Gadverdamme

17-11-2009 08:53 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de tweede keer in evenzovele weken een hondendrol in mijn tuin

En dat is geen kattenpis zeg maar.

Iemand die een schrikmiddel tegen honden weet? Of enige verklaring kan bieden voor de ongelofelijke goorheid van geest van het baasje dat aan de andere kant van de lijn van dat hondebeest hangt?

Grrrrrr
dit ging ook over hondenbezitters die hun hond willens en wetens in andermans tuin laten poepen.

En kat die buiten is, krijgt niet de opdracht mee: 'poep maar lekker bij de boze buurvrouw in de rozenperkjes'.

Een (goedopgevoede) hond poept daar waar het baasje het aanwijst.
overigens poepen mijn katten voornamelijk in mijn eigen tuin. Ze zijn bang voor de buurkatten en komen amper het hek uit.
Ik zou zo een bordje ophangen.
Ik vind dat er hier nogal overdreven gereageerd wordt. Katten poepen en piesen in andermans tuinen en dat stinkt vreselijk.

Het is irritant als je met je hond wandelt, een poepzakje bij je hebt, en mensen spreken jou er telkens op aan dat er poep ligt. Of van die zeikerds die hysterisch tegen het raam kloppen dat je moet oprotten, als je gewoon langsloopt. En als een hond, welke dan ook, ooit gepiest heeft op een plek, zullen ook andere honden dat doen, want honden markeren hun territorium.

Is er werkelijk niets belangrijkers waarmee je je bezig kunt houden, dan hier te briesen over een hondendrol?

GET A LIFE!!
quote:mamzelle schreef op 17 november 2009 @ 09:29:

Hekje is te duur.

En aanspreken, die ratten doen dat natuurlijk precies als ik niet kijk..

Grote bek heb ik achterom al eens gekregen toen ik iemand aansprak op een piesend hondje langs mijn poort. Ze beweerde dat het haar poort was

Mijn voortuin ligt (gelukkig) niet op haar route. Wel op de route van twee andere mensen die mij niet mogen.Wat woon je gezellig
T*ft straalt lekker op Speculaas met jouw gezeik.

Het is bijzonder irritant een hondendrol in je tuin.
Poep in je tuin is gewoon altijd k*t. Of het nou van een kat, hond, mens of olifant is. Iedereen en alles moet gewoon schijten daar waar het hoort, dus niet in tuinen van anderen.
Nou, olifantenmest schijnt echt heel goed te zijn voor je perkplantjes
Heb jij een olifant in de aanbieding dan?
ja joh, een hele lieve. Die is handtam en schijt en pist daar waar ik het aanwijs.
helaas niet. lijkt me heel leuk een Jumbo in de tuin.
Cool Kaatje
Hij kan trouwens ook drollen gooien met z'n slurf. Kan ook handig zijn.
quote:zusenzo schreef op 17 november 2009 @ 10:25:

T*ft straalt lekker op Speculaas met jouw gezeik.

Het is bijzonder irritant een hondendrol in je tuin.:puke:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
haha! Waar kun je dat kopen BgB?
quote:Nijntje78 schreef op 17 november 2009 @ 10:48:

haha! Waar kun je dat kopen BgB?hier bijvoorbeeld ; http://www.aneco.nl/contents/nl/d11.html

en hier ; http://www.k9shop-totaal. ... gsmiddelen/anti-poep.html

en ook hier ; http://www.dedierenwinkel ... GSARTIKELEN&merk=MERKLOOS
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goh, knap het kent een kotssmiley.... geef jezelf maar een complimentje hoor...triest geval.
quote:Starshine schreef op 17 november 2009 @ 09:59:

dit ging ook over hondenbezitters die hun hond willens en wetens in andermans tuin laten poepen.

En kat die buiten is, krijgt niet de opdracht mee: 'poep maar lekker bij de boze buurvrouw in de rozenperkjes'.

Een (goedopgevoede) hond poept daar waar het baasje het aanwijst.Die hoef je ook geen opdracht te geven, die poept gewoon, en niet alleen bij de boze buurvrouw .
quote:Biekkie schreef op 17 november 2009 @ 09:30:

Ik heb vroeger nog weleens achter iemand aangelopen die zijn hond in mijn tuin liet poepen.Ben erachteraan gelopen tot zijn tuin,schreef t adres op en toen hij vroeg wat ik aan het doen was heb ik gezegd dat ik nu een adres had om alle luiers van mijn koters te dumpen.

Emmenn hoe kom je erbij dat ik geen fatsoen heb, ken je me?? en mijn kinderen zijn daarok ook maar meteen onbeschoft. nou dank je wel voor je heerlijke snelle hokjesstopperij!

Bedankt Yathibiyya!
@ Speculaasje 10.12: Tweede alinea: eens, lijkt me heel storend.

Derde alinea: ik heb een leven, dank u, en het opruimen van moedwillig geplaatste zooi van iemand anders past daar niet in, daar ben ik niet blij mee. Ik flikker mijn zooi ook niet in iemand anders' tuin.

@ Pannetje 10.21: Ik kon me dit al voorstellen terwijl ik het opschreef. Geen Vogelaarwijk, maar ik moet niet zeggen dat ik hier in een warm bad van liefde leef, klopt Als ik genoeg inschrijfduur heb opgebouwd ga ik in een andere wijk in een groter huis drollen vangen..
quote:Starshine schreef op 17 november 2009 @ 09:59:

Een (goedopgevoede) hond poept daar waar het baasje het aanwijst.Ehm... mijn hond poept niet op commando hoor... maar we hebben haar wel aangeleerd dat ze netjes poept, daar waar het mag. (en da's dus niet bij anderen in de tuin, of op de stoep, of op straat of op een speelveld of...)
Je hebt bij vrijwel alle dierenwinkels 'anti-beesten in mijn tuin spul' Je hebt er kristallen (vloeibaarder) en van die stokjes die je p bep. plekken in je tuin moet steken en spray van. ik zal zo eens op internet gaan zoeken. bij pets place hebben ze het iig dacht ik.

Mijn logehondje is ook een wildpoeper en pieser, maar als hij bij mij is ben ik eraan aan t werken dat ie t iig niet doet. Ik schaam me dood als dat beest tegen iemand zijn gevel aanpiest. Kwestie van opvoeden, want t lukt me wel t em aan te leren waar ie wel mag en hij is al volwassen.
http://www.huisdierenshop ... door-cristals-p-1063.html

http://www.huisdierenshop ... utdoor-sticks-p-1007.html

Deze beide waren zeer goed volgens klanten die dit in de winkel kwamen halen toen ik er nog werkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven