Hallooooooooooooooooo!

01-07-2012 07:02 167 berichten
Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?
quote:achnein schreef op 01 juli 2012 @ 09:59:

[...]

Goed hoor!

Ik ben ook aan het SOGgen. Moet een verpleegplan schrijven voor mijn laatste opdracht en dan is mijn stage klaar Fantastisch meid. Op naar de volgende fase. Alvast gefeliciteerd.
.
quote:Cateautje schreef op 01 juli 2012 @ 10:04:

[...]

Fantastisch meid. Op naar de volgende fase. Alvast gefeliciteerd.

Ik ben echt helemaal gelukkig, want het is voor mij echt een overwinning op de mensheid. Ik ben vorig jaar volledig arbeidsongeschikt geworden door een lichamelijke ziekte en heb toen aangegeven dat ik graag om wilde scholen richting verpleegkunde, om uiteindelijk de adviserende of onderzoekskant op te gaan.

School heeft voor mij alle aanpassingen gemaakt die nodig waren! Maar de stage was echt een hel. Naast het stagelopen heb ik 3 maanden alleen maar geslapen. Als ik thuis kwam stapte ik in bed en dan liep ik de rest van de dag als een zombie rond tot ik weer naar bed kon. Ben zo blij dat ik nu kan gaan genieten van de zomer
.
quote:achnein schreef op 01 juli 2012 @ 10:09:

[...]

Ik ben echt helemaal gelukkig, want het is voor mij echt een overwinning op de mensheid. Ik ben vorig jaar volledig arbeidsongeschikt geworden door een lichamelijke ziekte en heb toen aangegeven dat ik graag om wilde scholen richting verpleegkunde, om uiteindelijk de adviserende of onderzoekskant op te gaan.

School heeft voor mij alle aanpassingen gemaakt die nodig waren! Maar de stage was echt een hel. Naast het stagelopen heb ik 3 maanden alleen maar geslapen. Als ik thuis kwam stapte ik in bed en dan liep ik de rest van de dag als een zombie rond tot ik weer naar bed kon. Ben zo blij dat ik nu kan gaan genieten van de zomer Wow, je bent een echte kanjer dus. Wat fijn ook dat de school dit voor je heeft gedaan zodat je kan doen wat je graag wilt. Ik hoop van harte dat het het allemaal dik waard blijkt en je een zonnige carriëre tegemoet gaat. Je verdiend het, meer dan wie ook.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ik las paar pagina's terug over bekijken lichamen. Ik hoor veel positieve verhalen over die tijdelijke tentoonstelling van geprepareerde lichamen. Geen idee hoe het heet. Maar daar is dus het hele lijf te zien en ook de ontwikkeling van dinges blast tot baby. Voor de mensen die niet naar de snijzaal kunnen en het wel willen zien.

Ik voel die roeping niet zo.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 10:14:

[...]

Oeh da's heftig! Knap dat je het hebt volgehouden! Ik vond kerngezond 1 maand verpleeghulpstage echt al loeizwaar. Ik heb veel bewondering voor verpleegkundigen, die moeten echt EN veel weten en zwaar werk verrichten. Ik zou het denk ik niet kunnen..

Dus super knap van jou dat je het met een ziekte nog hebt gedaan! Weet je al wat je precies wil gaan doen?

Oei, er wordt hier een chagrijnig heerschap wakker, misschien moet ik hem een kopje koffie aanbieden.. Of is het te vroeg voor de brakken onder ons?

Ik wil graag adviserend werken, als dementieconsulent of in een expertisecentrum. Ik kan nu nog maximaal 10 uur per week werken, maar dat kan alleen als het een adviserende functie is. Vond de stage erg leuk, maar inderdaad erg zwaar. Gelukkig was ik niet in het ziekenhuis, want dat schijnt de zwaarste stage te zijn.

Geef het heerschap maar koffie, misschien helpt het
quote:Cateautje schreef op 01 juli 2012 @ 10:19:

[...]

Wow, je bent een echte kanjer dus. Wat fijn ook dat de school dit voor je heeft gedaan zodat je kan doen wat je graag wilt. Ik hoop van harte dat het het allemaal dik waard blijkt en je een zonnige carriëre tegemoet gaat. Je verdiend het, meer dan wie ook.Dat is lief, dank je wel
.
Het is inderdaad gezellig hier, maar ik ga toch echt even douchen. Kan ik (net als jij) fris en fruitig de dag in.
ik zal me ook maar even melden. Net wakker en lekker in bed het forum aan het lezen. :-D
quote:maantje91 schreef op 01 juli 2012 @ 11:01:

ik zal me ook maar even melden. Net wakker en lekker in bed het forum aan het lezen. :-Dhttp://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0
Haha dat lied is perfect voor nu cateautje! Heerlijke zondagmorgen zo. Ik ga wel maar eens opstaan anders vind ik het zonde van m'n dag. Fijn trouwens om te lezen dat de poes goed terecht is gekomen en dat ze zich zo goed gedraagd! Maar dat verdien je dan ook wel!!
Dank je Maantje.
quote:Cateautje schreef op 01 juli 2012 @ 07:02:

Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?Al uren wakker, zie nu je topic. Ik kan zo vreselijk om je lachen, mijn zondag begint goed. Dank je en een hele fijne dag.
quote:Gaeta schreef op 01 juli 2012 @ 11:26:

[...]

Al uren wakker, zie nu je topic. Ik kan zo vreselijk om je lachen, mijn zondag begint goed. Dank je en een hele fijne dag.

Wat leuk om te lezen.

Jij ook een fijne dag gewenst.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven