geen auto...
maandag 29 november 2010 om 09:39
ik weet dat ik me druk maak om niks, maar ik ben 28, heb een rijbewijs, alleen geen auto. Wil ik ook helemaal niet, heb een brommertje, een fiets en de bus in de buurt.
heb alleen het idee dat ik in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten
ongeveer de enige ben.
van de andere kant, ik heb het voor mn werk niet nodig,
en het kost veel te veel om hem 3/4 dagen voor de deur te laten staan.........
Denk ook wel is dat het zonde is van mn rijbewijs,
al heb ik die voor de brommer ook nodig.
nogmaals ik maak me weer druk om niks,
maar wat vinden jullie?
moet denk ik ff gerustgesteld worden
hoe denken jullie erover??
heb alleen het idee dat ik in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten
ongeveer de enige ben.
van de andere kant, ik heb het voor mn werk niet nodig,
en het kost veel te veel om hem 3/4 dagen voor de deur te laten staan.........
Denk ook wel is dat het zonde is van mn rijbewijs,
al heb ik die voor de brommer ook nodig.
nogmaals ik maak me weer druk om niks,
maar wat vinden jullie?
moet denk ik ff gerustgesteld worden
hoe denken jullie erover??
donderdag 2 december 2010 om 16:51
bijna niemand van mijn vrienden heeft een auto, wel wat familie, maar die zijn een stuk ouder dan ik.
eeeeeeeehhmmm ja poisenlvy daar komt het in principe wel op neer
mn buurman die ik nauwelijks ken overigens heeft wel es een opmerking gemaakt over dat ik geen auto heb. maar ja, om daar nou onzeker over te worden...
captain, ik vind mezelf ook erg stoer
(vooral nadat ik vandaag in de sneeuw op mn snufferd ben gegaan, hahahahaha......)
eeeeeeeehhmmm ja poisenlvy daar komt het in principe wel op neer
mn buurman die ik nauwelijks ken overigens heeft wel es een opmerking gemaakt over dat ik geen auto heb. maar ja, om daar nou onzeker over te worden...
captain, ik vind mezelf ook erg stoer
(vooral nadat ik vandaag in de sneeuw op mn snufferd ben gegaan, hahahahaha......)
zaterdag 4 december 2010 om 16:54
Mijn vriend (ook 28) heeft ook geen auto en ook geen rijbewijs. Die doet gewoon heel veel met de bus en als ie echt iemand nodig heeft, vraagt hij zijn ouders of zo (die hebben allebei wel een auto).
Ik (24) heb ook geen auto en geen rijbewijs. Ik ben opgegroeid zonder auto (ouders zonder rijbewijs), dus voor mij is het gewoon heel normaal om alles met de bus of fiets te doen. Alleen soms is het wel vervelend Maar 9 van de 10 keer gaat het op een alternatieve manier ook prima.
Ik (24) heb ook geen auto en geen rijbewijs. Ik ben opgegroeid zonder auto (ouders zonder rijbewijs), dus voor mij is het gewoon heel normaal om alles met de bus of fiets te doen. Alleen soms is het wel vervelend Maar 9 van de 10 keer gaat het op een alternatieve manier ook prima.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
maandag 6 december 2010 om 01:07
Ik had mijn rijbewijs een paar weken nadat ik 18 was geworden. Studeerde/woonde toen in Amsterdam en had daar ook geen auto. Parkeren kon ik er niet, appartement in het centrum. Deed alles op de fiets. En heb die auto daar nooit gemist.
Pas toen in naar Limburg verhuisd was heb ik er eentje gekocht. Omdat ik nu dagelijks heen en weer reis tussen de Randstad (Amsterdam op het moment) en Limburg. Ik werk freelance dus de locatie wisselt. Inmiddels heb ik er in mijn vorige en huidige auto zo'n 450.000 km opzitten in circa 7/8 jaar. De schade dus wel ingehaald.
Zou me er niet druk over maken. Als je dat ding niet nodig hebt ben je gek dat je er eentje aanschaft om aan het beeld van anderen te voldoen.
Pas toen in naar Limburg verhuisd was heb ik er eentje gekocht. Omdat ik nu dagelijks heen en weer reis tussen de Randstad (Amsterdam op het moment) en Limburg. Ik werk freelance dus de locatie wisselt. Inmiddels heb ik er in mijn vorige en huidige auto zo'n 450.000 km opzitten in circa 7/8 jaar. De schade dus wel ingehaald.
Zou me er niet druk over maken. Als je dat ding niet nodig hebt ben je gek dat je er eentje aanschaft om aan het beeld van anderen te voldoen.