En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
ik heb op accepteren geklikt,dus je bent binnen
Dames weer veel bij te lezen......ook weer een hoop verdriet:( Drukke en lange dag gehad hier....kan bijna niet meer bewegen na mijn cursus waar ik weer een hele dag heb moeten trainen dus ik denk dat ik maar gewoon naar bedje ga:) Fijne avond voor iedereen!
en binnen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ben nu aan het bijlezen op blz. 90....

Maar voor ik het vergeet en weer allemaal andere leuke dingen tegenkom:

MV succes morgen in het ziekenhuis!! Ik hoop echt dat ze iets vinden waar ze iets mee kunnen.

(ga nu snel verder lezen hoor, dus bij voorbaat sorry als dit berichtje er raar tussen staan....
Oef, Parasol... tegen jou moeten we dus geen flauwe grapjes meer maken, want dan maak jij korte metten met ons

En morgen is de spierpijn vast nog iets erger...
Jemig, ik dacht nog even lekker te gaan tetteren, maar door het bericht van Robo val ik toch een beetje stil. Wat een verdriet...

Toch een kleine poging om te reageren op wat jullie allemaal geklept hebben. Ik vergeet vast een heleboel, solly!!

Poez, gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van hè.

Delphicat, heb je die professor al onder de tafel vandaan getrokken?? Spannend hoor, succes met je sollicitatie.

Annekeg, beetje aan de late kant, maar WELKOM! Wat een lollige foto´s heb je geplaatst, echt schatjes heb je. Die teckel, het is wel een fotomodel hè?

Kathy, ook leuk dat jij er bent ! Met of zonder diertjes, je kunt echt je hart ophalen hier!

En de andere foto´s zijn ook weer beeldig. Wat een ontzettend luie donders zijn dat toch, die beesten van ons.

Als ik in reïncarnatie zou geloven, da kom ik wel als een kat terug

Oh, en is er nog wat taart over van Ratteke? Anders drink ik de restjes uit de flessen wel leeg hoor, ook geen probleem. Gefeliciteerd met je mijlpaal meid. Ik heb geen idee hoe ver ik ben, maar altijd een goed plan om iets te vieren.

Leo, gaat het weer wat beter? Heeft Dokter Love (Wé ) goed voor je gezorgd?

Olijfje, veel plezier met de nieuwe bank! En met de bezorgers morgen, haha.

Oh ja, en Miek natuurlijk! Wat fijn dat het niet ernstig is met Loki. Ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor. Iedereen hier. Dus gewoon al je enge hersenspinsels van je af tetteren hier.

Fijne nacht!

(en hopelijk zonder vreemde bellers!)
Hoi allemaal,

Dank jullie allemaal voor jullie welkom. Ik ben al langere tijd wat aan het meelezen en heel soms heb ik wat op het forum gepost. Niet zo vaak want ik ben een beetje "forumverlegen".

Ik ga dit topic in ieder geval volgen, het lijkt mij hier erg gezellig. Als het een tijdje rustig aan mijn kant is betekent het niet dat ik jullie niet volg maar gek genoeg heb ik soms wat "stille tijden" meestal ben ik dan wat slecht in mijn velletje.

Mijn kids en mijn dieren (en natuurlijk manlief) zijn mijn vaste basis. Zij slepen mij door mijn moeilijke tijden heen. Dieren geven zoveel liefde en warmte en ze zijn zo trouw he.

Ik las net van jullie forumvriendin Robo, wat is kanker toch een rotziekte. Dat zo'n mooie stoere vrouw hierdoor moet worden getroffen. Ik heb helaas zelf mijn beide lieve ouders op jonge leeftijd verloren aan kanker, heel kort achter elkaar. Ik hoop dat Robo de kracht kan vinden om te strijden voor nog wat extra tijd en dat ze in die tijd nog een heleboel extra liefde en kracht mag ontvangen en geven, want dat is het gevoel dat ze mij door haar schrijven geeft: ze geeft ongeacht wat ze ontvangt. Ik ken haar natuurlijk niet zoals jullie haar kennen maar zodra ik moed heb zal ik ook op haar topic zelf reageren. Ik ben altijd bang mijzelf op te dringen.

Hier gaan de beesten super, onze gekke hond Sanna (die overigens is vernoemd naar een hele lieve Finse vriendin waarmee ik dezelfde humor deel) komt mij altijd begroeten met een kadootje. De ene keer mijn slof, dan weer de afstandsbediening of een schoen. Ze gaat dan lekker hiermee in haar bek met haar beentjes gespreid, charmant voor mij liggen. 't Is een heerlijke malloot.

Hopper is meer van de verbale communicatie; hij zingt hele psalmen wanneer ik binnen kom stappen. Na samen te hebben gezongen gaat hij over tot het "oor-aal" zoenen. Of terwijl mijn oor nat likken.

Na dat ritueel komen dan eindelijk de kids aan de beurt. Die zijn zo op een ochtend wat minder uitbundig en terwijl ik dan mijn bedje opzoek na de nachtdienst, lopen zij een voor een het huis uit op weg naar de (school) bus. Welterusten, goedemorgen!

En nu is het hier dus avond en wij gaan nog even samen buis hangen en dan lekker tegen mannetje aan in slaapvallen. Vannacht lekker vrij, joepie.

Tot morgen allemaal!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Oh ja hoe werkt dat hyven. k heb wel een hyves account maar ik vind dat misschien wel wat eng, jullie zien mijn foto dan ook, en ik ben nou niet bepaald moeder mooiste.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Zo, bank bezorgd, we zijn helemaal blij! Hij is hartstikke mooi en zit enorm nieuw! Foto's volgen uiteraard. De bezorgers hebben mijn huispak overleefd hoor, ik heb zelfs nog een kopje koffie met ze gedronken omdat de bank in de lift krijgen nogal wat voeten in aarde had en ze dus lichtelijk gesloopt waren.

Fido en Puk werden toen losgelaten en de ene bezorger was een grote kattengek (had zelf een Bengaal) en die vermaakte zich prima met de Poekels

Ik ga nog lekker even plat....pffff....ik ben gesloopt. Het lijkt wel of ik alleen maar slechter ga slapen, boehoe. Ben benieuwd wat de slaappoli morgen zegt. Dit kan zo niet doorgaan.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Annekeg, jammer dat er zo'n tijdsverschil is hè! Als jij zit te kleppen hier, ligt Nederland zo ongeveer nog op 1 oor!

Enne, lekker bij Hyves komen hoor als je dat leuk lijkt (Bieb of Maleficient kan je toelaten, zij zijn de beheerders). Het is echt niet eng hoor, we zijn echt heel lief en als je me nu zou zien (huispak, haar in stand windhoos en bril op), zou je me zo bij het grof vuil zetten.

Ben benieuwd of je erbij komt, zou leuk zijn. De tetteraars gaan internationaal!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goedemooooorgen.

Ik heb weer eens een kat op mijn schouder. Vooral leuk als je op staat. Dan lazert ie naar beneden
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 03 maart 2010 @ 07:57:

Goedemooooorgen.

Ik heb weer eens een kat op mijn schouder. Vooral leuk als je op staat. Dan lazert ie naar beneden

Sjonge, wat flauw!

En Olijfje is ook al zo lekker bijdehand op de vroege morgen

Anneke, herkenbaar hoor, dat 'forumverlegen' zijn. Mijn ervaring: dat gaat vanzelf over als je af en toe post. Want we zijn hier allemaal (mag ik dat zeggen?) sterke edoch softe mutsen en ook nog eens heel aardig voor elkaar. 'Af en toe' wordt vanzelf steeds meer en na een tijdje ben je vergeten dat je ooit verlegen was.

(en zit je misschien zelfs vanaf je werk ingelogd, *kuch*)

En er is gelukkig ook niet vastgesteld hoe vaak je moet posten om mee te mogen doen. Af en toe mag ook. En wie weet kom je dan vanzelf een keertje langs als je niet goed in je vel zit, want je ziet dat er dan heel wat warme armen zijn hier, die om je heen geslagen worden. Hier alvast eentje , omdat je zo dapper bent om je tussen dit getetter te gooien.
Morgen ladies!

Bram gisteravond weer lekker thuis gekomen, dus dat was prettig. Niet dat ik me zorgen maakte maar het is toch weer fijn!

Anneke...héél herkenbaar! Ik heb járen meegelezen voordat ik zelf ging schrijven. En als je eenmaal hier en daar hebt geschreven wordt het steeds minder "eng". En ik heb ook periodes dat ik er veel minder ben, maar het heerlijke is dat dat dus allemaal niet uitmaakt!!

Olijfje...geniet van je nieuwe bank!!!

MV...succes in het ziekenhuis! (Dacht eigenlijk dat het morgen was, maar ben denk ik in de war?)

En voor de anderen...een heel fijne dag! Het zonnetje schijnt, dus dat geeft hoop voor de lente!
MV, het was toch echt gisteren meis! Kitty heeft een leuke dag gehad. Eigenlijk vieren we het zondag pas maar het was nog best druk. Tom en de Tommetjes stonden geheel onverwacht voor de deur en ze zijn ook blijven slapen. Zo heerlijk, mijn Lief onverwacht bij me hebben!

Ik zit hier eigenlijk een beetje beduusd te typen, na het nieuws van Robo gelezen te hebben. Je zal er voor staan. Potver...
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Goedemorgen meiden!

Fijn dat Bram er weer is Mittens,ook is hij vaker uithuizig en is het nu niet meer zo koud..Je moet het wel even zeker weten hé.

Olijf,hoop straks iets meer uitgerust..

En benieuwd naar je bank.

Mv,heel veel succes vandaag!! morgen!

En Annekeg doe het lekker op je eigen tempo,niets moet.

Als je bij de hyve wilt geef je maar aan en dat kan ook later natuurlijk.

Iemand hier,wie het als eerste leest,kan je de link geven.

Ik was van plan een beetje bij te slapen vndaag (mijn vrije doordeweekse dag) en de wekker op 9.30 gezet zodat ik nog wel een beetje wat aan mn dag heb.

Nou heb ik met Dimitris onder de dekens liggen snoozen tot 11.00uur

Dan baal ik zooo van mezelf.

Dag al half om en zit nu net als Olijf vanmorgen in huispak en haar op coupe orkaan beneden want ik MOET eerst koffie!

anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 03-03-2010 11:50
Reden: niet vandaag maar morgen
% gewijzigd
Oh... ik ben niet de enige die wat traag op gang komt vandaag

Maar straks de deur uit, en stemmen. Ik mag twee keer, voor de gemeenteraad en voor het nieuwe stadsdeel.

Alle tetteraars (behalve die in het buitenland ): wel stemmen hoor, is belangrijk voor je eigen woonomgeving. En ook voor je dieren, hondenbelasting, veel groen in de buurt, etc

Annekeg, een beetje forumverlegenheid heeft iedereen in het begin gehad. Ik ben hier ook nog maar krap een jaar aan het schrijven. En bij de tetteraars mag iedereen meedoen, wij zijn een heel open groepje topic.

Olijf, heerlijk zo'n nieuwe bank. Ik heb sinds ruim een jaar mijn eerste echte heulemaal nieuw bank, en ik ben nog steeds superblij ermee. Ook fijn dat de bezorgers niet op de vlucht zijn geslagen van je aanblik

MV, we zijn een beetje confuus of je nu vandaag of morgen naar het ziekenhuis moet. Sowieso veel sterkte ermee. Hopelijk kom je meer te weten.

Poez, fijn zo'n onverwacht gezellig samen zijn Heb je al leuke ideetjes voor zondag?
Oh meiden, sorry, lees het nu pas. Nee morgen moet ik naar het ziekenhuis. Om 3 uur foto's laten maken en om half 4 bij de Orthopedisch chirurg. Heb wel al wat dingen even voor mijzelf op papier gezet, wat ik niet wil vergeten en over hebben.

Ben een beetje duf vandaag, om 5 uur wakker en heb last van mijn astma door de kattenharen, ben allergisch voor katten.

Die nieuwe kattentunnel is hier denk ik geen succes. Die ik ook heb is van dat tentenspul. Blijft geen haar aan zitten. Aan die nieuwe blijft alles zitten omdat het katoen is. Dus heb het al paar dagen benauwd. Kan ook van de stress zijn hoor. Kane is weg van het nieuwe ding dus zodra het nieuwe er vanaf is dan ga ik dat ding toch misschien naar boven verhuizen naar de kattenkamer.

Zal zo even terug lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja was gister ook echt aangeslagen door het nieuws van Robo. Haar eerste topic was ik altijd een meelezer en dacht dat het goed ging en las steeds minder mee bij psyche. Als ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit kan me dat zo aangrijpen. Zit ik een beetje hier te klagen over wat pijn in mijn voeten. Ja om je rot te schamen.

Ik ga ook maar even stemmen nu. Eind van de middag met een vriendin afgesproken. Lekker er even tussenuit en gedachte op iets anders te richten.
Inderdaad...nu het mooier en beter weer wordt zal hij wel vaker een nachtje weg blijven, dat zijn we inmiddels redelijk gewend. Maar wat je zegt...als fijn om even zeker te weten!

Ohh....wat héérlijk om zo lang in bed te liggen....! Snap dat je baalt, maar joh...je hebt er van genoten toch?
Ja was lekker om zo lang in bed te kunnen liggen,dat wel..

Maar ik kan iedere nacht met gemak 9 of 10 uur slapen en dan nog moe zijn...das ook niet lekker.

Vind het zo zonde van mn tijd.

Heb vorig jaar al eens bloed laten prikken maar ben blijkbaar kerngezond.

Oh ja stemmen....verdikkie..

Vriend zei gisteren geen zin te hebben en zou mij machtigen om het voor hem te doen..issie vergeten,slome..

En MV dat is natuurlijk geen vergelijking hé.

Dat van Robo is het allerergste wat iemand te horen kan krijgen maar jouw voeten beheersen ook je leven.

Dus kom vooral klagen!!!
Wel snel gedaan he, in 15 min. stemmen en boodschappen gedaan.
Bieb, kan je vriend vanavond niet stemmen?
Wat een leuk motto heb je Biebelie!

Mylene Valerie, lieverd, wat Robo is overkomen is verschrikkelijk. Maar vlak daarmee je eigen problemen niet af. Ok, jij gaat er dan misschien niet dood aan maar het beheerst jouw leven wel. Het belemmert je in je doen en laten. Ik begrijp je reactie heel goed hoor. Maar je moet jezelf niet zo bagatelliseren, naar beneden halen. Niet doen. Daar doe je jezelf onrecht mee aan.
Ook gestemd, nog geen boodschappen. Ben niet de Speedy MV Gonzales

Dus nu op naar de Lidl, voor het eerst in mijn leven. Wish me luck!
Delphi, voor het eerst naar de Lidl? Zit die zover bij jou vandaan? Ze hebben wel wat lekkere dingen die goedkoop zijn.

Ik had van de week Optical kattensnoepjes daar gekocht, dat is er vrij nieuw volgens mij. Hier willen ze het helaas niet. Gelukkig krijg ik van Sarah de Duitse snoepjes hihihi, wat je ver haalt is lekker denken ze hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven