Ervaring Karcher window vac?
donderdag 11 april 2013 om 09:34
donderdag 11 april 2013 om 10:20
quote:zusenzootje schreef op 11 april 2013 @ 09:26:
Hoi,
Kun je er ook horizontaal mee werken, dus van links naar rechts? Of werkt het alleen van boven naar beneden?Soms kun je niet helemaal tot onderen komen, omdat daar een vensterbank of de vloer zit. Dan moet je dus wel onderaan van links naar rechts, wat dus ook wel kan.
Hoi,
Kun je er ook horizontaal mee werken, dus van links naar rechts? Of werkt het alleen van boven naar beneden?Soms kun je niet helemaal tot onderen komen, omdat daar een vensterbank of de vloer zit. Dan moet je dus wel onderaan van links naar rechts, wat dus ook wel kan.
Je bent nooit ergens te oud voor.
donderdag 11 april 2013 om 10:21
quote:Ivetje schreef op 11 april 2013 @ 09:34:
Vivanoortje : wat bedoel je precies met helemaal uit elkaar halen? Ik haal dat reservoir eraf en spoel dat om. Zie nu in de handleiding inderdaad dat je eigenlijk nog meer moet doen, maar dat doe ik dus niet Ja, staat in de handleiding, maar lijkt me niet iedere keer nodig.
Vivanoortje : wat bedoel je precies met helemaal uit elkaar halen? Ik haal dat reservoir eraf en spoel dat om. Zie nu in de handleiding inderdaad dat je eigenlijk nog meer moet doen, maar dat doe ik dus niet Ja, staat in de handleiding, maar lijkt me niet iedere keer nodig.
Je bent nooit ergens te oud voor.
donderdag 11 april 2013 om 10:24
Ik heb net de ramen boven gedaan, ik vind het een superding! En mijn spiegeldeur op de kledingkast... je ziet geen streepje meer.
Nu ga ik de keuken en huiskamer doen. Is heel erg nodig, heel de winter kaarsjes gebrand maar geen ramen gezeemd (bloedhekel aan) dus er zal wel modder van de ramen komen.
Nu ga ik de keuken en huiskamer doen. Is heel erg nodig, heel de winter kaarsjes gebrand maar geen ramen gezeemd (bloedhekel aan) dus er zal wel modder van de ramen komen.
donderdag 11 april 2013 om 10:38
quote:LouisaVuitton schreef op 11 april 2013 @ 09:47:
Je kunt er dus ook de douchecabine mee reinigen?
Ik zit te denken om een stoomreiniger aan te schaffen, maar vind de Window vac misschien wel een goed alternatief?Dit zijn wel heel verschillende dingen. Het ene is om water op te zuigen, en met het andere maak je schoon.
Je kunt er dus ook de douchecabine mee reinigen?
Ik zit te denken om een stoomreiniger aan te schaffen, maar vind de Window vac misschien wel een goed alternatief?Dit zijn wel heel verschillende dingen. Het ene is om water op te zuigen, en met het andere maak je schoon.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
vrijdag 12 april 2013 om 20:30
Tquote:Ivetje schreef op 11 april 2013 @ 09:34:
Werkt ook van links naar rechts. En ook van onder naar boven
Vivanoortje : wat bedoel je precies met helemaal uit elkaar halen? Ik haal dat reservoir eraf en spoel dat om. Zie nu in de handleiding inderdaad dat je eigenlijk nog meer moet doen, maar dat doe ik dus niet O, wat zou je dan nog meer uit elkaar moeten halen? Ik leeg alleen dat waterding. That's it.
Werkt ook van links naar rechts. En ook van onder naar boven
Vivanoortje : wat bedoel je precies met helemaal uit elkaar halen? Ik haal dat reservoir eraf en spoel dat om. Zie nu in de handleiding inderdaad dat je eigenlijk nog meer moet doen, maar dat doe ik dus niet O, wat zou je dan nog meer uit elkaar moeten halen? Ik leeg alleen dat waterding. That's it.
vrijdag 12 april 2013 om 21:06
Je moet/kan ook de zuigmond eraf halen (dus de eigenlijke trekkertje). Die zuigt het vuile water (wat van je ramen komt) op en die kan je dus omspoelen. Dat heb ik gisteren gedaan. Verder heb ik het reservoirtje even vol laten lopen met schoon water en toen weer leeg laten lopen.
Ik heb een gewone dop op het flesje gedaan en de houder voor de microvezel-wisser eraf gehaald.
Ik vond trouwens wel één minpuntje aan het systeem. Het spuitflesje met de microvezelwisser lekt als je het schuin houdt. En je houdt je wissertje nou eenmaal wel eens schuin, als je aan de onderkant of bovenkant van de ramen bezig bent.
Ik heb een gewone dop op het flesje gedaan en de houder voor de microvezel-wisser eraf gehaald.
Ik vond trouwens wel één minpuntje aan het systeem. Het spuitflesje met de microvezelwisser lekt als je het schuin houdt. En je houdt je wissertje nou eenmaal wel eens schuin, als je aan de onderkant of bovenkant van de ramen bezig bent.
zaterdag 13 april 2013 om 20:31
Ik vind het echt een super aankoop! Je bent echt zo klaar. Zeker als je het een beetje bijhoudt. Heb namelijk de tuindeuren die echt super lang niet gedaan waren bijvoorbeeld wel eerst met de tuinslang afgespoten omdat er echt heel veel vuil op zat.
En je kozijnen moet natuurlijk wel nog doen.
Zeker voor binnen is het echt ideaal omdat je echt niet kliedert met water.
Toen ik klaar was vloog er gelijk een vogel tegen het raam, ahhh echt zielig. Maar dat geeft wel aan hoe schoon ze nu zijn
En je kozijnen moet natuurlijk wel nog doen.
Zeker voor binnen is het echt ideaal omdat je echt niet kliedert met water.
Toen ik klaar was vloog er gelijk een vogel tegen het raam, ahhh echt zielig. Maar dat geeft wel aan hoe schoon ze nu zijn
zondag 14 april 2013 om 13:32