Handdouche per se nodig?

03-05-2024 14:05 104 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben bezig om een nieuwe badkamer uit te zoeken. Een van de dingen die ik wil, is zo’n grote regendouche die bevestigd is aan het plafond.
Nu heb ik aan de aannemer laten zien wat ik allemaal wil kopen. Hij zei tegen me dat er nog wel een handdouche ontbreekt en dat dat echt een must is.
Ik zie niet zo goed in waarom ik naast de hoofddouche ook nog zo’n losse handdouche zou willen. Op dit moment heb ik een douche met zo’n eenvoudige douchekop. Je kunt ‘m van de stang halen, maar dat doe ik nooit. Ook was ik laatst in een hotel met een regendouche en aparte handdouche. Die handdouche heb ik toen niet gebruikt of nodig gehad.

Wat zijn jullie ervaringen met zo’n handdouche? Kunnen jullie me ervan overtuigen dat ik die toch echt moet aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou nooit een handdouche willen missen, hoe was je anders je punani?
Alle reacties Link kopieren Quote
kastella schreef:
03-05-2024 15:24
Jouw keuze toch?
Voor gasten of wellicht toekomstige huisgenoten kan het wel voordelen hebben. Ik heb zelf ook een regendouche, maar een handdouche is wel fijn als je ergens plaatselijk wilt wassen (je reet uitbaggeren bijv) of tijdens het schoonmaken de tegels moet afsproeien.

:HA:
Nou precies.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tafelkleed schreef:
03-05-2024 22:05
Doorheen loopt? Dan kom je toch nog niet tot onder. Lekker als je ongesteld bent . Br
En iemand had het over een spons, past die tussen je schaamlippen dan?
Het wordt echt schoon hoor. Ik gebruik mijn handen, geen spons. En daarna was ik mijn lijf met zeep, dus alles weer schoon. En als het echt nodig is, heb ik dus een handdouche, maar ik heb hem gewoon niet nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een sportschooldouchekop die uit de muur komt. Dus niet in hoogte verstelbaar en die geeft een goede stevige straal. Ideaal om je haar te wassen. Verder nog een stortdouche die ik alleen gebruik na het stomen(stoomunit in de doucheruimte) maar zoon gebruikt het liefst de stortdouche. Daarnaast nog een handdouche voor als ik mijn haar niet nat wil maken, onderlijf of voeten wassen, doucheruimte schoonmaken, etc .
Iemand schreef al over de druk van je ketel en mijn tip is ook te kijken naar de plek waar je de bediening van de douche plaatst. Dat je niet een plens ijskoud water op je krijgt als je de douche aanzet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven