het ergste wat je ooit een dier hebt aangedaan?

02-09-2010 11:42 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
nee..
Mijn buurman gevraagd om mijn goudvis eten te geven terwijl ik op vakantie was.... was ie dus totaal vergeten. Beest is verhongerd :/
Ik heb ooit onnadenkend de deur achter me dicht gegooid. Kat liep valk achter me en zijn staart was 5 cm korter.

Ik voel me nog schuldig.
Ik niet, maar mijn zus had op dierendag de papagaai meegenomen om op school te laten zien. Die heeft daar op de tocht gestaan en een week later was ie dood.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mmm, ik had de tuin met anti onkruid gestrooid en de katten binnen gehouden. Was kat 1 via het balkon van de buren naar onze tui gegaan en heeft dat wat gif gegeten.

Was meer dood dan leven maar heeft het gehaald. Mocht nog jaren bij ons zijn...
Nee echt?
Nou nee.

Het ergste zal toch zijn wanneer één van de katten weer eens vlak voor me langs rent en per ongeluk een schop krijgt.

Maar dat is eigenlijk zieliger voor mij omdat ik dan bijna mijn nek breek.
Ik heb wel eens een vlieg doodgeslagen..
Ik heb ooit eens een hond een schop gegeven.
ik heb toen ik 5 was mijn konijn gewassen in een sopje dat ik van afwasmiddel gemaakt had... Petertje is verdronken
Oh ja, en een vlieg doodgeslagen.
quote:mimootje schreef op 02 september 2010 @ 11:48:

ik heb toen ik 5 was mijn konijn gewassen in een sopje dat ik van afwasmiddel gemaakt had... Petertje is verdronkenAh... wat zielig voor Petertje
Mijn hond had nog van die wolfsklauwtjes aan zijn achterpootjes. Een keer liepen we te wandelen en kwam hij maar niet toen ik hem riep, hij bleef maar stom zitten kwispelen. Ik was behoorlijk boos geworden, liep mopperend naar hem toe. Zat hij met zijn 2 wolfsklauwtjes in elkaar gehaakt... en kon hij dus niet vooruit komen.

Maar ja das niet echt iets aandoen natuurlijk. Het was alleen erg sneu en vreselijk grappig om te zien.
Ik had, toen ik zes was ofzo, een konijntje. En ik dacht dat konijntje het wel leuk zou vinden als hij kon zien hoe laat het was. Dus heb ik een horloge om z'n nekje gedaan. De volgende dag was-ie dood.

*Disclaimer: Het kan best wel eens zijn dat het niet gegaan is zoals bovenstaande, 't zou ook best kunnen dat hij veel later een keer dood ging en dat ik er van overtuigd was dat het kwam door die keer dat ik 'm een horloge had omgedaan. Maar ik was als kind erg goed in me erg schuldig voelen
Ik heb onze schildpadjes door de wc gespoeld toen ze een winterslaap hielden.. Ik dacht dat ze dood waren ....
quote:Sopsie schreef op 02 september 2010 @ 11:51:

Ik heb onze schildpadjes door de wc gespoeld toen ze een winterslaap hielden.. Ik dacht dat ze dood waren ....En? Hoe kwam je erachter dat ze een winterslaap hielden?
Ik vond het vroeger lief als de kat miauwde. Heb toen een paar keer zijn staart tussen de deur gedaan Kan er wel om janken, zo zielig. Maar heb niet de hele deur dichtgedaan ofzo maar wel zodat de staart klem zat
quote:Yraatje schreef op 02 september 2010 @ 11:52:

[...]

En? Hoe kwam je erachter dat ze een winterslaap hielden?

Nou ik vertelde mijn moeder; Ik heb de schildpadjes door moeten spoelen ze waren dood. Ze zaten in hun schild en ik tikte erop maar ze kwamen er niet uit.

Zei mijn ma; rond deze tijd houden ze een maand winterslaap *Wijzend op hun eigen bak schildpadjes geborgen in hun schildje.....*
Voor de duidelijkheid, ik kreeg de schildpadjes vorig jaar dus voor mijn verjaardag van mijn moeder Dus het is vorig jaar gebeurd. Ik dacht echt dat ze dood waren
quote:Sopsie schreef op 02 september 2010 @ 11:54:

[...]

Nou ik vertelde mijn moeder; Ik heb de schildpadjes door moeten spoelen ze waren dood. Ze zaten in hun schild en ik tikte erop maar ze kwamen er niet uit.

Zei mijn ma; rond deze tijd houden ze een maand winterslaap *Wijzend op hun eigen bak schildpadjes geborgen in hun schildje.....*Wat sneu...
Vroeger speelde ik Paardje met de hond. Dan maakte ik van veters een halter en dan liet ik hem over dingen heel springen. Hij deed alles voor koekjes
Ik heb van de week een hommel vermoord met de stofzuiger.
Ah ik heb net ook nog een mug opgezogen.
Toen ik Gizmo net had:

Ze liep rond in de keuken en daar hadden we een keukenkast met deur staan. En een ribbeltje onder die deur.

Gizmo zat half in de openstaande deur en ik had dat niet gezien. Dus ik wil de deur dichtdoen, komt me er toch een miauw van haar. Heb staan huilen en 1000 keer sorry gezegd en haar geknuffeld.
ook wel eens de deur achter mij dicht gegooid met de hond er nog tussen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven