Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.



TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.





Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)





Vicky, het verhaaltje is flinterdun in deze film, maar voor het decor MOET je kijken. ( met een slabbetje om)





http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15796
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 07 augustus 2013 @ 14:02:

[afbeelding]



vind ik ook wel leukPrachtig, echt een droomkeuken met al die gezellige spulletjes en mooi plafond Alleen de vloer vind ik niet zo, weet niet echt waarom.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 07 augustus 2013 @ 14:10:

[...]





Prachtig, echt een droomkeuken met al die gezellige spulletjes en mooi plafond Alleen de vloer vind ik niet zo, weet niet echt waarom.



oh, ik vind die vloer nou juist hét catchy ding in de keuken. Zonder zou ik hem een beetje saai vinden.



Lekkere lichte stoelen, tafel en kastje ook. (als in: niet zwaar maar luchtig.)
Alle reacties Link kopieren
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren








































Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 07 augustus 2013 @ 14:06:

Vicky, het verhaaltje is flinterdun in deze film, maar voor het decor MOET je kijken. ( met een slabbetje om)





http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15796
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vakantiehuis ergens ver weg
quote:Mevrouw75 schreef op 07 augustus 2013 @ 14:42:

Voor mijn vakantiehuis ergens ver weg [afbeelding]Die sfeer, let wel, sfeer, heb ik in huis gehad. Is al jaren geleden, maar heb er nu nog een lichtelijke zenuwtic van.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet van kleur. Mijn stijl is meer Pieter Porters, Axel Vervoordt: landelijk dus. Alleen met naturel tinten, grijs heeft iedereen. Wij hebben de kleuren Elefante en Castello van Carte Colori in huis gebruikt. Een brede houten vloere van eiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 07 augustus 2013 @ 14:46:

[...]



Die sfeer, let wel, sfeer, heb ik in huis gehad. Is al jaren geleden, maar heb er nu nog een lichtelijke zenuwtic van.



haha. Je moet het ook in de juiste setting weten te zien natuurlijk. Hier in Nederland slaat het als een tang op een varken. Net als brocante in een jaren '80 huis, moet je eigenlijk ook niet doen.



Ik kan trouwens ook niet zo goed tegen frummeltjes in mijn dagelijkse huis, dus dit gaat er bij mij om deze 2 redenen echt niet komen. Houdt niet in dat ik het wel heel leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:azizah schreef op 07 augustus 2013 @ 14:28:

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Ik vind die dressing room leuk. Zodra ik de ruimte ervoor heb koop ik een kaptafel.
quote:Mevrouw75 schreef op 07 augustus 2013 @ 14:55:

[...]





haha. Je moet het ook in de juiste setting weten te zien natuurlijk. Hier in Nederland slaat het als een tang op een varken. Net als brocante in een jaren '80 huis, moet je eigenlijk ook niet doen.



Ik kan trouwens ook niet zo goed tegen frummeltjes in mijn dagelijkse huis, dus dit gaat er bij mij om deze 2 redenen echt niet komen. Houdt niet in dat ik het wel heel leuk vind.Het is de sfeer van de kleuren die ik in huis had en niets sloeg als een tang op een varken, het was een heel erg leuk huis waar ik alleen maar complimenten voor kreeg, maar ik werd er langzaam maar zeker knetter van en heb op een goede zaterdag het hele huis in de cremekleurige latex gedoopt. Pffff, wat een rust.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 07 augustus 2013 @ 14:59:

[...]



Het is de sfeer van de kleuren die ik in huis had en niets sloeg als een tang op een varken, het was een heel erg leuk huis waar ik alleen maar complimenten voor kreeg, maar ik werd er langzaam maar zeker knetter van en heb op een goede zaterdag het hele huis in de cremekleurige latex gedoopt. Pffff, wat een rust. Ok snap ik. Ik wil mijn huis ook niet vol kleuren zoals hier. Bij mij neigt het naar het eerst plaatje dat ik plakte, dat vind ik echt helemaal de bom in mijn huis. Ik heb hier in Nederland echt heel, heel veel licht nodig, dus doe best veel in witwit. (cremekleurig is dan weer niet mijn ding).
quote:Mevrouw75 schreef op 07 augustus 2013 @ 15:11:

[...]





Ok snap ik. Ik wil mijn huis ook niet vol kleuren zoals hier. Bij mij neigt het naar het eerst plaatje dat ik plakte, dat vind ik echt helemaal de bom in mijn huis. Ik heb hier in Nederland echt heel, heel veel licht nodig, dus doe best veel in witwit. (cremekleurig is dan weer niet mijn ding).

Ik zeg altijd dat ik 100 teinten wit in huis heb. Van melkwit tot diep creme.

Ik heb van drie kanten licht in mijn huis, dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar ik ben zo gek op dat gouden licht dat al mijn teinten wit in huis brengen.
Alle reacties Link kopieren
Een huis moet voor mij vooral sexy zijn. Ik zoek altijd naar een combi van prikkelend en comfortabel.









Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jouw laatste foto vind ik ook erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 augustus 2013 @ 12:16:

[afbeelding]

Maar dan met meer kleur en planten



[afbeelding]

Zonder die troela aan de muur



[afbeelding]



[afbeelding]Love it!!!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Die eerste foto uit je laatste post is echt heel mooi VeryCherry!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik ga mee met mevrouw de Kees en met Verry Cherry maar dan wil ik ook nog een flinke slok retro en 70/80's (een cognac bruine leren 70'bank graag).

En ik ben helemaal fan van de Amerikaanse styliste Emily Henderson en de Amerikaanse dure spullen verkoper Jonathan Adler.



Wat pics van Emily Henderson:





















Alle reacties Link kopieren
En voor mijn nieuwe huis ga ik deze bestellen voor aan de muur van mijn woonkamer.

Helemaal de goede kleuren en een heerlijk zomerse (duh) maar ook sexy retro-uitstraling.







Maar dit is wel vrij expliciet/apart dus kan me voorstellen dat mensen het vreselijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mooi qua kleuren en grafisch aspect Hiltje. Had ik een paar dagen mijn handen vrij en een ocd-vriend die me kon helpen bij het afplakken zou ik dit willen in de gang:



Alle reacties Link kopieren
Ik vind een vrij rustige kamer met één enorme eyecatcher qua kunst ook prachtig. Hier de combi van een enorm klassiek pand met moderne kunst dubbel mooi, maar in mijn jaren '80 woning zonder superhoog plafond en architectonische details werkt het ook.



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Cool voor je gang, Kees.



Ik heb een lange en heel smalle gang en ga er dit behang in plakken (met witte deuren en 1 zwarte voordeur)







Ben bang dat het best heel heftig is. Maarja....in de hal ben je toch maar even, dus voor je duizelig wordt kun je naar buiten of naar de woonkamer.
Ik hou erg van oude huizen en van huizen waarin van alles te zien is zoals dingen die van reizen zijn meegenomen.

Maar om in te leven moet het bij mij wit en strak en leeg zijn. Dan krijg ik rust in mijn hoofd. Dus mijn muren en vloer zijn wit, er hangt niets aan de muur en er staan zo weinig mogelijk frutsels overal (wel wat kaarsen, want dat is gezellig 's avonds), de sfeer wordt gemaakt door antieke houten kasten.



Ik vind heel veel plaatjes hier mooi en sfeervol, maar ik zou knettergek worden als ik er in zou moeten wonen voor altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven