Gevraagd: Hulpactie.
woensdag 18 september 2013 om 13:26
Hallo ladies,
Ik moet naar buiten, maar ik zit al meer dan een uur tegen een gordijn van water aan te kijken. Hoewel ik een snoeperdepoepertje heb van een paraplu, doet de vochtige kou mij rillen en ik krijg mezelf met geen mogelijkheid de deur uit.
Een kick in de bevallige behind zou me dus heel goed uitkomen.
Wie neemt de moeite?
Ik moet naar buiten, maar ik zit al meer dan een uur tegen een gordijn van water aan te kijken. Hoewel ik een snoeperdepoepertje heb van een paraplu, doet de vochtige kou mij rillen en ik krijg mezelf met geen mogelijkheid de deur uit.
Een kick in de bevallige behind zou me dus heel goed uitkomen.
Wie neemt de moeite?
woensdag 18 september 2013 om 13:30
woensdag 18 september 2013 om 13:32
quote:netniet schreef op 18 september 2013 @ 13:30:
Regent het bij jou dan? Hier in het oosten schijnt de zon!! Jee, ik wilde net met de kinderen op de fiets naar de stad, waar zit je dat het zo regent? Kom op, plu uitklappen en naar buiten. Beloon jezelf met een leuk bosje bloemen en maakt het gezellig als je weer thuis komt.
Ik zit in Rotterdam. In het westen dus. Het is hier helemaal grijs.
In het oosten komen die buien pas aan aan het einde van de dag.
Regent het bij jou dan? Hier in het oosten schijnt de zon!! Jee, ik wilde net met de kinderen op de fiets naar de stad, waar zit je dat het zo regent? Kom op, plu uitklappen en naar buiten. Beloon jezelf met een leuk bosje bloemen en maakt het gezellig als je weer thuis komt.
Ik zit in Rotterdam. In het westen dus. Het is hier helemaal grijs.
In het oosten komen die buien pas aan aan het einde van de dag.
woensdag 18 september 2013 om 13:33