Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
zondag 30 maart 2014 om 15:02
Welk voer gaf je Splint? Want dat moet Rooie krijgen namelijk. Vetmesten die handel.
Goed van sporten hoor! Heel langzaam aan krijg ik daar ook wel weer zin in en energie voor. Dus misschien dat ik toch wel weer ga, maar dan bij een sportschool hier in het deaurp ipv 2 deaurpen verder op.
Meh... mijn oom kon vroeger goed tekenen maar nu was het niet zo heel mooi. Uiteindelijk wordt het ook weer iets anders dan ik had bedacht. Geen uilen, geen vlinders maar kraaien.
Goed van sporten hoor! Heel langzaam aan krijg ik daar ook wel weer zin in en energie voor. Dus misschien dat ik toch wel weer ga, maar dan bij een sportschool hier in het deaurp ipv 2 deaurpen verder op.
Meh... mijn oom kon vroeger goed tekenen maar nu was het niet zo heel mooi. Uiteindelijk wordt het ook weer iets anders dan ik had bedacht. Geen uilen, geen vlinders maar kraaien.
zondag 30 maart 2014 om 15:18
zondag 30 maart 2014 om 17:54
Zo he, wat is het toch heeeeeerlijk weer! Vandaag heel lang in de polder gelopen, Taartje lekker gespeeld en Schotse Hooglanders van heel erg dichtbij bekeken. Dat kalfje was echt überschattig. Heb nu wel zere kuiten, ook nog op de begraafplaats geweest en daar ook nog een heel stuk gelopen. Nu ff niks. Wachten tot het eten klaar is.
maandag 31 maart 2014 om 16:56
quote:Splinter_ schreef op 30 maart 2014 @ 22:53:
Hoe maak je dat Plou? Is dat gewoon havermout die je ee nacht moet laten staan?
Ik had havermout, beetje water, griekse yoghurt, pompoenpitten, banaan in plakjes en een beetje vanillespul door elkaar geroerd en dat dus een nachtje laten staan. Super lekker! Niet verwacht.
Je kunt het met allerlei soorten fruit/noten/pitten doen. Of met melk of ehm, kwark.... kaneel, cacao....
Hoe maak je dat Plou? Is dat gewoon havermout die je ee nacht moet laten staan?
Ik had havermout, beetje water, griekse yoghurt, pompoenpitten, banaan in plakjes en een beetje vanillespul door elkaar geroerd en dat dus een nachtje laten staan. Super lekker! Niet verwacht.
Je kunt het met allerlei soorten fruit/noten/pitten doen. Of met melk of ehm, kwark.... kaneel, cacao....
maandag 31 maart 2014 om 21:34
Verdorie, wat is dat toch met die griep, de laatste tijd? Heeft ze iets gekregen, Plou? Hopelijk knapt ze snel op.
Die overnight oats klinken best lekker, zoals je het beschrijft.
Wij hadden vandaag een kikker op kantoor. Of eigenlijk 2. Haan heeft 'm heel heldhaftig gevangen in een plastic bak. 'Kijk', zei hij, 'er zit een kleintje op'.
Uh, dat is geen kleintje, Haan. Dat is een grote. Je hebt nu 2 parende kikkers in je bak zitten.
Die overnight oats klinken best lekker, zoals je het beschrijft.
Wij hadden vandaag een kikker op kantoor. Of eigenlijk 2. Haan heeft 'm heel heldhaftig gevangen in een plastic bak. 'Kijk', zei hij, 'er zit een kleintje op'.
Uh, dat is geen kleintje, Haan. Dat is een grote. Je hebt nu 2 parende kikkers in je bak zitten.