurlijk)

Wat, breken er stemmen door?!! Hm, misschien is een bezoekje aan de psyche-pijlert iets voor je??

Sorry, erg flauw. Zit hier op m'n werk, heb weinig te doen en we zitten allemaal nogal onrustig te zijn en elkaar op te fokken.

Het bedrijf moet inkrimpen (dat klinkt veel vriendelijker dan het is) en morgen krijgen we te horen wie eruit moeten.

Dusssss, duimen jullie voor me???

Ik heb echt geen idee of ik weg moet. Soms weet ik zeker dat ik mag blijven en soms weet ik niks meer zeker. Echt heel spannend!

(nou lig ik morgen trouwens wel met m'n blote kont in de sauna, samen met mijn moeder. We worden per post op de hoogte gesteld, dus ik weet het pas als ik 's avonds thuis kom. Dus tot die tijd steek ik lekker m'n kop in het water zand.)
Splinter, de duimmachine gaat bij deze aan .

En veel plezier in de sauna! Ik zit morgen met bebroekte (of berokte) kont in een collegebank dus best tijd om te duimen, uiteraard tussen het aantekeningen maken door .
quote:Talkinghead schreef op 03 maart 2010 @ 14:00:

Splinter, de duimmachine gaat bij deze aan .Dankje! Als we net zo goed duimen als voor de weggelopen katten, moet het goed komen!
K*T is dat Splinter.

(die bijdehante opmerking van je negeer ik gewoon...dat is de wijsheid die ik bij die grijze haren krijg )

Denk je dat je wel rustig kan genieten van je dagje sauna?

Mijn bedrijf zit ook in een fusie...een enorme fusie..

er gaan er honderden uit..ik mag nog een jaar iig blijven maar wat er allemaal gebeurt is nog afwachten.

Las in de krant dat mijn "baas" de geachte heer Gerrit Zalm wel mag blijven voorlopig.
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 03-03-2010 14:24
Reden: typvoud
% gewijzigd
Heel vervelend, Splinter. Ik duim mee.

Biebelie, bij jou zal het ook wel niet heel gezellig zijn op het werk, of valt dat mee?

Talkinghead, mijn onderzoek is zo specifiek, dat vind ik een beetje eng om zo te noemen hier. Ik gooi het wel op de hyves
De professor heeft trouwens geen rolberoerte van het lachen gekregen, hij vond mijn stukje tot nu toe "een prima begin", en ga duizend excuses waarom hij nog niet eerder heeft kunnen reageren
Delphicat, ik lees het daar wel . Is inderdaad een betere plek. En een goed begin is al het halve werk dus een prima begin is al 75% . En ik weet van de papers die ik tot nu toe geschreven heb dat het begin ook het moeilijkste stuk is...

Biebelie, geef over een jaar even een seintje, dan zet ik voor jou ook de duimmachine aan. En ik begrijp dat ik die grijze haren ook moet waarderen...maar dan wel onder een laagje camouflage hoor!

Meiden, naast alle gezellige en serieuze klets hier houdt het kl...nieuws van Robo me ook bezig. Om Biebelie te citeren: gofferdegoffer.
@MV...heel veel succes en sterkte vast voor morgen! En geniet lekker van je middagje met vriendin!

@Splinter...wat een klotezooi! Zal hier ook heel hard voor je duimen! En geniet lekker van de sauna!

@TH...tsja..missen, missen...ik kom er niet overdreven vaak hoor. Maar het is wel handig om er één in de buurt te hebben. Maar ook de Aldi heeft prima dingen volgens mij!

@Ratteke...ja, die hot-versie hebben wij ook altijd, heerlijk. Doen het ook altijd weer prima op feestjes! Heb me wel een af zitten vragen of ik daar ook diertjesvoer zou halen...tot op heden nog nooit gedaan, maar jij bent wel positief zo te horen?

@Biebelie...ik ken de verhalen van thuis. Vriend werkt er ook, die hoort het geloof ik binnenkort. Fijn dat jij in ieder geval nog mag blijven!

Pfffff...heb echt zó geen zin meer om te werken. Uit werk meteen ook maar even stemmen, hapje eten en vanavond sporten. Weinig poezenaandacht vanavond dus, moet vriendlief waarnemen...
Ja, het Robonieuws heeft mij ook flink aangegrepen. Ik kende haar en haar tpoic eigenlijk niet, maar ben nu toch gaan lezen. Wat een heftige fuckzooi zeg....maar wat prachtig om te lezen hoe iedereen haar steunt en met haar meeleeft...
Ff spammen met foto's van de bank (een andere dan die van Bieb):

en het stofje van dichtbij:

Op de bovenste foto is de kleur dus het best zichtbaar: echt chocoladebruin!

Ik kom straks verder bijlezen en reageren hier, doeiii
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mooie bank Olijf.....

Ik zit met Johny Cash op de achtergrond en Loki in mn haar te forummen.

Enne, ik was eerst ook een meelezer, en begon langzaam aan te posten, eerst hier en zit nu zelfs actief mee te doen op een kletstopic (en ingelogd vanaf het werk, per ongeluk)
I can do anything i want, and so can you....
Ik krijg trouwens constant stroom van de katjes. Vinden ze echt niet leuk, ze snappen dat niet...
Oh ja, Miek, dat is bij mij ook: per ongeluk ingelogd vanaf het werk!

Wat lief dat jullie zo meeduimen! Ik heb me in elk geval wel voorgenomen om morgen echt te gaan genieten in de sauna. Meestal lukt dat ook wel, om dan m'n hoofd leeg te maken.

Bah, Biebelie, jij zit dus traks ook in die onzekerheid. Echt niet fijn! En over die grijze jongens heb je helemaal gelijk hoor, die brengen alleen maar wijsheid (en nog wat ander gedoe wat je dan weer niet wilt weten, maarja).

Kun je trouwens niet je vriend opwachten straks? Dat je hem gewoon direct meesleurt naar het stembureau als hij zijn sleutel in de voordeur steekt, nog voordat hij binnen is, zijn jas uitheeft en op de bank ploft? Althans, dat vind ik altijd zo moeilijk, als je eenmaal lekker thuis bent, heb ik geen zin meer om weer weg te gaan.

Olijfje, mooi! Zit er heerlijk uit, en echt een goede kleur! Haha, en dat terwijl ik 'vroeger' dat bruin bij mijn ouders echt zoooo saai vond. Nu hebben we het zelf ook.

Hangt daar trouwens nou een geweer aan de muur?

Jakkes, ja, ik blijf ook maar aan Robo denken. Terwijl ik haar topic niet gevolgd heb, maar je komt haar natuurlijk wel overal tegen op het forum. Ook toen ik gisteravond in bed lag, ik vroeg me zo af hoe zij erbij zou liggen en wat er in haar hoofd rond ging. Ik moet er niet aan denken.....
quote:miek221 schreef op 03 maart 2010 @ 15:19:

(en ingelogd vanaf het werk, per ongeluk)

Oeps...sorry chef, ik wou echt wel werken maar ineens was ik ingelogd en aan het woggen.

Snap er niks van..
Enne mooie bank Olijf!!

Ruikt het nu ook zo lekker nieuw in je huis?

Lijkt me wel een gevaarlijke stof voor kattennageltjes....of zijn die van jou zo goed opgevoed?

Wij hebben ook stoeltjes met van die los geweven stof (of nou ja los....ze krijgen er de nagels in....)

kijk:

vooral de armleuningen doen me pijn aan de ogen
Daar ontkom je niet aan met katten. Ze slopen heel de graag de krabpaal, maar af en toe tegen de bank of stoel omhoog doen ze ook graag. Ik heb nu nog meubels die niet te duur zijn, dus het is geen ramp, al stuur ik ze wel telkens weg, maar als ik niet thuis ben trekken ze zich er niets van aan.

Ze mogen ook niet op tafel, als ik dan thuis kom zie ik ze van buiten af met zn allen op tafel wachten en als ik binnen kom zijn ze eraf. De monsters, dan kan ik ze niet meer op hun sodeju geven.

*loki loopt net voorbij Tijgertje, tikt tegen zn staart, Tijgertje gromt en hij loopt toch maar verder. balthasar daarentegen stoeit zo lief met Loki, heel zachtjes, terwijl het echt een botte rouwdouwer is*
isabel kan ook zo lekker op de leuning van het stoeltje staan en dan gaat het van pulk pulk pulk pulk...en ik schreeuw bij de eertse pulk al heel hard : ISA NEEEE!!!

pulkpulkpulk....gewoon lekker doorgaan...

Tegen de tijd dat ik dan bij haar ben ik ze net klaar en kan haar nog net een mep tegen dr billen geven.

En het doet haar heeeeelemaal niets.

Als het kon zou ze haar schouders erbij ophalen volgens mij.

quote:biebelie schreef op 03 maart 2010 @ 15:40:

[...]

Oeps...sorry chef, ik wou echt wel werken maar ineens was ik ingelogd en aan het woggen.

Snap er niks van..

nu heb ik het geluk dat mijn "baas" liever heeft dat ik een beetje op internet snuffel als er niets te doen is, dan bv een tijdschrift lezen omdat dat heel erg ongeinteresseerd staat dus ik hoef niet sneaky schermen weg te klikken, al doe ik dat af en toe, omdat het anders misschien te erg is. Maar ik werk achter een computer, en ze doet het zelf ook. anders is het echt suf soms als je 2 uur amper iets te doen hebt.....

Maar toch, je reactie Bieb
quote:biebelie schreef op 03 maart 2010 @ 15:54:

isabel kan ook zo lekker op de leuning van het stoeltje staan en dan gaat het van pulk pulk pulk pulk...en ik schreeuw bij de eertse pulk al heel hard : ISA NEEEE!!!

pulkpulkpulk....gewoon lekker doorgaan...

Tegen de tijd dat ik dan bij haar ben ik ze net klaar en kan haar nog net een mep tegen dr billen geven.

En het doet haar heeeeelemaal niets.

Als het kon zou ze haar schouders erbij ophalen volgens mij.

katten, zucht. als die van mij op het aanrecht zitten ga ik eerst roepen, nog een keer roepen, klap in de handen of stamp met de voeten erbij, schijnbeweging, en dan sta ik op. maar ze weten als ik opsta en ik op tijd bij ze ben dat ze dan een tik op de billen krijgen (doet ze ook helemaal niets meestal) maar dan zijn ze iig snel weg. is ook de enige reden waarom ze soms luisteren, voor eten (is de gezamelijke naam van alle poesjes) of als ze op hun sodeju gaan krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven