Hoe trek ik kopers voor mijn huis? 4

16-07-2011 00:38 2651 berichten
Heb jij ook je huis te koop staan in deze moeilijke tijden? Schrijf met ons mee! Je kunt hier tips met anderen uitwisselen, steun krijgen als het even tegenzit, en verzoeken tot het uitrollen van bidmatjes

Kopers zijn natuurlijk ook welkom om mee te schrijven en ook als je nog niet meeschreef vanaf het begin ben je welkom.

NaamHoe lang te koop op 28-09-11Aantal kijkerssoort huisvraagprijsLisaxxxxx27 maanden26 fozziebear2 jaar34 Duifje812 jaar9 Janna219 maanden3 Aliceassen17 maanden9 Splash 6912 maanden8vrijstaand319000Kerplunk7,5 maanden6studio/app169000 Lavendelbloem6 maanden32/1 kap210000Intermoos5 maandengeen Anne755 maanden2hoekwoning 159500von Marele11 maanden 12+ rijtjeswoning267500Wendy3012 maandengeen Rattaplan5 weken12/1 kap 325000Livia207 maanden 40+ appartement 224000

Dit is het vervolg op

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:_Lucia_ schreef op 03 oktober 2011 @ 11:08:

Ik weet dat 6 kijkers bij de open dag wel goed is hoor! Ik doelde meer op de 2 gewone kijkers in 6 maanden..

Spannend Marele! Super!

De kijker die er net was, was echt superenthousiast!

Spannend!!Oe, bij jou is het dus ook spannend???
Oh Marele, wat goed zeg!!
Spannend Lucia en Marele! Ik ga voor jullie duimen! De italiaan haha ja dat moest zo zijn he. Mijn makelaar belde net dat 1 vd kijkers gemaild had met een hoop serieuze vragen en hij had gezegd dat hij veel interesse had in de woning. Krijg er de kriebels van, heel spannend allemaal!
Nu alleen ff bedenken hoe ik dat gat in de muur ga bedekken.... misschiein even een kastje terugverhuizen...
super lucia! allemaal goede berichten... jaloers.
ook livia goed nieuws! gaat het dan toch allemaal een beetje rollen!!
Livia en Lucia, super berichten!
Marele, dat klinkt hoopvol, dat hij al zo snel na de open dag voor de 2e keer komt kijken! Super!

Lucia, ook fantastisch dat jouw kijker heel enthousiast was!
quote:roodborsje schreef op 03 oktober 2011 @ 10:07:

[...]

Ga je nog wel verkopen dan? Wat wordt je Plan B?Ja we gaan zeker verkopen, maar ik doelde erop dat we nu wel wat onderhandelingsruimte hebben maar als we verder naar beneden gaan dus niet, dus we blijven voorlopig op deze vraagprijs, maar eerlijk is eerlijk wij hebben een zeer scherpe prijs voor het dorp waar we in wonen hoor.
@Marele, hahaha de IItaliaan. Het LOT!

@LIvia, met zoveel kijkers moet de koper er gewoon tussenzitten.

@Splash, nog niks gehoord\?

Spannend hoor al deze ontwikkelingen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken!
@lavendelbloem, nee helaas nog niets gehoord.... volgens mij reden ze gister wel weer een keer langs ons huis. Nog maar even afwachten (en daar ben ik ook zo goed in )
Bedankt voor het meeleven allemaal, heel spannend hoor! Denk wel dat ik zoveel kijkers heb gehad omdat ik net een week geleden 10.000 in prijs ben gezakt. Dat werkt dus wel echt zo'n prijsverlaging. Pffff, ben benieuwd wanneer we iets meer horen, pomtiedom...
Ahh wat fijn ook een aantal goede berichten

Ga voor jullie duimen!
we hebben zojuist getekend voor ons nieuwe huis, heb direct de makelaar aangeschoten en onze vraagprijs gaat naar 309
Oeh Spannend Rattaplan.

Val je nu in een andere prijscategorie, of nog dezelfde?
nee nog dezelfde helaas, maar 299 is me wat te gek.
quote:lavendelbloem schreef op 02 oktober 2011 @ 14:49:

@Marele, als jullie dadelijk naar jullie nieuwe huis gaan en jullie oude huis is niet verkocht, laten jullie hem dan gewoon leeg staan? Wij willen dat wel doen, maar nu zegt iedereen dat je hem dan helemaal niet meer verkocht krijgt.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft?Toen ons huis leeg kwam te staan adviseerde onze makelaar om het huis helemaal leeg te halen en echt niks maar dan ook niks te laten staan of hangen. Ze had net twee huizen verkocht die niet meer bewoond waren en die ze helemaal leeg had laten halen door de verkopers. Ik vond het helemaal niks, want dan zie je precies waar al je meubels hebben gestaan maar heb het toch gedaan. Oh wat vond ik onze mooie lieve huisje ineens verschrikkelijk lelijk. Maar ja, de eerst volgende kijker kocht het wel mooi.
Wat een dubbele emoties hier. De een is nog aan het verwerken dat ze geen kijkers heeft gehad, en de ander is weer druk vanwege een vervolg bezoek op de OHD. Ik leef met jullie allemaal meer!

Mijn dochter vroeg overigens waneer we Jozef weer gingen begraven. Ik heb geantwoord dat dat over een jaartje of vijftig zal zijn omdat we voorlopig toch niet willen verhuizen. Tot die tijd heeft hij een ere plaatsje in de woonkamer.
Hey, voor de meiden die al wat langer meeschrijven: Ik zag op funda dat Renky's woning nu de status "verkocht onder voorbehoud" heeft!!!! GEWELDIG!
Oooh wat fijn voor renky! Renky als je dit leest: gefeliciteerd!!
Super voor Renky!!

Ik ga nu wel een beetje jaloers worden....heb ook het gevoel in de wachtstand te staan..
hier ook jaloers.. niks meer gehoord na ene bod.. makelaar gaat vandaag de mensen van de ohd nabellen ben benieuwd we hadden er 4 maar 2 hebben maar tel. achter gelaten
Oh ik vind het echt heel spannend. Zeker nu ook de helft van de meubels er niet meer staan..

heb het wat opgeleukt met wat dingen, maar toch.

Ik denk wel dat hij écht interesse heeft. Anders belt hij niet op maandagmorgen de makelaar al om klokslag negen.

Maar toch.....

Ik hoop dat hij vanavond nog een bod doet (hahah hoezo op de zaken vooruit lopen!!!)

Tegelijkertijd ook enorm bang voor toch weer een afwijzing....
@marele, ik begrijp je gevoel, maar deze meneer is zo enthousiast, dat kan niet meer fout gaan!

@lavendelbloem, heb jij al iets gehoord van de kijkers?

@duifje, wat vreemd dat ze niets meer laten horen, geeft veel stress en onzekerheid.
hmm ik heb een idee dat we er vandaag wel eens uit kunnen gaan komen wel met vet verlies maar ja is niet anders in deze tijd helaas heb niet het gevoel dat het de komende jaren beter gaat zeker nu ze in ons dorp nog eens 100 ex-huur woningen gaan verkopen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven