Ervaring Karcher window vac?
zaterdag 21 april 2012 om 19:48
Zojuist zeker naar RTL4 zitten kijken, naar dat vakantieprogramma?
Ik zat me nog te bedenken: wat een onzinnige uitvinding. En waarschijnlijk is het ding nog zwaar ook, dus niet voor iedereen geschikt.
Of je nu een emmer mee moet zeulen of je moet dat (zware?) gele monster constant vasthouden. En of je nu trekt met een trekker, of met een trekker met een heel gevaarte eraan vast.
Het lijkt me echt een uitvinding van niets. Maar ja, dat is mijn mening.
Ik zat me nog te bedenken: wat een onzinnige uitvinding. En waarschijnlijk is het ding nog zwaar ook, dus niet voor iedereen geschikt.
Of je nu een emmer mee moet zeulen of je moet dat (zware?) gele monster constant vasthouden. En of je nu trekt met een trekker, of met een trekker met een heel gevaarte eraan vast.
Het lijkt me echt een uitvinding van niets. Maar ja, dat is mijn mening.
zaterdag 21 april 2012 om 19:54
Ik heb hem. Is een soort stofzuiger voor het viile water. Werkt goed , ook voor deuren en tegelwanden enz. De reinigingsvloeistof vind ik wel duur. Ik heb nu van HG flessen met
Ramenreiniger die je kan verdunnen. is veel goedkoper. Jammer is dat je maar 20 minuten kan gebruiken met een opgeladen accu. Geef hem een 7
Ramenreiniger die je kan verdunnen. is veel goedkoper. Jammer is dat je maar 20 minuten kan gebruiken met een opgeladen accu. Geef hem een 7
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
zaterdag 21 april 2012 om 19:58
Ik heb hem ook, hij is lekker licht en ik kan al mn ramen makkelijk op 1 accu doen. Je zet hem uit tussendoor he! En eindelijk geen strepen meer en een kledderboel. Ik gebruik dat dure spul alleen niet, gewoon water met klein beetje glansspoel en drupje afwasmiddel. Stelde het altijd uit, nu vind ik het helemaal niet meer erg om te doen. Vind ik heel wat waard!!
zaterdag 21 april 2012 om 20:07
Ah, vergiste me. Natuurlijk niet in dat vakantieprogramma, het was zo'n woon- of klusprogramma (de zender weet ik even niet meer). Logisch ook, haha, stom van me.
Enfin, het was dus net op tv. Dus dacht dat je daarom interesse had.
Zie deden aan het einde van het klussen nog even de ramen. Eerst zag ik de bewoonster van het huis met een soort van spons, en toen moest dat nieuwe ding er nog overheen. Leek mij allemaal heel omslachtig. Maar goed, heb het dan ook nooit geprobeerd en de anderen wel hier. Blijkbaar met succes.
Enfin, het was dus net op tv. Dus dacht dat je daarom interesse had.
Zie deden aan het einde van het klussen nog even de ramen. Eerst zag ik de bewoonster van het huis met een soort van spons, en toen moest dat nieuwe ding er nog overheen. Leek mij allemaal heel omslachtig. Maar goed, heb het dan ook nooit geprobeerd en de anderen wel hier. Blijkbaar met succes.
zaterdag 21 april 2012 om 20:08
Molly : de window vac is een ander apparaat dan die gewone kärcher. Die is idd erg zwaar, maar die window vac niet.
Ik twijfel er ook over. Ik heb een schurfthekel aan ramen zemen. Die de binnenkant dan ook nooit, want ik vind het zo'n gehannes met dat druppen altijd. Zeker de dakramen op onze slaapkamer en boven ons bureau. Als ik daar sta te druppen ligt het op de pc en vloerbedekking. Voor de buitenkant heb ik een mannetje, maar de binnenkant gebeurt dus gewoon nooit. Nu hebben we sinds kort een kindje, dus over een tijdje zal ik wel moeten als er vette vingers en neuzen op staan. Dit ding leek me ideaal, maar ik weet het dus nog niet zeker.
Ik twijfel er ook over. Ik heb een schurfthekel aan ramen zemen. Die de binnenkant dan ook nooit, want ik vind het zo'n gehannes met dat druppen altijd. Zeker de dakramen op onze slaapkamer en boven ons bureau. Als ik daar sta te druppen ligt het op de pc en vloerbedekking. Voor de buitenkant heb ik een mannetje, maar de binnenkant gebeurt dus gewoon nooit. Nu hebben we sinds kort een kindje, dus over een tijdje zal ik wel moeten als er vette vingers en neuzen op staan. Dit ding leek me ideaal, maar ik weet het dus nog niet zeker.
zaterdag 21 april 2012 om 20:21
Ivetje ik ben ook zwanger dus het kriebelt bij mij ook haha. Ik heb net de beoordelingen zitten lezen bij de Wehkamp en zie dat ze daar ook razend enthousiast zijn.
Ik ga hem gewoon proberen! Zal hem van de week even bestellen en dan laat ik weten hoe hij bevalt!
Bedankt voor de reacties tot zover!
@dromepretje mijn moeder heeft dat ding en volgens mij vond ze hem best fijn thnx!
Ik ga hem gewoon proberen! Zal hem van de week even bestellen en dan laat ik weten hoe hij bevalt!
Bedankt voor de reacties tot zover!
@dromepretje mijn moeder heeft dat ding en volgens mij vond ze hem best fijn thnx!
zaterdag 21 april 2012 om 20:29
Mijn moeder heeft inmiddels ook al eentje gekocht nadat ze die van mij had geprobeerd Als ik tussendoor even wat ga drinken, dan plug ik hem even aan het stroom. Heb je nooit een lege accu, maar misschien is een ander ijveriger en doet het hele huis achter elkaar van binnen en buiten haha. Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik gebruik hem ook na het douchen on de douchecel droog te maken, de spiegels en op mn glazen tafels die ik anders niet streeploos krijg.
Je moet alleen wel van tevoren bedenken wanneer je aan de slag gaat, zodat ie opgeladen is. Dat zou lastig kunnen zijn, vind het zelf geen probleem.
Ik gebruik hem ook na het douchen on de douchecel droog te maken, de spiegels en op mn glazen tafels die ik anders niet streeploos krijg.
Je moet alleen wel van tevoren bedenken wanneer je aan de slag gaat, zodat ie opgeladen is. Dat zou lastig kunnen zijn, vind het zelf geen probleem.
zaterdag 21 april 2012 om 20:32
Ik ben heel benieuwd! Ik heb tuindeuren met grote ramen. Daarnaast nog 2 smallere ramen tot bijna aan de grond dus die vingertjes zitten straks overal. Ook de voordeur heeft onderin een raam. En onze glazenwasser doet de dakramen aan de buitenkant niet (duh), dus die moet ik helemaal draaien en dan vanaf binnen doen. Maar dan staat ie dus schuin en zeikt het water zo de vloerbedekking op. De buitenkant van die ramen word dus ook nog gedaanen dat is toch wel heel erg eigenlijk haha!