Herfst: auto weer beslagen

19-09-2013 10:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal als ik bedenk dat het handig zou zijn als.... Bestaat het al dus hopelijk heeft iemand dé oplossing.

Ik rij auto's die ouder zijn dan 10 jaar. Het probleem is in de herfst/winter dat de voorruit beslaat wanneer ik ga rijden.

De blower duurt even voor die warm is, dus die voluit aan zetten helpt ook niet met koude lucht.

Is hier een simpele oplossing voor zodat ik niet het eerste deel van de rit met mijn ruitentrekkertje aan de gang moet?
Leuk dat pinguin ding, ik bestelde er net ook eentje. Zag alleen dat ze verschillende afmetingen hebben. Voor 6 m3 heb je een 250 gr ding. Welke gebruiken jullie? Ik bestelde die 250 gr maar ik zag ook een kleinere. Lijkt me ook handig voor in een kast.

Ben benieuwd
Ik zet na de zomer een grote Bison vochtvreter in mijn auto en dat helpt goed.
Ruiten goed schoon veel rijden met vieze vettige ruiten rond die snel beslaan. Blower vol open koud en op frisse lucht en dan zijn beslagen ruiten snel verdwenen hier zelden last van en hebben hier ook oude auto,s zonder airco.
ruiten goed schoonmaken, echt ontvetten dus. en zo'n vochtvreter in mijn auto. (bison) navullingen haal ik bij action of zeeman. veel goedkoper dan die van bison.
Er bestaat al 25 jaar minstens een middel voor, wat je bij halfords koopt. Dat kun je toch gewoon kopen dan?
quote:himalaya schreef op 19 september 2013 @ 11:35:

Een anticondensdoek halen bij de Halfords, kost geen drol en werkt goed.

Verder regelmatig met je raam op een kier rijden zodat het vocht er uit kan.Niet te ver los, vooral niet als het regent kwam ik vandaag achter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven