Hallooooooooooooooooo!

01-07-2012 07:02 167 berichten
Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ds2: een lotgenoot! Ik herken het... Vermoeidend hè? Terwijl je toch je slaap zo nodig hebt! Ik heb heel erg last van rusteloze benen, om gek van te worden. Hoofd is moe, maar lichaam raast als een bezetene.

Enige dat (soms, soms ook niet) helpt is benen recht omhoog tegen de muur.

Hoe lang ben je al zwanger?
Wat leuk divafiary! Mijn veggie toppers zijn: melanzane parmigiano, paddestoelenrisotto, verse pesto met gegrilde groenten, salade met mango, spinazie en geitenkaas.

Portobello uit de oven, bietensalade met geitenkaas en verse tomatensaus met veel basilicum en parmezaanse kaas met lekkere pasta.

Ben geen vegetariër maar eet wel regelmatig zonder vlees.
.
Hier slecht geslapen. Lawaai buiten, scheurende jochies om half 5. Dochter die om half 7 op moest. Heb ook al even buiten gezeten en ben nu op de bank gecrashed in badjas. Wordt een lange dag....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ goldmember,ja zeker vermoeiend.

je wilt zo graag slapen maar lig alleen maar van mn linker op mijn rechter zij te draaien en vervolgens weer terug..pfff en als ik op mijn rechter zij lig word ukkie helemaal wild hahaha

Ik ben nu bijna 33 weken en jij?

Verder mag ik niet klagen hoor heb verder niet echt klachten.

Met vermoeiende benen valt het ook wel mee ik heb alleen s nachts hele warme benen die ik uit het bed laat bungelen
Ds2: de laatste loodjes dus voor jou! Spannend!

Ik ben nog maar 17 weken, maar wel van een tweeling! En die rusteloze benen (niet vermoeide benen, t lijkt juist of de energie er door giert) komen door de grote hoeveelheid hormonen.

Het is wel iets afgenomen maar ze denken dat het de hele zwangerschap wel zo blijft. Ach, de eerste maanden na de geboorte zal ik waarschijnlijk toch bijna niet slapen denk ik! Kan ik alvast wennen!

Succes met je laatste paar weken!!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hiet ook al een tijdje wakker. Ik ben geen uitslaper.
Goedemorgen, ik ben ook al 2,5 uur op vanwege de hond die dringend naar buiten moest. Helaas duurde de drie seconden waarin ik snel mijn spijkerbroek en trui aanschoot al te lang voor haar en kon ik aan het dweilen gaan.

Slapen lukte daarna niet meer dus ik heb nu al een paar tijdschriften verslonden op de vroege morgen met een lekkere kop koffie erbij. Best een relaxed begin van de dag zo (behalve het dweilen dan. )
.
.
quote:billyjean schreef op zondag 01 juli 2012 08:48 Haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiisorry smileys zijn soms niet duidelijk op de iphone. İk koos een zwaaiend handjes. Maar blijkt dus een afkeurend smiley: dus even opnieuw dAn maar
GOEIEMORGUUUUUUUUUUUHHH!!!
Zo, nummer 3 is inmiddels beneden gearriveerd hier. Nu nummer 4 nog, maar dat zal nog wel even een poosje duren.
Kom maar op Puntmuts!

Ik heb een hele leuke app op mijn telefoon, dan zie je precies van week tot week hoe ze groeien, heel leuk om te lezen!

Grappig dat je altijd een tweeling hoopt te krijgen! Ik riep juist altijd dat me dat vreselijk zou lijken! *schaam schaam* Maar nu vind ik het zo leuk!!! Ze zijn helemaal aan elkaar gewend en geven elkaar kleine porretjes als de een te lang slaapt naar de zin van de ander. Ik heb ze nog niet gevoeld, maar als ik straks wat verder ben dan weet ik precies welke baby beweegt. Ik vind het heel bijzonder!

Wat studeer je precies? Verloskunde of wat anders?
Koffie! Toast! Een zachtgekookt eitje!
Ga in therapie!
Dank je Goldmember en jij veel succes met je zwangerschap.

Lijkt mij erg zwaar een tweeling maar wel super leuk!!!

succes xx
Eet smakelijk Dubiootje! Ik begin ook trek te krijgen, eitje lijkt mij ook wel wat.
Dan is het wel toegestaan om een avondje los te gaan, Puntmuts.

Leuk, twee zwangeren en een embryologiestudent Studeer je medicijnen, Puntmuts?
Ga in therapie!
Ik heb er één over, dochter zat al vol En ik doe er vier extra voor een eiersalade.
Ga in therapie!
Nu heb ik ineens heel erg zin in eiersalade! Haha!
Mijn eitje ligt al in de koekenpan.
@ puntmuts..sorry had jouw berichtje even over het hoofd gezien.

Het is inderdaad mijn eerste kindje.

Ik kijk elke week op babybites om zo te zien wat zich deze week weer ontwikkeld bij de baby.

Is erg leuk en interessant om te lezen.
Ik kreeg zin in eitjes van al die zwangerenverhalen
Ga in therapie!
Nu moet ik dus echt aan de eitjes. Het worden halfzacht gekookte op brood. Jullie worden bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven