Hoe heet je huisdier?

15-02-2010 14:07 263 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ben benieuwd hoe iedereen zijn huisdier(en) noemt, en wat voor dieren het dan zijn.

Ik heb 2 konijnen: Luna en Momo

en 2 hamsters: Bowser en Yoshi

Liefs!
quote:Marahbloem schreef op 21 februari 2010 @ 22:00:

[...]

Mijn kat vroeger heette ook Karel. Leuke naam! Zeker als het ook een echte Karel is .Mijn schoon ouders hebben een kater die Sjaak heet en zijn broertje heette ook Karel. Populaire naam
Hier twee poezen, de ene heet Dushi (want die hebben we meegenomen vanaf de Antillen, daar betekent dat lief/schatje) en de tweede poes is er 5 jaar later bijgekomen: Puck. Gewoon omdat ik dat leuk vond
Poes: Mats

Kater: Duke

Kittens: Kees, Catoo, Spruit, Streep, Duts, Floor, Tommie, Black Pearl, Luca
Kater: Duvel, of lamzwans of lelijkerd als hij niet luistert...

Vis: Die Ene (je begrijpt er was ook altijd Een Andere, maar hij heeft het ruime sop gekozen...)
Ons hondje (Cavalier King Charles) heet Luna
Onze vissen heten allemaal "Vis", de krab die er tussen spartelt heet Meneer Krabs, de konijnen heten Fleur, Snuf en Pip, de hamsters heten Fokke en Sukke, en Kaatje.
Wij hebben 5 honden: Baloe, Sascha, Belle, Fiona en Shanti

1 kat : Pumba en 2 schildpadden: Knick en Knack
Mijn hond heet - Thelma
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Mijn poes heet Yuki
quote:mamzelle schreef op 25 februari 2010 @ 21:12:

[...]

Zo'n leuke naam, ik ken er nog 1

Leuk! Onze hond heette ook zo.

Oh verkeerde gequote....Bolle dus!
1 zebravink, Tazzy
Mijn kat heet Boterham.
Mijn lieve vullisbakkie (ze is er sinds vorige zomer niet meer) heette Sipke. Is een Friese mannennaam. Mijn kat wilde ik persé vernoemen naar Nederlands geld. Ik moest kiezen tussen Joetje en Duppie. Het is Duppie geworden.
Ik heb twee katten. De dame van 4 heet Bella, omdat ze weet dat ze een knapperd is. De heer des huizes heet Triple omdat hij maar drie benen heeft. Triple wordt ook wel Tripod of Lamme genoemd door het bezoek.
Mijn hond heet Yengo
Grappig dat er hier meerdere katten Joris worden genoemd. Zo heette onze eerste kat al toen we hem kregen en ik heb het nooit een kattennaam gevonden. Onze laatste aanwinst (en ik hoop dat hij dat lang blijft want zijn drie voorgangers hebben om diverse redenen niet lang geleefd) heet Heer Olivier. We kunnen hem net zo goed Wandelende Speklap noemen, hij luistert toch niet naar zijn naam. Maar hee, om dat eigenwijze hebben we juist een kat en geen hond
Wij hebben twee honden,

Whisky en Djengo
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Onze hond heet Google
Mijn drie hondjes:Dinky,Loulou en Vida
Hebben jullie nog suggesties voor een Griekse kater?
we mogen na 11 april ons hondje ophalen, het is een vrouwtje. ze heet Didi

lekker makkelijk en je hoort het eigenlijk nooit, en het is voor onze zoon van ruim 2 makkelijk uit te spreken
quote:ikkie27 schreef op 16 maart 2010 @ 22:10:

Hebben jullie nog suggesties voor een Griekse kater?Ouzo natuurlijk. Daar krijg ik in ieder geval altijd griekse katers van
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:ikkie27 schreef op 16 maart 2010 @ 22:10:

Hebben jullie nog suggesties voor een Griekse kater?Ik kende iemand met een poes Athena en iemand anders met poes Plato
2 kattenbroers: Joey en Vito, ze gedragen zich ook als de maffia van de buurt af en toe Mn paard (okay geen huisdier maar toch) heet Ed, en nee hij kan niet praten! Heb die naam niet zelf verzonnen maar ach...
Wij hadden vroeger bij mijn ouders thuis een grijze langharige Perzische kater van het asiel genaamd Hendrik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven