Het is tijd voor mijn kat

17-10-2017 19:58 69 berichten
Hoi viva lezeressen.

Mijn lieve oude kat is stervende, hij heeft nu twee dagen niet gegeten en komt af en toe onder de bank vandaan om te drinken of om te plassen, hij reageert niet meer op zijn roep voor zijn lievelingshapje zachte brokjes, hij heeft het opgegeven en zakt steeds door zijn achterpootjes, ik ben bij de dierenarts geweest en die wil hem morgen wel in laten slapen thuis.

Ik ben vanmiddag onder mijn werk thuis geweest om bij hem te kijken en na mijn werk was hij ineens iets levendiger, hij kwam buiten zitten en drinkt iets enthousiaster en ging plassen maar nu zit hij weer onder de bank.
Hij lijkt geen pijn te hebben maar hij heeft zijn lot geaccepteerd.

Wat zouden jullie doen? Morgen de dierenarts laten komen of zelf laten versterven.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Ik vind het een moeilijk besluit.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Klinkt alsof Mimi heel veel liefde heeft mogen kennen. En hij krijgt nu ook een liefdevol einde.

:rose:
Alle reacties Link kopieren
alinea schreef:
17-10-2017 20:34
Hij is echt zo belangrijk voor me het is niet voor te stellen dat hij er straks niet meer is. Bedankt voor de goede raad, ik maak de juiste keuze.
Dat doe je zeker. Zo te horen heeft je kat een heel fijn leven bij je gehad.
Sluit het "mooi" (voor zover dat het goede woord is) af op deze manier. Je zegt het zelf al; het is tijd.
Sterkte :hug: !
Nothing happens for a reason
Heel veel sterkte TO :hug:
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
17-10-2017 20:27
Ach jeetje wat naar... :hug:
Heel veel sterkte met deze moeilijke maar ook dappere beslissing voor je geliefde dier. Dit is ook het respect wat je nu toont door je eigen gevoel en verdriet opzij te zetten voor je kat zodat deze niet langer hoeft te lijden. Ook dat is ultieme liefde ook al voelt dat niet zo :heart:
Helemaal mee eens.