Ervaring met Lampe Berger gezocht

31-08-2009 12:45 417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik overweeg een Lampe Berger-lamp aan te schaffen. Voor wie het niet kent: een soort olielamp met speciale geuren voor in huis. Heeft iemand er eentje en zo ja: bevalt het of juist niet. Ik vind ze vrij duur dus vandaar dat ik eerst de ervaringen van een ander wil weten. Bedankt!
Vandaag weer nieuw luchtje gekocht...tot grote blijdschap van vriend is 'Cool Cotton' (of zoiets) op, nu heb ik Lelietjes-van-Dalen...héél erg lekker!
quote:Gravinnetje schreef op 16 oktober 2009 @ 19:02:

Ik woon ook in de plaats van 1572.

Wat leuk, een plaatsgenoot!
Na alle enthousiaste verhalen hier heb ik er ook eentje aangeschaft. Ik heb hem in Oud Beijerland gekocht. Toen ik daar binnenkwam stond de eigenaar net een lamp te demonstreren aan een dame. Die was ook dolenthousiast en ik dacht..dat is er vast eentje van het viva forum haha. Hele verhalen tegen elkaar, geuren getest en heel tevreden een keus kunnen maken. Best moeilijk trouwens, ik heb altijd moeite met kiezen. Ik ben voor de Diego gegaan; een mengsel van sinaasappel, lavendel, kaneel, kruidnagel, geranium, amber, leer en patchouli. Ik ben helemaal om, wil ze gaan verzamelen, mooi in een vitrinekast ofzo. Wel een dure hobby
Ik heb er laatst ook een aangeschaft en ben er helemaal weg van. Ik ben bij 1572 geweest. Leuke winkel. De vloeistoffen zijn daar inderdaad goedkoper en ik hoorde dat ze ook een webshop hebben waar ze de producten voorlopig met 10% korting aanbieden. www.1572shop.nl, dus wie weet heb je er wat aan. (heerlijk)
quote:sallie68 schreef op 16 oktober 2009 @ 16:18:

[...]

Hij staat er niet bij Ratteke. Het is in de vorm van een bustier zeg maar, een beetje lijkend op de flesjes van JP Gaultier. In 't rood. Echt zo gaaf. Als je daar bent, weet je meteen waar ik 't over heb.

Die "urn" heb ik ook gezien. Ik vond 'm wel mooi, maar hij deed ook mij daaraan denken.

Ik heb dezelfde discovery box als jij gekocht denk ik.

Ik woon in de plaats waar 1572 gevestigd is. Ik denk dat ik er zo nog maar even naar toe ga, een lekker geurtje erbij kopen.

Waar woon jij?Hier is tie:

Hij is behoorlijk afgeprijst naar ¤ 299,00.

Zelf vind ik hem dan nog te duur hoor, alles onder de ¤50,00 vind ik prima, daarboven vind ik het niet leuk meer.
quote:lekker schreef op 18 oktober 2009 @ 13:14:

Ik heb er laatst ook een aangeschaft en ben er helemaal weg van. Ik ben bij 1572 geweest. Leuke winkel. De vloeistoffen zijn daar inderdaad goedkoper en ik hoorde dat ze ook een webshop hebben waar ze de producten voorlopig met 10% korting aanbieden. www.1572shop.nl, dus wie weet heb je er wat aan. (heerlijk)En woon jij ook in de buurt van 1572?
Mijn Lampe Berger heeft nu een aanbieding:

Starterset voor ¤35,=.
Yep Ratteke ... die bedoel ik! Gaaf is ie hè?
quote:sallie68 schreef op 18 oktober 2009 @ 18:59:

Yep RattekeGravinnetje ... die bedoel ik! Gaaf is ie hè?Jij hij is wel gaaf. Mijn man wilde hem wel op de slaapkamer hebben. Alleen niet meer toen hij de prijs hoorde.
Als geurfreak ben ik altijd met luchtjes in huis bezig en dan wel met de betere merken! Ik heb onlangs via een vriendin in Oud-Beijerland een winkel ontdekt die een enorme collectie Lampe Berger heeft waaronder zelfs antieke modellen. Ik had weleens van Lampe Berger gehoord maar liet me uitvoerig voorlichten in deze gezellige winkel. Aangezien ik in Alphen woon, had ik wat bezwaar om iedere keer naar Oud-beijerland te gaan voor het kopen van de navullingen.De eigenaar vertelde dat er ook een website van deze winkel is, waarbij LampeBerger bestellingen boven de 50 Euro in Nederland gratis worden bezorgd. Ik ging overstag, vooral door het deskundige advies over de anti- bacterie vloeistof. Ik ben kleuterleidster en als voorzorg steek ik in de ochtend even de lamp aan in de ruimte waar de kinderen verblijven met deze anti bacterie, zodat hopelijk de griep wegblijft. Wil je meer weten kijk dan eens op hun site.

www.ikmaggeenreclamemakenvandeangel.nl
dat van die anti-bacterie heb ik ook gelezen, maar eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van dat het de bacterien van de (mexicaanse) griep dood.
quote:Gravinnetje schreef op 18 oktober 2009 @ 13:31:

[...]

Hier is tie: [afbeelding]

Hij is behoorlijk afgeprijst naar ¤ 299,00.

Zelf vind ik hem dan nog te duur hoor, alles onder de ¤50,00 vind ik prima, daarboven vind ik het niet leuk meer.Damn zeg die is gááf! Maar ook heel verschrikkelijk duur!
quote:Ratteke schreef op 23 oktober 2009 @ 17:34:

[...]

Damn zeg die is gááf! Maar ook heel verschrikkelijk duur!Nou ik was er geheel toevallig vandaag weer even (moest even een paar flessen met een of andere vloeistof hebben) en hij stond er nog hoor!
Ik ben erachter gekomen dat ik erg van de Oriental Dreams hou. In "mijn" winkeltje lagen een stuk of 6 / 8 geursticks èn ik vond er 3 erg lekker. Ik heb nu de leergeur (vermengd met de neutral, anders vind ik m te sterk), maar ik ga binnenkort denk ik ook de patchouli erbij halen.
Ik vermeng alle geuren met de neutral, vind het anders te overheersend. Gisteren toevallig de patchouli geroken maar vond hem te sterk als huisparfum.

Heb Ceders of Lebanon gekocht en Summer Rain.

Wat zijn geursticks? In "mijn" winkeltje hebben ze van de rollers van alle geuren. Wel handig vind ik.
quote:Gravinnetje schreef op 24 oktober 2009 @ 12:57:

Wat zijn geursticks? In "mijn" winkeltje hebben ze van de rollers van alle geuren. Wel handig vind ik.

Ik bedoel hetzelfde joh .... jouw winkeltje is toch ook mijn winkeltje?

Ik kon alleen even niet op het goede woord komen .

En ook ik meng alles met de neutral.
quote:Geurfreak schreef op 23 oktober 2009 @ 10:56:

Als geurfreak ben ik altijd met luchtjes in huis bezig en dan wel met de betere merken! Ik heb onlangs via een vriendin in Oud-Beijerland een winkel ontdekt die een enorme collectie Lampe Berger heeft waaronder zelfs antieke modellen. Ik had weleens van Lampe Berger gehoord maar liet me uitvoerig voorlichten in deze gezellige winkel. Aangezien ik in Alphen woon, had ik wat bezwaar om iedere keer naar Oud-beijerland te gaan voor het kopen van de navullingen.De eigenaar vertelde dat er ook een website van deze winkel is, waarbij LampeBerger bestellingen boven de 50 Euro in Nederland gratis worden bezorgd. Ik ging overstag, vooral door het deskundige advies over de anti- bacterie vloeistof. Ik ben kleuterleidster en als voorzorg steek ik in de ochtend even de lamp aan in de ruimte waar de kinderen verblijven met deze anti bacterie, zodat hopelijk de griep wegblijft. Wil je meer weten kijk dan eens op hun site.

www.ikmaggeenreclamemakenvandeangel.nl

Ach wat leuk, jij bent die van de winkel? En je zag op google dat we het hier over het lampie hadden?

mag-nie-reclame-maken-nie he?
quote:sallie68 schreef op 24 oktober 2009 @ 17:09:

[...]

Ik bedoel hetzelfde joh .... jouw winkeltje is toch ook mijn winkeltje?

Ik kon alleen even niet op het goede woord komen .

En ook ik meng alles met de neutral.Ooooooh jaaaaaaa, heb nogal een knallende koppijn dus geef dat maar de schuld......... Was je er ook gisteren?
quote:Gravinnetje schreef op 24 oktober 2009 @ 17:18:

[...]

Ooooooh jaaaaaaa, heb nogal een knallende koppijn dus geef dat maar de schuld......... Was je er ook gisteren?Nee ... ik was er een weekje geleden. Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig of ik je toevallig ken hoor. Zo groot is ons dorp nou ook weer niet.
Waar woon je ongeveer? Je bent van hetzelfde bouwjaar als mijn man dus wellicht dat jullie elkaar kennen? Ik kom van origine uit Rotterdam en ken dus niet zoveel mensen hier.
Gravinnetje ... wordt erg offtopic geloof ik.

Mail me op ........ (reeds bekend bij Gravinnetje)
Die lampe Berger is echt fantastisch. Gisteren hutspot gekookt, normaal ruik je dat de andere dag nog steeds. Geen centje pijn met mijn wonderlamp. Echt heerlijk!
ik heb sinds kort een lampe berger

met het luchtje cotton,

na een half uur doe ik hem uit, maar vind dat het luchtje niet echt blijft hangen in huis

ben ik de enige?
YES! morgen wordt mijn Lampe Berger bezorgd, ik heb voor de Discovery Box gekozen en wat bleek de laatste in Nederland! Heb er nog 2 gekocht om als kerstcadeau te geven aan familie. Ben heel erg benieuwd!
Er zijn hier en hier weer acties te vinden; starterssets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven