Hallooooooooooooooooo!
zondag 1 juli 2012 om 08:27
Ds2: een lotgenoot! Ik herken het... Vermoeidend hè? Terwijl je toch je slaap zo nodig hebt! Ik heb heel erg last van rusteloze benen, om gek van te worden. Hoofd is moe, maar lichaam raast als een bezetene.
Enige dat (soms, soms ook niet) helpt is benen recht omhoog tegen de muur.
Hoe lang ben je al zwanger?
Enige dat (soms, soms ook niet) helpt is benen recht omhoog tegen de muur.
Hoe lang ben je al zwanger?
zondag 1 juli 2012 om 08:33
Wat leuk divafiary! Mijn veggie toppers zijn: melanzane parmigiano, paddestoelenrisotto, verse pesto met gegrilde groenten, salade met mango, spinazie en geitenkaas.
Portobello uit de oven, bietensalade met geitenkaas en verse tomatensaus met veel basilicum en parmezaanse kaas met lekkere pasta.
Ben geen vegetariër maar eet wel regelmatig zonder vlees.
Portobello uit de oven, bietensalade met geitenkaas en verse tomatensaus met veel basilicum en parmezaanse kaas met lekkere pasta.
Ben geen vegetariër maar eet wel regelmatig zonder vlees.
zondag 1 juli 2012 om 08:35
zondag 1 juli 2012 om 08:39
@ goldmember,ja zeker vermoeiend.
je wilt zo graag slapen maar lig alleen maar van mn linker op mijn rechter zij te draaien en vervolgens weer terug..pfff en als ik op mijn rechter zij lig word ukkie helemaal wild hahaha
Ik ben nu bijna 33 weken en jij?
Verder mag ik niet klagen hoor heb verder niet echt klachten.
Met vermoeiende benen valt het ook wel mee ik heb alleen s nachts hele warme benen die ik uit het bed laat bungelen
je wilt zo graag slapen maar lig alleen maar van mn linker op mijn rechter zij te draaien en vervolgens weer terug..pfff en als ik op mijn rechter zij lig word ukkie helemaal wild hahaha
Ik ben nu bijna 33 weken en jij?
Verder mag ik niet klagen hoor heb verder niet echt klachten.
Met vermoeiende benen valt het ook wel mee ik heb alleen s nachts hele warme benen die ik uit het bed laat bungelen
zondag 1 juli 2012 om 08:47
Ds2: de laatste loodjes dus voor jou! Spannend!
Ik ben nog maar 17 weken, maar wel van een tweeling! En die rusteloze benen (niet vermoeide benen, t lijkt juist of de energie er door giert) komen door de grote hoeveelheid hormonen.
Het is wel iets afgenomen maar ze denken dat het de hele zwangerschap wel zo blijft. Ach, de eerste maanden na de geboorte zal ik waarschijnlijk toch bijna niet slapen denk ik! Kan ik alvast wennen!
Succes met je laatste paar weken!!
Ik ben nog maar 17 weken, maar wel van een tweeling! En die rusteloze benen (niet vermoeide benen, t lijkt juist of de energie er door giert) komen door de grote hoeveelheid hormonen.
Het is wel iets afgenomen maar ze denken dat het de hele zwangerschap wel zo blijft. Ach, de eerste maanden na de geboorte zal ik waarschijnlijk toch bijna niet slapen denk ik! Kan ik alvast wennen!
Succes met je laatste paar weken!!
zondag 1 juli 2012 om 08:49
Goedemorgen, ik ben ook al 2,5 uur op vanwege de hond die dringend naar buiten moest. Helaas duurde de drie seconden waarin ik snel mijn spijkerbroek en trui aanschoot al te lang voor haar en kon ik aan het dweilen gaan.
Slapen lukte daarna niet meer dus ik heb nu al een paar tijdschriften verslonden op de vroege morgen met een lekkere kop koffie erbij. Best een relaxed begin van de dag zo (behalve het dweilen dan. )
Slapen lukte daarna niet meer dus ik heb nu al een paar tijdschriften verslonden op de vroege morgen met een lekkere kop koffie erbij. Best een relaxed begin van de dag zo (behalve het dweilen dan. )
zondag 1 juli 2012 om 08:57
Kom maar op Puntmuts!
Ik heb een hele leuke app op mijn telefoon, dan zie je precies van week tot week hoe ze groeien, heel leuk om te lezen!
Grappig dat je altijd een tweeling hoopt te krijgen! Ik riep juist altijd dat me dat vreselijk zou lijken! *schaam schaam* Maar nu vind ik het zo leuk!!! Ze zijn helemaal aan elkaar gewend en geven elkaar kleine porretjes als de een te lang slaapt naar de zin van de ander. Ik heb ze nog niet gevoeld, maar als ik straks wat verder ben dan weet ik precies welke baby beweegt. Ik vind het heel bijzonder!
Wat studeer je precies? Verloskunde of wat anders?
Ik heb een hele leuke app op mijn telefoon, dan zie je precies van week tot week hoe ze groeien, heel leuk om te lezen!
Grappig dat je altijd een tweeling hoopt te krijgen! Ik riep juist altijd dat me dat vreselijk zou lijken! *schaam schaam* Maar nu vind ik het zo leuk!!! Ze zijn helemaal aan elkaar gewend en geven elkaar kleine porretjes als de een te lang slaapt naar de zin van de ander. Ik heb ze nog niet gevoeld, maar als ik straks wat verder ben dan weet ik precies welke baby beweegt. Ik vind het heel bijzonder!
Wat studeer je precies? Verloskunde of wat anders?