Ervaringen Picnic?
zondag 18 juni 2017 om 21:47
Sinds enkele weken rijden ook in ons dorp Picnic-autootjes rond. Ik heb de app gedownload en na enkele weken wachten mag ik dan nu blijkbaar daadwerkelijk bestellen. Inmiddels heb ik (als 'wachtverzachter') gratis sinaasappels, bananen en stroopwafels in m'n mandje.
Maar ik twijfel nog over daadwerkelijk bestellen. Normaal gesproken doe ik al m'n boodschappen fysiek bij een van de plaatselijke supermarkten. Wie heeft ervaringen met Picnic? Hoe is bijv. de kwaliteit van groenten, fruit en brood? Hoe is de bezorgservice? En, ook belangrijk, is het relatief duur of valt het mee?
Maar ik twijfel nog over daadwerkelijk bestellen. Normaal gesproken doe ik al m'n boodschappen fysiek bij een van de plaatselijke supermarkten. Wie heeft ervaringen met Picnic? Hoe is bijv. de kwaliteit van groenten, fruit en brood? Hoe is de bezorgservice? En, ook belangrijk, is het relatief duur of valt het mee?
zondag 18 juni 2017 om 21:58
Wij hebben nu drie keer bij picnic besteld en het bevalt ons heel erg goed! Ze houden zich aan de bezorgvensters en op de dag zelf wordt het een venster van 20 minuten, en als het autootje onderweg is, kun je 'm volgen, zodat je precies weet hoe laat ze er zijn. Dus je kunt gewoon weg op de dag dat ze langskomen. De kwaliteit van de groenten en het fruit was bij ons echt heel goed. Helemaal niks te klagen over picnic hier, wij vinden het ideaal! Qua prijs weet ik het niet zo goed, dat houden we niet echt bij.
zondag 18 juni 2017 om 23:49
PicNic bevalt goed hier! Wij bestelden voorheen bij Albert Heijn, de prijzen van de producten zijn lager, vanaf 25 euro bezorgen ze al én ze hebben geen bezorgkosten. Assortiment is wel een stuk kleiner. En de bezorgtijden liggen vast, dus dat is soms wel ff lastig (bijv op ma tussen 16.00 en 17.00, op di tusssn 20.00 en 21.00 uur)
Goede service, hebben wel eens een kaoot product gehad en dat werd netjes opgelost (geld terug en product gratis volgende keer) en ze zijn goed op tijd. Ik ben tevreden klant!
Goede service, hebben wel eens een kaoot product gehad en dat werd netjes opgelost (geld terug en product gratis volgende keer) en ze zijn goed op tijd. Ik ben tevreden klant!

maandag 19 juni 2017 om 10:39
Zo, ik was op plek 7000, maar na enkele weken mogen ook wij bestellen. Ik heb alleen bananen als wachtverzachter!
Maar ik heb nog niet besteld, want ik vind het assortiment toch wat beperkt. Nou, nee, beperkt is denk ik niet het goede woord, maar anders dan wat wij gewend zijn te kopen. Dan denk ik 'oh, dat koop ik eigenlijk liever van AH' en als ik dan toch naar AH of Jumbo moet, omdat het om producten gaat die we dagelijks gebruiken....tsja, dan kan ik net zo goed gelijk alles meenemen. En bij AH heb ik regelmatig persoonlijke bonusaanbiedingen voor onze 'vaste producten'.
Misschien moeten we nog even wennen. Maar mijn biogarde kwark van AH voor €1,10 wil ik eigenlijk niet vervangen met Bioplus van Picnic voor €1,45

Maar ik heb nog niet besteld, want ik vind het assortiment toch wat beperkt. Nou, nee, beperkt is denk ik niet het goede woord, maar anders dan wat wij gewend zijn te kopen. Dan denk ik 'oh, dat koop ik eigenlijk liever van AH' en als ik dan toch naar AH of Jumbo moet, omdat het om producten gaat die we dagelijks gebruiken....tsja, dan kan ik net zo goed gelijk alles meenemen. En bij AH heb ik regelmatig persoonlijke bonusaanbiedingen voor onze 'vaste producten'.
Misschien moeten we nog even wennen. Maar mijn biogarde kwark van AH voor €1,10 wil ik eigenlijk niet vervangen met Bioplus van Picnic voor €1,45