help, spiraalbodem naar boven
maandag 31 januari 2011 om 18:53
Ik heb een bed gekregen van mijn zus. Het bed naar boven tillen was geen probleem die was in stukken.
Maar de spiraalbodem is een stuk van 1.40 bij 2
Ik heb een halfronde trap naar boven en mijn dochter en ik zijn er mee bezig geweest maar hij komt steeds vast te zitten.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik dat ding naar boven krijg?
Maar de spiraalbodem is een stuk van 1.40 bij 2
Ik heb een halfronde trap naar boven en mijn dochter en ik zijn er mee bezig geweest maar hij komt steeds vast te zitten.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik dat ding naar boven krijg?
maandag 31 januari 2011 om 19:10
maandag 31 januari 2011 om 19:23
dinsdag 1 februari 2011 om 01:11
dinsdag 1 februari 2011 om 15:11
quote:mika65 schreef op 31 januari 2011 @ 19:10:
We hebben het net nog weer geprobeert en het lukt niet. Maar hoe doen verhuizers het dan. En "vrogger" was het ook in een stuk toen moest het toch ook naar boven. Ik baal als een stekker. Mijn oude bed is al uit elkaar gehaald en staat buiten, moet ik vanavond maar op de bank slapen Vroggah, hadden ze boven een raam waarvan het grote deel los kon. Tenminste in oude huurhuizen is vaak 1 raam boven waarbij het grote deel los kan
We hebben het net nog weer geprobeert en het lukt niet. Maar hoe doen verhuizers het dan. En "vrogger" was het ook in een stuk toen moest het toch ook naar boven. Ik baal als een stekker. Mijn oude bed is al uit elkaar gehaald en staat buiten, moet ik vanavond maar op de bank slapen Vroggah, hadden ze boven een raam waarvan het grote deel los kon. Tenminste in oude huurhuizen is vaak 1 raam boven waarbij het grote deel los kan