Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Was misschien ook een beetje te veel van het goede he Olijf? Alleen al van de tuin zou ik rugpijn krijgen. Laat staan van de rest. Morgen maar weer kallempies aan doen.
Maar ik ben zó tevreden! *kirt*

Dadelijk lekker warme douche, eten in de oven schuiven en dan op de bank ploffen. Olief is een lang weekend weg dus heb mijn kans gegrepen zeg maar
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Pilou schreef op 12 januari 2014 @ 18:39:

Wel eens gezien dan?
Misschien is dit iets voor je?

Olijf, laat je poekels lekker over je rug banjeren en je hebt een goeie massage.

Ik heb vandaag ook even wervelwindje gespeeld in huis. Het was zo'n zooi, er lag een serieuze krottenwijk van speeldozen voor Sammi. Zo fijn als het dan weer netjes is!
Opruimen had ik gelukkig al gedaan. Net wel gedoucht, was wel weer fijn. Goede straal. En de temperatuur is weer goed in te stellen. Alleen moet de thermoding er wel weer uit want hij zit er niet goed in.
Een ochiba, mooi he?

Maar ik zou dan voor de fancy goldfish gaan.

Gaaf, een kwallenaquarium!

Zo. Klaar!
Hier zou ik wel eens willen slapen.

Nou Splint, als je zo eentje voor gratis op de kop weet te tikken...
Zo'n kwallenbak, Plou?
Nee, dat is zielig.
Maar wel mooi!
Wow zo'n aquarium tunnel slaapkamer lijkt mij ook wel wat. Hoewel ik op zulke momenten dan wel even wil dat ze hun ogen dicht doen, ze hoeven niet alles mee te krijgen in de slaapkamer. Zo'n tafel vind ik zielig voor de vissen, de mannen in huis willen nog weleens hun platvoeten op het tafelblad leggen. Zou niet graag daar te dichtbij zwemmen.

Ik werd net gebeld moet voor mijn mri op de 22ste februari en dan 5 maart naar de neuro voor oa de uitslag en dan de 18, net de dag nadat we terugzijn ui Mexico, moet ik naar de revalidatie arts. Dat wordt tegen die tijd wel eventjes spannend.
Optimist tot in de kist!
Wat duurt dat nog lang, Fant. Maar wel lekker dat je je zinnen kunt verzetten in Mexico en hopelijk niet te veel in de zenuwen zit. Dat kan dan later wel weer.

Ik heb alweer gesport. Zo direct uit het werk, dat werkt wel goed. Althans, als je dan niet tijdens het omkleden ontdekt dat je je broek bent vergeten..... Nog even overwogen om dan in mijn gewone broek te sporten, maar dat was toch geen goed idee. Dus toch snel naar huis ('hoi schat, dag schat') en weer terug. Nu zit ik lekker op de bank, gedoucht en met een bakkie sjors-met-opgeschuimde-melk. Mmmmmm.
Vind je het erg dat het allemaal nog zo lang duurt Fant? Gelukkig heb je iets leuks om naar uit te kijken!

Ghehe, Splinter. Dat is gewoon een teken he. "ik wil niet sporten dus ik vergeet gewoon mijn broek".

Maar ik vind het wel super van je dat je gelijk na je werk gaat sporten. Nu ik nog...
Ja Ratje, hup!

Ik was vorige week heel trots dat ik zomaar 3x had gesport. En vandaag kwam ik erachter dat dat niet eens zo'n prestatie was: het is veel moeilijker om dat ook de komende weken ook te blijven doen. Eén week is wel te doen. Hm.
Voelt juist als heel snel. Heel veel MS'ers krijgen nauwelijks een MRI omdat er veel afgegaan wordt op de klinische feitjes enzo. Verder zijn die MRI"s ook best wel vaak flink volgeboekt, dus in 5 weken is best snel en dan netjes een week later al de neuro, ben dus best tevreden

En ooooooooh Mexicoooooooo, het is zo enorm leuk om mijn toekomst in te kijken op dit moment. Dit jaar en Mexico en onze vrienden met hun gezin die in de zomer hier komen en volgend jaar naar NL woningruil met mijn nichtje, ik ben gewoon superblij. Jarenlang waren dat soort dingen nog ver weg en nu doen we het zomaar allemaal, plannen maken, dromen. Heerlijk gewoon.

Splint, wat goed dat sporten!!!! Volhouden, hup Splint, hup!!! Ik vind je wel supersterk zo!

Ratje doet strakjes gewoon lekker mee en huppetee dat zijn er al twee, zo komt het hele Tetterkorps wel aan het rennen

Ik heb vanavond een slow food vergadering, maar zo eerst naar dr. Skottelbraai om mijn papieren te laten invullen voor de uitkering.
Optimist tot in de kist!
Echooooooo!
Optimist tot in de kist!

Niet veel te vertellen, zwerf wat doelloos op het forum.

Gisteren hapto gehad en was zwaaaaar en morgen begrafenis collega.

Niet mijn beste week Oja en klussen hé gisteravond en vanavond nog ietsjes en morgen voor en na de begrafenis ook.
Bieb, das wel een heel zwaar weekje zo. voor jou.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven