Hoe trek ik kopers voor mijn huis? 4

16-07-2011 00:38 2651 berichten
Heb jij ook je huis te koop staan in deze moeilijke tijden? Schrijf met ons mee! Je kunt hier tips met anderen uitwisselen, steun krijgen als het even tegenzit, en verzoeken tot het uitrollen van bidmatjes

Kopers zijn natuurlijk ook welkom om mee te schrijven en ook als je nog niet meeschreef vanaf het begin ben je welkom.

NaamHoe lang te koop op 28-09-11Aantal kijkerssoort huisvraagprijsLisaxxxxx27 maanden26 fozziebear2 jaar34 Duifje812 jaar9 Janna219 maanden3 Aliceassen17 maanden9 Splash 6912 maanden8vrijstaand319000Kerplunk7,5 maanden6studio/app169000 Lavendelbloem6 maanden32/1 kap210000Intermoos5 maandengeen Anne755 maanden2hoekwoning 159500von Marele11 maanden 12+ rijtjeswoning267500Wendy3012 maandengeen Rattaplan5 weken12/1 kap 325000Livia207 maanden 40+ appartement 224000

Dit is het vervolg op

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Alle reacties Link kopieren
@duifje, hebben ze iets laten horen dan?
hmmmm mijn statistieken zijn volgens mij wel aardig nu op funda.

Zaterdag had ik 56 echte kijkers op funda, maar dat was nadat een vriendin van mij ons huis op twitter en facebook heeft gezet (ja iedereen leeft mee met ons haha) zondag was het 28 gisteren maar 7 en nu zitten we alweer op 13 terwijl we maar 49x "gevonden"zijn dat is toch wel aardig dacht ik.

Maar goed zegt natuurlijk helemaal niets, we hebben gewoon bellers nodig en die laten op zich wachten.

Maar ik zie dat het met een aantal wel lekker gaat, toppie meiden, ben jaloers.
Oh dat helpt wel ja Intermoos. Ik doe ook weleens een oproep via twtter of fcebook en dan stijgen de views ook wel.

Soms zelfs zo dat er meer views zijn dan 'gevonden' dus tja...

Oh ik begin em nu wel te knijpen hoor... nog een paar uur endan is hij geweest...

Zal hij het niks vinden? Gaat hij misschien meer huizen bekijken voor de 2de keer?

Grrrrrr
ja we gaan onze echte echte bodem aangeven nu.. dat ligt 4000 boven hun bod van vanmorgen.. echt vet verlies maar ja je moet wat
Nou, dat is gewoon kut. Maar goed, om het even positief te benaderen duifje, je hebt wel wat gehoord, en ze zijn nog bereid te onderhandelen.
@duifje, dat is idd behoorlijk maar je hebt wel weer een bod!
Ooh spannend Marele en Duifje, ik duim mee! Bij mij niks meer gehoord sinds dat mailtje van geinteresseerde gisterochtend dus die zal wel aan het nadenken zijn. Maar wel morgen weer een heel nieuwe bezichtiging, pfff blijft spannend.
Wat bedoel je trouwens met verlies? Is dat dat je onder je hypotheekleenbedrag gaat zitten, of is dat dat je onder de prijs verkoopt die je in gedachten had?

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar je huis verkopen is nu echt een luxe, lijkt het wel, en die 4000 euro zou ik misschien wel voor lief nemen, dan is in ieder geval je huis weg.... en echt.... geld.... geld...

Het maakt niet gelukkig, zo blijkt wel weer. Maar ikb en straks echt wel heel gelukkig als mijn huis verkocht is, en als dat met verlies is, so be it.....
onder hypotheek

maar verlies is 25000 fors dus

maar goed toch gedaan

VERKOCHT!!!!!
Gefeliciteerd duifje! Ondanks het verlies. Ik heb ook een flink verlies, maar zooooo blij dat het verkocht is, een hele opluchting. Super fijn voor je!!!!
quote:duifje81 schreef op 04 oktober 2011 @ 17:46:

onder hypotheek

maar goed toch gedaan

VERKOCHT!!!!!

JAAAAAAAAA! Gefeliciteerrd. Wat fijn, dat het na 2 jaar toch nog kan, heerlijk. Geniet ervan.

@Splash, ik heb niks meer gehoord, maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Ze vonden het mooi, maar hebben nog een eigen huis dus het zal geen vaart lopen.

Als ik zie dat Duifje nu verkocht heeft denk ik toch heel hard na over een prijsverlaging.
Duifje, helemaal geweldig!!! Nu kun je eindelijk verder.! Ik drink er straks eentje op jou!

En ik word steeds jaloerser.....
Ik snap ook niet hoe mijn kijkers helemaal dolenthousiast kunnen zijn, 40 minuten blijven, naam en adres en visitekaartje achterlaten en vervolgens niets meer laten horen...zucht...ik heb te veel vertrouwen in de mens geloof ik.
Duifje, goed nieuws!! Hier ook met vet verlies verkocht, maar hier komt er voorlopig ook gen verbetering door nieuwbouwhuis.

Marele, hoe is het bij jou, je had DE Italiaan toch vandaag?

Vrijdagochtend wordt ons huis getaxeerd, is nodig voor de hypotheek van de kopers.
haha, ik bedoel het niet zo tragisch als het er staat, maar ik ben er wel helemaal klaar mee. #@#@^$@$@^$!huizenmarkt, zo ik heb gezegd!

VERKOCHT!!!!!

Yeah!!!!!!!!
Splash: Voor jou! Kop op, niet de moed opgeven hoor!
Btw Duifje toont weer aan dat je door een OH je huis verkocht kan krijgen! Dus voor de verkopers die nog twijfelden....
neeee is bezichtiging voor de OHD bezichtiging van half juli!

Splash deze mensen waren ook dolenthousiast en heeft meer dan 2 maanden geduurd voor we wisten wat ze wilden! geef de hoop niet op!!!!
@Splash, misschien zijn ze nog wel gewoon aan het nadenken. Of hoort dit gewoon bij hun spelletje. Ze waren zaterdag zo enthousiast, dat ze denken dat ze de hoofdprijs gaan betalen als ze gelijk toehappen (is maar een idee hoor).

Bij jouw kijkers heb ik echt het idee dat ze gaan reageren en dat denk ik van die van mij helemaal niet.
Duifje gefeliciteerd!!! Fantastisch voor je.

En Splash, hoeft inderdaad niks te betekenen dat ze nog niet hebben gereageerd. Je weet niet waar ze mee bezig zijn, misschien hun financiën uitzoeken ofzo... Wij zijn ook weken en weken geleden een huis wezen bezichtigen waar we nu pas voor de tweede keer willen (en kunnen) kijken. Houdt moed! ;)
Een van de OHD-kijkers komt a.s zaterdag weer kijken!

Duifje, gefeliciteerd!! Hopelijk ga ik je achterna..

onder hypotheek

maar goed toch gedaan

VERKOCHT!!!!!

Dus dat wordt een persoonlijke lening van 25.000 Euro's?

Dat geeft mooi aan voor welk bedrag je boven je stand hebt geleefd.. top gedaan!
quote:Puck9 schreef op 04 oktober 2011 @ 18:51:

Duifje gefeliciteerd!!! Fantastisch voor je.

En Splash, hoeft inderdaad niks te betekenen dat ze nog niet hebben gereageerd. Je weet niet waar ze mee bezig zijn, misschien hun financiën uitzoeken ofzo... Jawel, dat betekent dat je vraagprijs te hoog is.
* negeer*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven