Help, de kraan lekt!
woensdag 2 februari 2011 om 10:01
Dan vervang je het leertje, uiteraard. Zo veel weet ik nog net van kranen. Alleen: dat heb ik gedaan, en hij blijft lekken... Dus nu weet ik het niet meer. Het gaat om de badkraan, en hij blijft druppelen. En het stoort me mateloos, want als ik lekker in bad zit, dan hoor je dus de hele tijd drup...drup...drup...
Iemand een briljant idee hoe iemand met twee linkerhanden weer ontspannen in bad kan liggen?
Iemand een briljant idee hoe iemand met twee linkerhanden weer ontspannen in bad kan liggen?
woensdag 2 februari 2011 om 11:05
- loodgieter bellen: dat was ook mijn eerste impuls maar daarna bedacht ik dat ik toch ook best zelf iets semi-technisch moet kunnen Alleen weet ik dus niet hóe
- schroef? Welke schroef? Dat onderste stukje kraan wat erop geschroefd zit, zeg maar? Die heb ik er al afgehad en weer vastgezet. Zonder noemenswaardig verschil
- rubber vervangen heb ik al gedaan. Geen verschil. En daarmee was mijn kennis over lekkende kranen uitgeput...
- schroef? Welke schroef? Dat onderste stukje kraan wat erop geschroefd zit, zeg maar? Die heb ik er al afgehad en weer vastgezet. Zonder noemenswaardig verschil
- rubber vervangen heb ik al gedaan. Geen verschil. En daarmee was mijn kennis over lekkende kranen uitgeput...
woensdag 2 februari 2011 om 11:07
een draadje eraan hangen http://lifehacker.com/572 ... faucet-drip-with-a-string
En als je weer zin hebt, kraan nogmaals goed bekijken, evt fabrikant bellen
En als je weer zin hebt, kraan nogmaals goed bekijken, evt fabrikant bellen