Glazen salontafel blijft dof

18-06-2012 14:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een glazen salontafel die maar dof blijft na het schoonmaken. Ik heb geprobeerd:

glassex met krant/doek

doek met water en dan met droge doek eroverheen

Ik vind het zo een armoedig gezicht en zoek het wondermiddel om mijn glas weer te laten glazen. Wie heeft de ultieme tip?
kijk eens bij zo'n autozaak voor shine bumper spul of zoiets; ik had ooit een keer in een bad een krasjes gemaakt met een schuursponsje. Nou dit spul deed wonderen.
Zeem, water en spiritus al geprobeerd?
quote:helene31 schreef op 18 juni 2012 @ 14:32:

Zeem, water en spiritus al geprobeerd?Dit dus. Glassex laat een vettig laagje achter. Als de glasplaat eenmaal weer goed ontvet is, zou ik hem alleen nog maar schoonmaken met water en schoonmaakazijn. Spritus ruikt zo vreselijk, maar zal de tafel even goed van het vettige laagje ontdoen.
Helene nee nooit geprobeerd. Ik ga zo even naar de AH en neem gelijk wat spiritus mee.

Geen glassex meer gebruiken dus winkelfanaat?
Nee glassex is vreselijk, dit laat echt een waas achter. Daarom is je tafel zo dof.

Ik heb een glazen kookplaat, had hetzelfde probleem door ajax. Eenmaal goed ontvet met spiritus of schoonmaakazijn en je tafel is weer glazend!
OH geweldig dit had ik zelf niet kunnen bedenken. Bedankt dames voor deze geweldige tip.
Water met ammoniak zou het ook moeten doen.
Ammoniak maakt glas blauw, volgens mij. Dus dat zou ik niet doen.
glansspoelmiddel van vaatwasser
Ik zeem mijn ramen ook met water met ammoniak, maar het is me nog nooit opgevallen dat ze blauw(ig) werden.
TO, is het gelukt met je tafel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven