Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
maandag 24 maart 2014 om 12:41
Klopt, dat had ik al begrepen ja.
Lukt het een beetje met jouw dames?
Rat, waar ben jij beland vandaag?
Hier loopt alles heel gewoon, niks aan de hand. Saai hoor. Ik zit steeds te kijken op nu.nl, maar er gebeurt niks spannends. Nou ja, ze hebben alweer mogelijk brokstukken van het vermiste vloegtuig gevonden. Ik hoop dat het dit keer echt zo is, lijkt me zo enorm dramatisch als je familie in dat vliegtuig had zitten.... echt heel erg.
Lukt het een beetje met jouw dames?
Rat, waar ben jij beland vandaag?
Hier loopt alles heel gewoon, niks aan de hand. Saai hoor. Ik zit steeds te kijken op nu.nl, maar er gebeurt niks spannends. Nou ja, ze hebben alweer mogelijk brokstukken van het vermiste vloegtuig gevonden. Ik hoop dat het dit keer echt zo is, lijkt me zo enorm dramatisch als je familie in dat vliegtuig had zitten.... echt heel erg.
maandag 24 maart 2014 om 22:01
Ja Splint vreselijk om zo lang in de onzekerheid te zitten, hoewel je natuurlijk wel snapt dat er iets flink mis is zul je toch ook nog wel hoop blijven hebben. Al is het maar een greintje. Het lijkt me verschrikkelijk, brrr.
Fido is ook een flinkerd, maar Toulouse wint, hij is maar liefst 8 kilo en nog wat onsjes Maar hij kan er niks aan doen, hij is "bigboned" en heeft veel haar. Poezels krijgen hier al wel speciaal voer maar hij is nu al een tijdje op dit gewicht. Het is ook zo'n lui beest, het zijn ook binnenkatten dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Bieb brrrr 't stomme beest spookt nog steeds door mijn hoofd.
Fido is ook een flinkerd, maar Toulouse wint, hij is maar liefst 8 kilo en nog wat onsjes Maar hij kan er niks aan doen, hij is "bigboned" en heeft veel haar. Poezels krijgen hier al wel speciaal voer maar hij is nu al een tijdje op dit gewicht. Het is ook zo'n lui beest, het zijn ook binnenkatten dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Bieb brrrr 't stomme beest spookt nog steeds door mijn hoofd.
Optimist tot in de kist!
maandag 24 maart 2014 om 22:26
Ik ben thuis gebleven vandaag. Morgen ook. Het is echt heel rustig weer en dan kan ik me maar beter thuis vervelen dan op het werk. Voor morgen heb ik gelukkig wel weer genoeg te doen. Donderdag en vrijdag maar zien of er weer wat is binnengekomen voor me.
Splinter, doe je nog aan no-poo?
Waarom mogen katten niet te snel afvallen?
Splinter, doe je nog aan no-poo?
Waarom mogen katten niet te snel afvallen?
woensdag 26 maart 2014 om 10:25
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 24 maart 2014 @ 22:01:
Maar hij kan er niks aan doen, hij is "bigboned" en heeft veel haar.
Ja Fantje, vooral dat haar doet het 'm
Maar Sammi is een stevige jongen zo te lezen! De enige hier met een beetje overgewicht is Puckje. Ik vind Teun juist een beetje magertjes worden, maar dat kan door het buitenleven komen en hij wordt natuurlijk een dagje ouder.
Brokjes staan hier de hele dag en alleen Koos krijgt sinds een paar weken weer apart te eten.
Maar hij kan er niks aan doen, hij is "bigboned" en heeft veel haar.
Ja Fantje, vooral dat haar doet het 'm
Maar Sammi is een stevige jongen zo te lezen! De enige hier met een beetje overgewicht is Puckje. Ik vind Teun juist een beetje magertjes worden, maar dat kan door het buitenleven komen en hij wordt natuurlijk een dagje ouder.
Brokjes staan hier de hele dag en alleen Koos krijgt sinds een paar weken weer apart te eten.
donderdag 27 maart 2014 om 12:06
donderdag 27 maart 2014 om 13:32
Bram wordt er helemaal gek van en valt het glas aan
Ik zit er nog geen meter vandaan achter mijn laptopje, maar meesje is heel stoer.
Leuk he, al die vogeltjes die zo druk bezig zijn
Maar wel fijn, Rat, dat je nu ook thuis kunt werken.
Ik ben druk bezig om alle foto's van de laptop naar Mijn Album te verplaatsen. Dit ivm het installeren van Windows7 ergens volgende week. Het bleek dat Sloffriend WIndows7 gebruikt en de disk naar mij opstuurt. Dat probleem gelukkig ook weer opgelost.
Ik zit er nog geen meter vandaan achter mijn laptopje, maar meesje is heel stoer.
Leuk he, al die vogeltjes die zo druk bezig zijn
Maar wel fijn, Rat, dat je nu ook thuis kunt werken.
Ik ben druk bezig om alle foto's van de laptop naar Mijn Album te verplaatsen. Dit ivm het installeren van Windows7 ergens volgende week. Het bleek dat Sloffriend WIndows7 gebruikt en de disk naar mij opstuurt. Dat probleem gelukkig ook weer opgelost.
vrijdag 28 maart 2014 om 00:25
Foto's heb ik op Mijn Album gezet en de bestanden op Google Drive (is dus eigenlijk ook een soort van extern en altijd weer bij te komen). Maar ik heb de hele procedure van het switchen gelezen en ik denk dat ik het misschien toch maar laat doen, want er komt toch wel een hoop bij kijken. Dus ik zit een beetje te twijfelen . Als ik het zelf probeer en het gaat mis, ben ik misschien nog meer geld kwijt om het weer te laten fixen. Effe over nadenken dus, zucht
vrijdag 28 maart 2014 om 10:00
En, net zo lekker geslapen als het poezebeestje?
Ik hou er zelf niet zo van om alles via google te doen, google weet al genoeg van me. Google-docs gebruik ik zo min mogelijk. Maar dat is persoonlijk.
Is dat trouwens echt een pimpelmeesje en geen koolmeesje? Wij hadden vanochtend weer zo´n kut-koolmees op het balkon, die zit echt te roepen om iemand naar buiten te krijgen. Liefst Sammi natuurlijk, leuk katje-pesten. Maar hij had er niet op gerekend dat ik naar buiten kwam *evil* dus toen was hij zo gevlogen. Balkondeur dicht en Sammi kwam toen dus ook niet buiten spelen.
Zondag op Vroege Vogels hadden ze het er nog over, dat koolmezen tegenwoordig steeds agressiever worden.
Ik hou er zelf niet zo van om alles via google te doen, google weet al genoeg van me. Google-docs gebruik ik zo min mogelijk. Maar dat is persoonlijk.
Is dat trouwens echt een pimpelmeesje en geen koolmeesje? Wij hadden vanochtend weer zo´n kut-koolmees op het balkon, die zit echt te roepen om iemand naar buiten te krijgen. Liefst Sammi natuurlijk, leuk katje-pesten. Maar hij had er niet op gerekend dat ik naar buiten kwam *evil* dus toen was hij zo gevlogen. Balkondeur dicht en Sammi kwam toen dus ook niet buiten spelen.
Zondag op Vroege Vogels hadden ze het er nog over, dat koolmezen tegenwoordig steeds agressiever worden.
vrijdag 28 maart 2014 om 14:19
Koolmees met zwarte pet en stropdas
Pimpelmees met grijze pet en zorro-masker
Trieste nieuws is dat ik hem vandaag nog niet gezien heb en er vanochtend een dood pimpelmeesje bij de deur lag . Een ander meesje doet het nu ook, maar ik kan zien dat het niet dezelfde is. Joris heeft nu huisarrest. Hum, nu zit er weer een andere, misschien toch die ene wel. Ik heb zoveel vogeltjes in de tuin. Ik denk dat ik die tak maar afknip.
Bij de deur van de buurman hangt een spiegel en ik zag daar vanochtend ook een meesje druk in gevecht met zichzelf haha.
Pimpelmees met grijze pet en zorro-masker
Trieste nieuws is dat ik hem vandaag nog niet gezien heb en er vanochtend een dood pimpelmeesje bij de deur lag . Een ander meesje doet het nu ook, maar ik kan zien dat het niet dezelfde is. Joris heeft nu huisarrest. Hum, nu zit er weer een andere, misschien toch die ene wel. Ik heb zoveel vogeltjes in de tuin. Ik denk dat ik die tak maar afknip.
Bij de deur van de buurman hangt een spiegel en ik zag daar vanochtend ook een meesje druk in gevecht met zichzelf haha.