Het mooie inrichtingen-topic.
woensdag 7 augustus 2013 om 10:34
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

woensdag 7 augustus 2013 om 12:54
quote:Ratteke schreef op 07 augustus 2013 @ 10:53:
Ceci, misschien kan je beter in je OP maar 1 plaatje laten staan. Nu moet je iedere keer 10 plaatjes naar beneden scrollen.
Eens!!!
Verder vind ik het minimalistische interieur dat Tinkerbell plakte erg mooi. Mijn huis is dan ook redelijk strak ingericht, met veel wit, donkergrijs, glas en strakke lijnen. En 1 accentkleur zodat het niet te klinisch wordt, op dit moment (appel)groen.
Ceci, misschien kan je beter in je OP maar 1 plaatje laten staan. Nu moet je iedere keer 10 plaatjes naar beneden scrollen.
Eens!!!
Verder vind ik het minimalistische interieur dat Tinkerbell plakte erg mooi. Mijn huis is dan ook redelijk strak ingericht, met veel wit, donkergrijs, glas en strakke lijnen. En 1 accentkleur zodat het niet te klinisch wordt, op dit moment (appel)groen.
woensdag 7 augustus 2013 om 13:04

woensdag 7 augustus 2013 om 13:14
quote:aaquamarine schreef op 07 augustus 2013 @ 13:08:
Cateautje, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden En op die rode bank ook niet... Wel eens jammer dat smaken zo verschillen, mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens.
Ik zie al een heel interieur voor me met die rode bank (die niet rood hoeft te zijn) en ik heb zo'n vermoeden dat je het niet lelijk zou vinden.
Maar goed, ik zal nooit in een huis wonen waar zo'n bank in past.
Ik vind de interieurdesign van nu zo allemaal van hetzelfde en ik ben altijd op zoek naar unieke stukken.
Cateautje, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden En op die rode bank ook niet... Wel eens jammer dat smaken zo verschillen, mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens.
Ik zie al een heel interieur voor me met die rode bank (die niet rood hoeft te zijn) en ik heb zo'n vermoeden dat je het niet lelijk zou vinden.
Maar goed, ik zal nooit in een huis wonen waar zo'n bank in past.
Ik vind de interieurdesign van nu zo allemaal van hetzelfde en ik ben altijd op zoek naar unieke stukken.
woensdag 7 augustus 2013 om 13:18
quote:Cateautje schreef op 07 augustus 2013 @ 13:11:
[afbeelding]Daar hou ik van! Ik zou niet mijn huis zo inrichten, veel te snel rommelig en kwetsbaar met kleine kinderen, maar ik vind het prachtig.
[afbeelding]Daar hou ik van! Ik zou niet mijn huis zo inrichten, veel te snel rommelig en kwetsbaar met kleine kinderen, maar ik vind het prachtig.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
woensdag 7 augustus 2013 om 13:25