Geen wc boven
maandag 17 juli 2017 om 06:14
maandag 17 juli 2017 om 07:34
Wat zo makkelijk mogelijk is verschilt mss wel per persoon. Ik vond plassen op een potje of emmer naast mijn bed een stuk makkelijker dan 'helemaal' naar beneden naar de wc te moeten. Nogmaals: dan werd ik veel te wakker en lukte het daarna slecht om weer in slaap te vallen.
Als ik alleen maar even naast mijn bed hoefde te plassen sliep ik daarna veel makkelijker weer verder.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 17 juli 2017 om 08:18
Euhm, enkel OP gelezen!
Kind van 8 toch echt naar beneden laten gaan. Nachtlampje op gang voor het zicht eventueel, mocht ze "vergeten" lamp aan te maken.
Wij hadden ook arbeidershuisje met beneden toilet. Voor onszelf was dat prima te doen. Voor kind kan ik me je tijdelijke bedenkingen wel voorstellen, echter ze zal het toch moeten leren. Potje op haar kamer prima, echter uiteindelijk leren dat WC beneden is.
Kind van 8 toch echt naar beneden laten gaan. Nachtlampje op gang voor het zicht eventueel, mocht ze "vergeten" lamp aan te maken.
Wij hadden ook arbeidershuisje met beneden toilet. Voor onszelf was dat prima te doen. Voor kind kan ik me je tijdelijke bedenkingen wel voorstellen, echter ze zal het toch moeten leren. Potje op haar kamer prima, echter uiteindelijk leren dat WC beneden is.