Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Hoge ruimtes zijn ook eenabsolute must.
quote:VickyP schreef op 07 augustus 2013 @ 12:30:

[afbeelding]Deze combinatie vind ik heel mooi!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:VickyP schreef op 07 augustus 2013 @ 12:31:

[afbeelding]Wow, die haard is echt te gek. Heb hem gelijk op mijn moodboard gepind!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 augustus 2013 @ 12:36:

[...]

Wow, die haard is echt te gek. Heb hem gelijk op mijn moodboard gepind!Oh man, die haard vind ik driedubbel niks. über saai.
quote:Ratteke schreef op 07 augustus 2013 @ 10:53:

Ceci, misschien kan je beter in je OP maar 1 plaatje laten staan. Nu moet je iedere keer 10 plaatjes naar beneden scrollen.

Eens!!!

Verder vind ik het minimalistische interieur dat Tinkerbell plakte erg mooi. Mijn huis is dan ook redelijk strak ingericht, met veel wit, donkergrijs, glas en strakke lijnen. En 1 accentkleur zodat het niet te klinisch wordt, op dit moment (appel)groen.
Die haard vind ik trouwens ook mooi.
Ik hou ook van een beetje amateuristisch gerommel.
Die van bootje op de golven vind ik ook waanzinnig, hel strak.
plaatje 5 en 14 vind ik leuk. (5 met de zwarte lamp en 14 met vide en geel tapijt)

De rest van de plaatjes vind ik helemaal niks trouwens.
Oh mèn, i'm in love.

Die wil ik aan de muur!

quote:Moondancer schreef op 07 augustus 2013 @ 11:14:

Hier een combi van oud huis met balken en gekke hoekjes, veel hout en wit met hier en daar iets kleurigs.

Dit is ook mijn smaak.

En ik hou erg van de stijl die je ziet op de blog My Scandinavian home.
Cateautje, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden En op die rode bank ook niet... Wel eens jammer dat smaken zo verschillen, mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens.
quote:aaquamarine schreef op 07 augustus 2013 @ 13:08:

Cateautje, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden En op die rode bank ook niet... Wel eens jammer dat smaken zo verschillen, mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens.

Ik zie al een heel interieur voor me met die rode bank (die niet rood hoeft te zijn) en ik heb zo'n vermoeden dat je het niet lelijk zou vinden.

Maar goed, ik zal nooit in een huis wonen waar zo'n bank in past.

Ik vind de interieurdesign van nu zo allemaal van hetzelfde en ik ben altijd op zoek naar unieke stukken.
quote:Cateautje schreef op 07 augustus 2013 @ 13:11:

[afbeelding]Daar hou ik van! Ik zou niet mijn huis zo inrichten, veel te snel rommelig en kwetsbaar met kleine kinderen, maar ik vind het prachtig.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Wij zoeken wel totaal verschillende dingen uit Cateautje

No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Die middelste stoel is geweldig Bootje-od-G
quote:azizah schreef op 07 augustus 2013 @ 12:15:

Ik vind echt bijna alle afbeeldingen van Ceci geweldig, dat is ook wel mijn smaak. Ik zou vooral die houten stoeltjes met hartje zo kopen! Ik ga straks ook even zoeken als ik thuis ben, leuk topic Die stoeltjes wil ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven