Gewonde merel
zaterdag 31 juli 2010 om 13:03
Gisteren heb ik achter ons huis een gewonde jonge merel gevonden,beestje is vreselijk toegetakeld door waarschijnlijk een kat.
Dierenambulance gebeld,maar die hebben het druk en ik moest een voicemail bericht inspreken.
Wat lusten merels?
Dierenambulance gebeld,maar die hebben het druk en ik moest een voicemail bericht inspreken.
Wat lusten merels?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zondag 1 augustus 2010 om 08:11
Oh, en ik heb eens geholpen met het uit het water halen van een zwaan met een gebroken nek. Dat was echt heel zielig. De partner en jonge zwaantjes bleven op ongeveer 3 meter afstand. Elke dag kwam ik langs het water en elke dag waren ze daar. Op een dag zag ik ze niet meer. Ben zo bang dat ze dood zijn gegaan. Zwanen zijn trouw, weet niet of ze kunnen sterven van verdriet. Maar die zwaan met gebroken nek, ik kon het echt niet aanzien. Bleef rondjes om zijn/haar as draaien en steeds die kop een beetje naar de zijkant om maar niet te verdrinken. Heb er nog over gedroomd zelfs... hahaha, muts.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zondag 1 augustus 2010 om 11:49
quote:Maleficent schreef op 01 augustus 2010 @ 08:55:
Kookwekkertje, ik heb dat eens gezien bij Animal Rescue, en toen de zwaan beter was, werd die weer uitgezet bij het gezin, en dat ging allemaal goed.Mooi. Dan pas ik mijn vermoeden aan. Dan waren de zwanen er niet meer omdat ze weer samen waren. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zo'n zwaan weer herstelt. Maar ben wel gerustgesteld.
Kookwekkertje, ik heb dat eens gezien bij Animal Rescue, en toen de zwaan beter was, werd die weer uitgezet bij het gezin, en dat ging allemaal goed.Mooi. Dan pas ik mijn vermoeden aan. Dan waren de zwanen er niet meer omdat ze weer samen waren. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zo'n zwaan weer herstelt. Maar ben wel gerustgesteld.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!