Hoe heet je huisdier?
woensdag 17 maart 2010 om 22:15
woensdag 24 maart 2010 om 00:19
woensdag 24 maart 2010 om 09:26
Onze 2 katten heten Sylvester en Rinus. Sylvester hebben we samen met zijn broertje uit het asiel gehaald, broertje heette Arie maar die leeft helaas niet meer. Rinus is er daarna bijgekomen. Verder hebben we een vogel (papegaai) en hij heet Rocky.
Een kennis van mij heeft 2 katten, de één het Para en de ander Noia. Vind ik een erg leuke combinatie.
Een kennis van mij heeft 2 katten, de één het Para en de ander Noia. Vind ik een erg leuke combinatie.

woensdag 24 maart 2010 om 09:40
woensdag 24 maart 2010 om 09:55
dinsdag 30 maart 2010 om 14:17
Wat is een sluierstaart?
Mijn hond heet Sara, zo heette ze al toen we haar kregen. Maar we noemen haar meestal Saartje, of Saar, Sari, (rood) Draakje.
Laatst vroeg een stel puberjochies: "Hoe heeft dat?", wijzend naar Saartje. Dus mijn vriend: "Dat? Het is een zé en ze heet Saartje". Die jongens: "Zaadje?? Wat? Je noemt je hond toch geen zaadje?".
En onze gerbils heten Blixem en Wolf, maar eigenlijk standaard: Billies!
Mijn hond heet Sara, zo heette ze al toen we haar kregen. Maar we noemen haar meestal Saartje, of Saar, Sari, (rood) Draakje.
Laatst vroeg een stel puberjochies: "Hoe heeft dat?", wijzend naar Saartje. Dus mijn vriend: "Dat? Het is een zé en ze heet Saartje". Die jongens: "Zaadje?? Wat? Je noemt je hond toch geen zaadje?".
En onze gerbils heten Blixem en Wolf, maar eigenlijk standaard: Billies!
woensdag 31 maart 2010 om 09:42
Hey, als je ze echt allemaal wilt weten:
3 paarden: Two socks (ruintje), Vadrouille en Fripouille (beiden zijn merries)
2 honden: Sasha(teefje) en Bounty(teefje)
4 katten: Mieneke (vrouwtje), Spirou( vrouwtje), Pitou(vrouwtje) en Tompoes( gestereliseerd mannetje)
6 kippen: Zwartje, Witje, Bruintje, Beigeke, Donkerbruintje en gestiptje (kuikentje)
1 haan: Hector Haan
15 duiven: Rosa, Belle, Michelle, Lucky, Diamond, Star, Witteke, Stan, Violette, Sky, Wolkje, Zonnetje, Sterretje, Maantje en Amadeus. ( het zijn allemaal vrouwtjes, behalve Maantje en Amadeus)
1 dwergkonijn: Cappuchinno (manneke)
2 Cavia's (moeder en Dochter): Zoë (moeder) en Paulientje (Dochter)
1 Woestijnrat (ook gerbil genoemd): Jerry
3 kanaries: Elvis Presley, Mozart en Bach (3 mannekes)
1 Gloster (soort vogeltje): Glosterke
1 gevonden vogeltje (met pluimen in alle richtingen): gekkie
1 Mozambiek: Lambiek de Mozambiek
2 Valkparkieten (een koppeltje): Didgeridoo (meisje) en Cidney (mannetje)
veel vissen (eigenlijk niet te tellen)
5 geitjes: Vlekje, Zaagje, Bijtertje, Actiefje en Hartendiefje.
gestorven beestjes:
*Mama hond van Sasha en Boutny heette Tumba (berner Sennen)
*Poes: Musti (was zwart met wit gevlekt)
*Mannetje van Zoë en papa van Paulien (cavia): Stanislas
(was bruin, zwart, wit en beige)
*Berliot: rasloos hondje
*Snoopy: malteser hondje
*Konijnen: mama konijn: Sproetje, papa konijn: Spoednick en baby konijntje Spookje.
*hamsters: Safira, Sahara, Alibaba en Kleintje.
Jammer genoeg zijn ze heen gegaan, oh, wat heb ik veel gehuild....
Wie heeft nog dieren?
XX
3 paarden: Two socks (ruintje), Vadrouille en Fripouille (beiden zijn merries)
2 honden: Sasha(teefje) en Bounty(teefje)
4 katten: Mieneke (vrouwtje), Spirou( vrouwtje), Pitou(vrouwtje) en Tompoes( gestereliseerd mannetje)
6 kippen: Zwartje, Witje, Bruintje, Beigeke, Donkerbruintje en gestiptje (kuikentje)
1 haan: Hector Haan
15 duiven: Rosa, Belle, Michelle, Lucky, Diamond, Star, Witteke, Stan, Violette, Sky, Wolkje, Zonnetje, Sterretje, Maantje en Amadeus. ( het zijn allemaal vrouwtjes, behalve Maantje en Amadeus)
1 dwergkonijn: Cappuchinno (manneke)
2 Cavia's (moeder en Dochter): Zoë (moeder) en Paulientje (Dochter)
1 Woestijnrat (ook gerbil genoemd): Jerry
3 kanaries: Elvis Presley, Mozart en Bach (3 mannekes)
1 Gloster (soort vogeltje): Glosterke
1 gevonden vogeltje (met pluimen in alle richtingen): gekkie
1 Mozambiek: Lambiek de Mozambiek
2 Valkparkieten (een koppeltje): Didgeridoo (meisje) en Cidney (mannetje)
veel vissen (eigenlijk niet te tellen)
5 geitjes: Vlekje, Zaagje, Bijtertje, Actiefje en Hartendiefje.
gestorven beestjes:
*Mama hond van Sasha en Boutny heette Tumba (berner Sennen)
*Poes: Musti (was zwart met wit gevlekt)
*Mannetje van Zoë en papa van Paulien (cavia): Stanislas
(was bruin, zwart, wit en beige)
*Berliot: rasloos hondje
*Snoopy: malteser hondje
*Konijnen: mama konijn: Sproetje, papa konijn: Spoednick en baby konijntje Spookje.
*hamsters: Safira, Sahara, Alibaba en Kleintje.
Jammer genoeg zijn ze heen gegaan, oh, wat heb ik veel gehuild....
Wie heeft nog dieren?
XX
woensdag 31 maart 2010 om 10:45
Oh, dat klinkt verrukkelijk, Lizzymeid! Woon je op een boerderij? Dat moet haast wel. Lijkt me geweldig, paarden, honden, katten, geitjes, duiven, kippen, ik wil ook!
Kun je de duiven ook allemaal uit elkaar halen? En heb je nog wel tijd voor iets anders dan verzorgen? Lijkt me ook niet makkelijk om op vakantie te gaan en even de buren te vragen om voor de dieren te zorgen
Kun je de duiven ook allemaal uit elkaar halen? En heb je nog wel tijd voor iets anders dan verzorgen? Lijkt me ook niet makkelijk om op vakantie te gaan en even de buren te vragen om voor de dieren te zorgen

vrijdag 2 april 2010 om 16:57
2 cavia's; peter en Jimmy.
ze komen uit het asiel en hadden de namen al toen we ze gingen halen.
peter is van mijn broer en die vond dat je een naam niet moet vananderen ( onder het motto: dat doen we toch ook niet bij jou (thnx broertje)).
ik heb de naam van jimmy stiekem wel aangepast, hij heette eigenlijk jim, maar als jamai fan vond ik dat niet leuk haha
ze komen uit het asiel en hadden de namen al toen we ze gingen halen.
peter is van mijn broer en die vond dat je een naam niet moet vananderen ( onder het motto: dat doen we toch ook niet bij jou (thnx broertje)).
ik heb de naam van jimmy stiekem wel aangepast, hij heette eigenlijk jim, maar als jamai fan vond ik dat niet leuk haha