Hallooooooooooooooooo!

01-07-2012 07:02 167 berichten
Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Dochter is wakker geworden ("goeiemorgen mama"), heeft kusjes van haar hele knuffelleger gekregen en is opgestaan. Het koffiezetapparaat pruttelt.
Ga in therapie!
.
Noerie, moet jij niet naar de markt?

Hier betrekt het, straks gaat het nog regenen! Ik heb een lekker lege kinderloze zondag voor me. En twee dvd's.
Ga in therapie!
Kabouterpuntmuts, ik weet niet of je al een as vader op het oog hebt? Let erop dat hij een echt ochtendmens is
Ga in therapie!
quote:heartagram schreef op 01 juli 2012 @ 07:56:

Goeiemorgen allemaal! Hier ook een vroege vogel. Ik kreeg een ontbijtje op bed aangezien ik met mijn 16 weken zwangerschap nog steeds zo beroerd als een konijn ben. Cateautje gaat het goed met de kat? Ik heb je topic gevolgd namelijk Ben wel benieuwd hoe het gaat

Tja, Cateautje to the rescue. Toen ze werd gebracht heb ik even getwijfeld om ze weg te sturen, maar ik vond het zielig. De foto's waren zeker twee jaar oud en nu is ze compleet volgevreten. Toen ik de foto's zag dacht ik aan Esperanza, zo'n mooi elegant meisje, maar nu ik haar door de kamer zie hobbelen denk ik meer aan een Greet of Beppie. Ik heb maar gelijk dieetbrokken voor haar gehaald, want ze moet echt aan de lijn.

Ze is wel ongelooflijk lief en heeft, na het besnuffelen van het huis gelijk haar ziel aan me cadeau gedaan. Waar ik ben is zij en als ze er niet bij is, staat ze aan de deur te krabben. Ze plakt aan me als een sticker en ik krijg wel 20, keer per dag een hele sessie aan kopjes. Ze slaapt in mijn schootje. Ze gebruikt heel trouw haar krabpaal, ondanks dat ik een zeer aantrekkelijk sisalkleed heb liggen en ik wilde nog even wachten met een nieuwe bank, maar denk dat ik hem gewoon kan bestellen. Kortom, ze is vreselijk lief en slooploos en daar valt wat voor te zeggen.
quote:dubiootje schreef op 01 juli 2012 @ 08:05:

Noerie, moet jij niet naar de markt?

Hier betrekt het, straks gaat het nog regenen! Ik heb een lekker lege kinderloze zondag voor me. En twee dvd's. En ik ga voor de vakantie mijn binnenlandse vlucht naar het Groot Barrièrerif boeken

Ander keertje, goed?

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg; zo'n vakantie!
.
owww gelukkig, niet het enige ochtendmensje hier...

het huis is hier nog in ruste, behalve ik.

gister mijn verjaardagfeestje gevierd, ben van de week 30 geworden :-)

was helemaal top, heb nu wel koppijn (nee geen 45 biertjes gehad, enkel maar 1 Desperados)

nu beetje laptoppen, mij afvragend wie er binnenkort koffie gaat halen voor mij...
Nieuwe kat, Cateau? Lief!

Dochter zit nu beneden met de Mac karaoke te doen. Hoor ik haar prachtige stemmetje
Ga in therapie!
Buienradar geeft nog geen echte regenbuien aan Dubiootje.

Mag ook niet anders wordt mijn was niet droog!

De markt waar ik trouwens heen ga is een binnenmarkt en gaat pas om 10 uur open.
30 miss? Toe maar. U wordt één oude muts, haha.

Nog van harte gefeliciteerd.
quote:dubiootje schreef op 01 juli 2012 @ 08:11:

Nieuwe kat, Cateau? Lief!

Dochter zit nu beneden met de Mac karaoke te doen. Hoor ik haar prachtige stemmetje Mooi, zo in haar eigen wereldje. Een superster in de dop.
Yessss Noerie! Wil je de quote weer even weghalen?

Van mij hoef je niet naar de markt, ik zie alleen de vroegwasdraaiers allemaal naar de markt togen.

Ik moet mijn was van gisteren nog ophangen

Set fire to the rain klinkt hier live door het huis.
Ga in therapie!
Nog gefeliciteerd Missphoebe!
Hahaha kabouterpuntmuts..ik was vroeger ook zo en manlief ook. Dus het zegt echt helemaal niks
.
Ooow Cateautje wat erg! Lijkt me heel vreemd om een beeld van een kat te hebben en dan eigenlijk een compleet ander beestje te zien. Maar wat ontzettend lief van je dat je haar toch gehouden hebt. En als het zo'n lief beestje is dan is het ook wel weer een aanwinst :-) Toch heerlijk om elke keer zo begroet te worden door zo'n schatje.
quote:heartagram schreef op 01 juli 2012 @ 08:17:

Ooow Cateautje wat erg! Lijkt me heel vreemd om een beeld van een kat te hebben en dan eigenlijk een compleet ander beestje te zien. Maar wat ontzettend lief van je dat je haar toch gehouden hebt. En als het zo'n lief beestje is dan is het ook wel weer een aanwinst :-) Toch heerlijk om elke keer zo begroet te worden door zo'n schatje.Jawel, ze is heel lief en over een half jaar of zo, kan ze op de kast. Komt goed.
En nog gefeliciteerd Missphoebe!
Iinderdaad, geen regen graag anders krijg ik al mijn wassen van vandaag niet gedroogd!

Kabouterpuntmuts, liever een man met een ochtendhumeur dan eentje met voortdurend een stuk in zijn kraag als toekomstige vader van je kinderen. Ik spreek uit ervaring.

Jar of hearts speelt hier momenteel.
Ga in therapie!
Gefeliciteerd MissPhoebe! Je hoeft toch niet in je eentje op te ruimen?
Ga in therapie!
Gezellig hier!!!

Ik ben ook al een uurtje wakker. Sinds ik zwanger ben kan ik niet meer een hele nacht aan 1 stuk slapen. Gemiddeld 4x per nacht wakker, en soms lig ik uren wakker. Vannacht wel genoeg slaap gekregen dus ik voel me goed!

Italië Meisje, jij hebt wel heel kort geslapen! Trek je dat een beetje met zo'n dag? Of ben je het gewend?

Cateautje, wat leuk een update van de unwanted!! Ze klinkt heel lief inderdaad! Waren de mensen zelf wel een beetje dankbaar?
Hier meld zich ook een vroege vogel..bijna de hele nacht wakker gelegen.Helaas gebeurt dat nu regelmatig sinds ik zwanger ben,maar ja wel altijd een ochtend mens geweest dus dat komt wel goed uit als ukkie straks is geboren.Straks krijgen we bezoek en vanavond duik ik er waarschijnlijk heeel vroeg in.fijne dag voor jullie allemaal.
morgen

wakker om half acht thee gezet en nu achter de pc,

wat recpten en zo uitzoeken omdat ik een maand mee ga doen aan de vegie chalange 1 maand alleen plantaardig ben benieuwd.en verder gewoon wat surfen op het net.
Nee, dat weet ik idd niet Dubiootje, ging er vanuit dat dat NL was, maar blijkbaar niet dus.

Mijn 2e was is klaar dus die hang ik even op, 3e was is nu aan het draaien en de wasmanden zijn nu weer leeg.

Misschien dat als iedereen is uitgeronkt ik nog even het beddengoed ga uitwassen als ik zin heb, anders morgen weer een dag.

Heb gelukkig wel mijn huissleutel teruggevonden net, die was ik al een week kwijt. Nu lag ie voor mijn neus in de wasmachine en ik had toch zeker alle zakken nagevoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven