Help me een kitten te krijgen! HELPPPP!
zondag 4 augustus 2013 om 17:36
Ik moest gewoon een keer zo'n titel schrijven. Sorry daarvoor
Waarschuwing, ik bedoel dit als leuk topic enabsoluut niet serieus.
Ik wil graag een kater van de kattenopvang hier in de straat. Mijn buurvrouw is ''pleegouder'' en ze heeft een prachtige kater waar ik verliefd op ben geworden.
Nu mijn vriend en inwonende schoonmoeder nog
Dus kom maar op met de tips. Hoe kan ik ze chanteren overhalen dwingen verliefd laten worden op Dhr Kater?
Waarschuwing, ik bedoel dit als leuk topic enabsoluut niet serieus.
Ik wil graag een kater van de kattenopvang hier in de straat. Mijn buurvrouw is ''pleegouder'' en ze heeft een prachtige kater waar ik verliefd op ben geworden.
Nu mijn vriend en inwonende schoonmoeder nog
Dus kom maar op met de tips. Hoe kan ik ze chanteren overhalen dwingen verliefd laten worden op Dhr Kater?
zondag 4 augustus 2013 om 17:38
Ik zou beginnen met je schoonmoeder op straat te zetten, dat punt 1.
Dan vriend bewerken en als hij niet erin mee wil gaan dan gaat hij maar bij zijn moeder wonen.
Dan is er ruimte genoeg voor een kitten.
Yes, zo zou ik het doen
Dan vriend bewerken en als hij niet erin mee wil gaan dan gaat hij maar bij zijn moeder wonen.
Yes, zo zou ik het doen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 4 augustus 2013 om 17:42
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 augustus 2013 @ 17:38:
Yes, zo zou ik het doen Hahaha legendarisch!!
Yes, zo zou ik het doen Hahaha legendarisch!!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
zondag 4 augustus 2013 om 17:43
zondag 4 augustus 2013 om 17:44
zondag 4 augustus 2013 om 17:45
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 augustus 2013 @ 17:43:
Schoonmoeder woont bij jullie in? Dan is die alvast geen partij, ze mag blij wezen dat ze een dak boven haar hoofd heeft .
Dan hou je vriend nog over. Hem zou je over de streep kunnen halen met het argument dat je met een kat, in tegenstelling tot een hond, nooit de deur uit hoeft .Dit dus
Schoonmoeder woont bij jullie in? Dan is die alvast geen partij, ze mag blij wezen dat ze een dak boven haar hoofd heeft .
Dan hou je vriend nog over. Hem zou je over de streep kunnen halen met het argument dat je met een kat, in tegenstelling tot een hond, nooit de deur uit hoeft .Dit dus
zondag 4 augustus 2013 om 17:50
quote:shahla schreef op 04 augustus 2013 @ 17:48:
Gewoon dat beest steeds stiekem voeren met de allerlekkerste hapjes. Die is dan niet meer bij je deur weg te slaan. Knappe tegenstander die dan nog van dat beest weet af te komen.
Zo heeft mijn vriend dat dus gedaan toen hij 5 was.
Steeds voeren en mee naar huis slepen.
Mammmmmmmmmm mag ik hem houdennnnnnn?
Beest werd uiteindelijk 22
Ze zei al: ik wil geen kat meer hoor. Dat was 2 dagen geleden dus ik moet hard werken.
Gewoon dat beest steeds stiekem voeren met de allerlekkerste hapjes. Die is dan niet meer bij je deur weg te slaan. Knappe tegenstander die dan nog van dat beest weet af te komen.
Zo heeft mijn vriend dat dus gedaan toen hij 5 was.
Steeds voeren en mee naar huis slepen.
Mammmmmmmmmm mag ik hem houdennnnnnn?
Beest werd uiteindelijk 22
Ze zei al: ik wil geen kat meer hoor. Dat was 2 dagen geleden dus ik moet hard werken.
zondag 4 augustus 2013 om 17:52
Jij tolereert zijn moeder in huis, minste dat hij kan doen is jou die kitten geven natuurlijk
Minimaal X aantal keer per week seks als dat beestje mag blijven wonen bij jullie.
Alle kattenspullen vast kopen en zeggen dat je ze gewonnen hebt, tja en dan is het natuurlijk zonde die spullen niet te gebruiken! Toevallig bij de buuf een leuke kitten gezien die daar mooi bij past.
Zelfvertrouwenprobleem veinzen en dat dit volgens de laatste technieken/ onderzoeken alleen verholpen kan worden door een kitten in huis te halen!
Smeken tot hij er gestoord van wordt en je dus die kitten geeft.
Zeggen het is dat of ik wil nú kinderen.
De kitten in huis halen en em cadeau doen aan je vriend. Gegeven paard enzo.
Tja, ik heb geen ideeën verder! Succes
Minimaal X aantal keer per week seks als dat beestje mag blijven wonen bij jullie.
Alle kattenspullen vast kopen en zeggen dat je ze gewonnen hebt, tja en dan is het natuurlijk zonde die spullen niet te gebruiken! Toevallig bij de buuf een leuke kitten gezien die daar mooi bij past.
Zelfvertrouwenprobleem veinzen en dat dit volgens de laatste technieken/ onderzoeken alleen verholpen kan worden door een kitten in huis te halen!
Smeken tot hij er gestoord van wordt en je dus die kitten geeft.
Zeggen het is dat of ik wil nú kinderen.
De kitten in huis halen en em cadeau doen aan je vriend. Gegeven paard enzo.
Tja, ik heb geen ideeën verder! Succes
zondag 4 augustus 2013 om 17:52
quote:Scamp schreef op 04 augustus 2013 @ 17:49:
Cateautje, cupido heeft niet zo heel erg veel werk hoor. Dat gaat vanzelf.
Ik heb mijn puppy ogen al gebruikt op vriend en dat ging goed.. nou ja het ging.. Goed zo. Je hebt Mr. Kater nu bij je vriend in de week gezet, en dan is het tijd om door te pakken. Als hij je vraagt om een biertje voor hem te pakken (of om het even welke vraag) antwoord je met "prima, als ik een kat mag!". Je kunt ook overal briefjes ophangen.
Cateautje, cupido heeft niet zo heel erg veel werk hoor. Dat gaat vanzelf.
Ik heb mijn puppy ogen al gebruikt op vriend en dat ging goed.. nou ja het ging.. Goed zo. Je hebt Mr. Kater nu bij je vriend in de week gezet, en dan is het tijd om door te pakken. Als hij je vraagt om een biertje voor hem te pakken (of om het even welke vraag) antwoord je met "prima, als ik een kat mag!". Je kunt ook overal briefjes ophangen.