Het Tegen Tegeltuinen Topic deel 9!

24-02-2021 18:33 3041 berichten
Alle tuinliefhebbers verzamelen zich hier, om te praten over alle mooie groene (en dan bedoelen we géén kunstgras!) tuinen, waarin we genieten van alle mooie planten, bloemen, bomen, vogels, kippen, konijnen en andere bezoekers.
We proberen al het beton en 75% tegeltuinen om te toveren tot mooie groene oases . Waar je in de zomer niet de temperatuur verhoogt wordt door de aanwezigheid van te veel beton of tegels. Waar je ook niet je voeten fikt, maar waar je heerlijk relaxed kan zitten genieten!

Wil je meeschrijven en ons helpen in de betonjungle-guerrilla, dan heb je van harte welkom!

Dus niet dit:
Afbeelding
of dit:
Afbeelding

Maar dit!

Afbeelding
Afbeelding
anoniem_206443 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 17:25
10.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@feow, wat leuk ook gedaan met die oude bouwmaterialen :heart:
Voor iedereen een groene tuin
Wat een enorme palen Apatura. Goed gedaan hoor :thumbsup:
Ik vind de lijnen in jouw tuin echt zo mooi :heart:
I'm sorry, I was thinking about cats again.
GroenTuintje schreef:
25-04-2021 20:57
@CC, :biggrin: op een begraafplaats ook overigens niet misplaatst :whistle:
Mwah.... alleen daarom al wil ik gecremeerd worden :proud:
Oh wat tof Apatura! De hoogte in, da's ook nog een leuk idee! :lightbulb:
Mooie tuin Apatura!
Calamitycat schreef:
25-04-2021 21:18
Wat een enorme palen Apatura. Goed gedaan hoor :thumbsup:
Ik vind de lijnen in jouw tuin echt zo mooi :heart:
Dank je :$
Been there, done that, got the T-shirt.
Caaf, hoe gaat het met je? :hug:

Momo, denk aan je! Ik mag vanmiddag...

Straks eerst even de nieuwe planten in de border water geven want die hangen er een beetje zielig bij.
Knuffels Caaf!

Ik ben zo om 11:30 aan de beurt. @( Dan hebben we het maar gehad, ofzo. Jij ook sterkte vanmiddag!

Zie al wat nieuwe groei komen aan de nieuwe planten yay.
Dank je Momo, goed dat je straks al 'mag', dan is het maar achter de rug. Sterkte! Ik om 14.30 u. Zit er dus nog wel even tegenaan te hikken.
Wat een gezellige tuinen zie ik voorbijkomen :thumbsup: . En wat worden er een planten gebashed :O . En dat in een topic van plantenliefhebbers! :P Maar ik heb ze ook hoor, planten die ik zelf niet zou kiezen. Ik heb een ongegronde hekel aan zuurminnende heesters die vallen in de categorie 'fantasieloos jaren 70 plantsoengroen'. Coniferen, tafeldennen, aucuba's, skimmia's of enorme hulststruiken in kleine tuinen. Viburnums heb ik ook niet veel mee. Grote, saaie ruimte-innemers zijn het. En tuinen met alleen maar rechte lijnen en wintergroene hagen en struiken die er het hele jaar hetzelfde uit zien en niets bloeiends. Saaaaai!

Ik mis Trui :| . Je kunt dus letterlijk ziek zijn van verdriet, heb ik gisteren gemerkt. Ik was de rest van de dag hondsberoerd. De kippen waren ook van slag. Jans en Grietje hebben de leg een dag overgeslagen en Bertje heeft nog een aantal keer hoopvol rondjes om haar heen gelopen en geprobeerd haar wakker te porren. Toen ik haar weer binnen haalde heeft hij haar nog lopen zoeken. Hier is een foto van Trui. Ze zat graag op mijn schouder (daar klom ze zelf op). Mijn kroelkippie :heart:
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Wat was ze mooi Caaf met haar prachtige bevederde kontje. Rust zacht lieve Trui :redrose:
Zielig ook voor de andere kipjes en Bertje dat ze zo van slag zijn.

Dat ziek zijn van verdriet is echt k*t en herken ik. Vorig jaar toen mijn lapjespoes op een hele nare manier overleed had ik dat ook. Ben ik zelfs nog 's middags door een vriendin naar de huisarts gebracht omdat ik er zo slecht aan toe was en daar plat gespoten met dormicum.

Het verdriet en gemis moet slijten en gelukkig heb je een berg mooie herinneringen aan haar. Nogmaals sterkte :hug:
Och wat was ze een prachtige kip :heart:
Ik voel je verdriet in je bericht..
En ja daar kun je helaas echt ziek van zijn...

Sterkte er mee Caaf :rose:

En van een heel andere categorie, maar ook CC en Momo sterkte vanmiddag.

Hier een productief dagje, tuintafel geschuurd en in de grond gezet. Binnendeuren geschilderd en straks nog de trapleuningen en dan is beneden klaar.
Oké eigenlijk moeten de kozijnen nog aan de binnenkant, maar daar hangt toch wat voor, dus komt van 't winter wel :whistle:

Dochter is naar oma, kan ik ff meters maken ;-D
Make it one day
Nou ik heb het overleefd en viel me heel erg mee! Fijne tandarts en plat gespoten onder de verdoving doet veel. En ik mag nu twee dagen bankhangen en Netflix kijken van de tandarts. :yes: :popcorn:

Wel jammer dat het net nu mooi weer is haha.

GP de binnenkant moet je ook lekker voor de winterklusjes laten :biggrin:

Caaf wat was Trui prachtig! Ziek van verdriet herken ik maar al te goed, helaas. :hug:
Bedankt voor de lieve reacties :bigkiss: .

Fijn dat je het achter de rug hebt, Momo! En wat het mooie weer betreft, dan maak je er toch tuinbankhangen van. :P

Sterkte vanmiddag CC!
Ik vind hier dingen van.
Dank jullie wel :bigkiss:

Fijn dat het al klaar is Momo en het meeviel!
Mag of moet je bankhangen? @( Ik heb echt geen tijd hoor om rustig aan te doen de komende dagen dus hoop echt niet dat het nodig is.
Ohja, ik kan vriend wel even vragen om de hangmat neer te zetten. :sun:

Ik mag bankhangen! Was geen moetje. Maar ga vandaag wel verplicht rustig aan doen, was zo’n stress slag op mijn lijf. Ze verwachte wel redelijk wat na pijn omdat ze veel heeft moeten vijlen en ik schijnbaar lange wortels heb.
Ah, op die manier. Even rustig aan doen na de behandeling is sowieso goed hoor, ga ik ook zeker doen vanmiddag en vanavond. Hoop dat het gaat meevallen met de napijn voor je :cat:
Dankje, hoop het ook voor jou! Kiespijn kan zo naar zijn. :hug:
:hug:
Voor jullie
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Sterkte Momo en Cc.

Wat n prachtige kip was Trui. :redrose: :heart:
Been there, done that, got the T-shirt.
[url][url=https://postimg.cc/ygC6rR2C]
ga je mee verdwalen...ik weet de weg
Sorry, ben (nog) niet zo handig met uitdokteren hoe ik plaatjes mét tekst geplaatst krijg (ben nieuw in forumland).

Ah, Caaf, Trui ziet zo heerlijk fluffy en zacht uit op jouw foto. Alsof je zo je neus in de veertjes kan duwen :love:
[url=https://postimg.cc/3kjtvQ7j]
Wat is er veel geschreven en, nóg leuker, wat veel foto’s geplaatst!

Beterschap aan iedereen die in de lappenmand zit en vaarwel Trui.
Ik ben er weer. Het was redelijk hels, flink ontstoken dus lastig te verdoven. Tandarts heeft me echt plat moeten spuiten en toen was de behandeling nog niet pijnloos. Maar goed, ik heb het overleefd en het is achter de rug :cheer2: Over drie weken terug om het af te maken en dan een kroon erop. De zenuw is hartstikke deaud dus zou snel van de pijn af moeten zijn, godzijdank. Nu begint helaas wel de verdoving uit te werken O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven