Gevraagd: Hulpactie.
woensdag 18 september 2013 om 13:26
Hallo ladies,
Ik moet naar buiten, maar ik zit al meer dan een uur tegen een gordijn van water aan te kijken. Hoewel ik een snoeperdepoepertje heb van een paraplu, doet de vochtige kou mij rillen en ik krijg mezelf met geen mogelijkheid de deur uit.
Een kick in de bevallige behind zou me dus heel goed uitkomen.
Wie neemt de moeite?
Ik moet naar buiten, maar ik zit al meer dan een uur tegen een gordijn van water aan te kijken. Hoewel ik een snoeperdepoepertje heb van een paraplu, doet de vochtige kou mij rillen en ik krijg mezelf met geen mogelijkheid de deur uit.
Een kick in de bevallige behind zou me dus heel goed uitkomen.
Wie neemt de moeite?
woensdag 18 september 2013 om 14:01
quote:guirne schreef op 18 september 2013 @ 13:52:
[...]
Aan mijn stutten trekken? Is dat Rotterdams ofzo?
Nog even snel.
https://onzetaal.nl/taala ... /aan-zijn-stutten-trekken
[...]
Aan mijn stutten trekken? Is dat Rotterdams ofzo?
Nog even snel.
https://onzetaal.nl/taala ... /aan-zijn-stutten-trekken
woensdag 18 september 2013 om 15:27
woensdag 18 september 2013 om 16:23
quote:wollenstonecraft schreef op 18 september 2013 @ 16:20:
Shoot Cateau, nu jij zo stoer naar buiten bent geweest voel ik me verplicht ook nog even boodschappen te gaan doen en ik heb helemaaaaaaaaal geen zin!
Je geeft het slechte voorbeeld!
Doe er stiekem een boodschapje bij waar je blij van wordt. Dat werkt als een tierelier, echt.
En ophoepelen nou, naar buiten, sjoe!
Shoot Cateau, nu jij zo stoer naar buiten bent geweest voel ik me verplicht ook nog even boodschappen te gaan doen en ik heb helemaaaaaaaaal geen zin!
Je geeft het slechte voorbeeld!
Doe er stiekem een boodschapje bij waar je blij van wordt. Dat werkt als een tierelier, echt.
En ophoepelen nou, naar buiten, sjoe!
woensdag 18 september 2013 om 16:23
quote:wollenstonecraft schreef op 18 september 2013 @ 16:20:
Je geeft het slechte voorbeeld! Wil je ook een schop onder je hol of zal ik je maar gewoon het advies geven de boel te laten bezorgen?
Je geeft het slechte voorbeeld! Wil je ook een schop onder je hol of zal ik je maar gewoon het advies geven de boel te laten bezorgen?
woensdag 18 september 2013 om 18:36