het ergste wat je ooit een dier hebt aangedaan?

02-09-2010 11:42 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb vroeger als kind heel naief een kat uit het raam gegooid om te kijken of die nou écht op zijn pootjes terecht kwam.
[edit]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 20:36
Reden: Shockerend
% gewijzigd
Florida,

Hetzelfde verhaal als de jouwe, maar dan met een kat. Zijn klitten waren aan het vervilten dus ik wilde ze er uit knippen en nou ja, dat ging niet geheel goed. T was gelukkig niet zo ernstig dat de dierenarts eraan te pas moest komen.

Ik sluit hier nog wel eens per ongeluk een kat in de douche op voor ik naar werk ga. Dan denk ik dat ik hem in de woonkamer heb zien lopen en dat blijkt later toch niet zo te zijn. Ligt er weer een kat in de wasmand te slapen bij thuiskomst

En verder heb ik natuurlijk ook wel eens per ongeluk op een pootje gestaan, of een staart tussen de deur geklemd. En 1 van de katers is gecastreerd.. En ik eet vlees en voel me er totaal niet schuldig onder.
Ik heb aan de tropische vogel van mijn vader pinda's gevoerd. Hij is erin gestikt en viel dood van zijn stokje. Was zo een vreselijk gezicht.
quote:Kattenvrouw schreef op 02 september 2010 @ 12:37:

[...]

Uuhm..8 ofzo. Ik weet het niet zo goed meer. Tot welke leeftijd zijn dit soort acties nog goed te praten?? En wanneer wordt het echt bewuste dierenmishandeling? Wanneer je inlevingsvermogen hebt, maar vanaf wanneer is dat?

Als je vorige week had gezegd had ik wel even gefronst

(was ook niet heel serieus hoor, ik kreeg er zon beeld bij van een volwassene die dat deed vandaar )
Ik ben eens na een feestje dronken in slaap gevallen op de bank en mijn hond vergeten uit te laten. Uiteindelijk werd ik rond een uur of 8 's morgens wakker omdat hij aan mijn hand zat te likken. Het arme beest was 13 uur niet uitgeweest. Men wat heb ik me toen schuldig gevoeld.

En mijn ex heeft een keer per ongeluk mijn hamster vermoord. We waren al uit elkaar maar woonden nog samen. Hij had het dier 's avonds eten gegeven maar was vergeten het kooitje dicht te doen. Toen ik de volgende ochtend naar beneden kwam liep de kat ermee in zijn bek. Snel de hamster gered en hij leefde ook nog maar hij werd steeds zieker en zieliger. Uiteindelijk mee naar de dierenarts geweest en die heeft hem een spuitje moeten geven. Ik heb toen staan janken als een klein kind omdat ik me zo schuldig voelde :'(
Mijn man wilde vroeger de hond van zijn oma wassen...Alleen dacht hij shampoo te pakken te hebben maar was het koelvloeistof..arm beest...man was 3 ofzo maar weet het nog.
Puck
En een kind wat konijnen onthoofd vind ik niet normaal... sorry.
Koelvloeistof zal de hond niet heel erg hebben gevonden.... dat is het meest giftige spul wat er is voor honden en ze vinden het heel erg lekker. Word elke winter opnieuw voor gewaarschuwd omdat honden het zo opdrinken
quote:monalisalove schreef op 02 september 2010 @ 12:51:

Ik heb aan de tropische vogel van mijn vader pinda's gevoerd. Hij is erin gestikt en viel dood van zijn stokje. Was zo een vreselijk gezicht.oh ja en boontje komt om zijn ..., want 1 jaar daarna is mijn vader met schoenmaat 46 op mijn valkparkiet gaan staan. Hij leefde nog wel en had wat prikjes van de dierenarts gehad, maar scheen inwendig zo kapot dat ie toch nog is bezweken.
JoniJoni, en?
Volgens mij heb ik nooit echt iets ergs gedaan met een huisdier maar wel een fantastische familie anekdote over m'n moeder.

Vroeger hadden wij namelijk thuis een Kanarie en die heette (natuurlijk) Pietje. Pietje hing bij ons boven de eettafel en mocht vaak ook door het huis vliegen. Altijd als mijn moeder grote schoonmaak hield bij ons thuis (2x weeks), zoog ze ook even Pietje's kooi uit. Je raadt het dus al... Pietje is gestikt in de stofzuigerzak.
ik ben gisteren nog op appel hond gaan zitten. hij was ineens van plaats veranderd toen ik op stond om de afstandsbediening te pakken.
Sommige verhalen zijn wel echt té erg hoor... Maar wat mij betreft spant de onthoofdende oom op dit moment de kroon...
quote:Isasue schreef op 02 september 2010 @ 12:50:

Mijn moeder heeft een kitten in de wasmachine laten meedraaien. Ze had echt niet in de gaten dat hij daar in was gaan liggen op een bultje was. Gewoon was bij gegooid, en 's nachts draaien. Nouja hij was dus hartstikke dood, maar wel mooi schoon.Wat gruwelijk, en je laatste zin helemaal, walgelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tsja, wat niet. Ik heb de kat weleens opgesloten, een schop gegeven, half tussen de deur terecht laten komen...

Het mooiste moment was toen ik in bad zat. Ik was alleen thuis, had de deur van de badkamer lekker open laten staan (kat komt er dan namelijk gezellig bij). Met dat ik uitgebreid mijn haar in de shampoo aan t zetten ben, springt het brutale beest op de badrand. Hup, tegen mijn dot haar met dot shampoo aan.

Met een grote miaaaauw! sprong ze boos weer weg, haar zwarte vacht inmiddels wit van de shampoo. Heb het beestje (nog nat van het bad) achternagezeten, en onder de douche gezet. Om de shampoo uit te spoelen.

Ze vond me niet lief.
quote:Yraatje schreef op 02 september 2010 @ 13:06:

Sommige verhalen zijn wel echt té erg hoor... Maar wat mij betreft spant de onthoofdende oom op dit moment de kroon...

Idd. Ik stop ook met hier lezen. Walgelijk gewoon. En al die verhalen moeten lijkt wel in een overtreffende trap zijn van het ergste wat er al vertelt is.

Veel plezier allemaal aan die verhalen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:dangeensuus schreef op 02 september 2010 @ 12:57:

En een kind wat konijnen onthoofd vind ik niet normaal... sorry.

Dat ìs het volgens mij ook niet..

Met een schep nog wel, en ze daarna op een rijtje leggen...
quote:mylenevalerie schreef op 02 september 2010 @ 13:07:

[...]

Wat gruwelijk, en je laatste zin helemaal, walgelijk.

Inderdaad. Het is ook niet eens grappig.

Het is wel een angst van mij trouwens. Als ik de was in de wasmachine doe mag de kat niet in de badkamer komen. Ik ben veel te bang dat ze erin gaat zitten. Ik zal ook nooit de deur van de wasmachine open laten staan.
Ik heb onze eerste hond, een Dobermann in zijn oor geknipt toen ik 3 was.. mijn moeder hoorde ineens gepiep van de hond en erg veel gehuil van mij. Hond werd eerst ook nog verdacht, totdat mijn moeder het schaartje in mijn hand zag en wat bloedddruppels op de grond.. en een heel hard huilend meisje dat riep ' Ik heb Boy in oor nipt'!

Gelukkig viel het allemaal nog wel mee achteraf

Onze tweede hond heeft in het begin regelmatig z'n staart tussen de achterklep van de auto gehad.. ieder van ons heeft dit wel een keer op zijn geweten gehad!

Hopelijk besparen we onze pup voor al deze ongelukjes

Ohoh, die arme honden van ons
quote:borrie2 schreef op 02 september 2010 @ 13:10:

[...]

Dat ìs het volgens mij ook niet..

Met een schep nog wel, en ze daarna op een rijtje leggen...

Lijkt mij ook niet echt heel normaal... zeker niet voor een klein kind (4 was ie toen dacht ik te hebben gelezen).

Vond het meer een scenario voor een horrorfilm eerlijk gezegd.
Verkeerde topic!
Ik heb in de winter een keer de hond meegenomen het ijs op, liep een stuk leuker natuurlijk (voor mij dan). Arme beest gleed uit en had een pootje gebroken...

Voel me echt nog steeds schuldig. Ik was een jaar of 9 volgens mij.
een cavia kan overigens gewoon in bad.

wat een gruwelijk verhalen staan er hier bij overigens

wij hadden ooit een mooie vis gekocht. Met een ingewikkelde latijnse naam. Die bleek in de wandelgangen red terror te heten en het was duidelijk waarom. Iedere dag verdwenen er wel een paar andere visjes (inclusief zijn eigen vrouw en bloedjes van kinderen). Die hebben we dus maar terug gebracht naar de winkel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat mij betreft kan dit topic gestopt worden. Het krijgt een misselijkmakende wending!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven