Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

17-04-2010 20:29 207 berichten
hai allemaal.

Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?

Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.

Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.

Alleen als ik ongesteld ben niet.

Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.

Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.

Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.

Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.

groetjes jacq
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 22 april 2010 @ 12:53:

En ondertussen geen moeite hebben met orale seks

Dat dacht ik dus ook toen ik dat net typte

Heb op dit forum meerdere malen gelezen dat mensen orale seks hebben zonder zich daarbeneden van te voren even te wassen. Dat vind ik dus vele malen viezer, onhygienischer, smeriger dan je handdoek meerdere malen gebruiken of de handdoek van je partner per ongeluk gebruiken.En volledig eensch!
Ik heb 5 dochters, en vanzelfsprekend douchen we iedere dag, en ja, echt alle handdoeken gaan na 1 keer gebruiken in de was, en ze sporten ook, naast het gymmen op school ( ook douchen). Ik heb een hekel aan rondslingerende handdoeken in de badkamer en vind handdoeken wassen het minst erg, Oudste dochters moeten ook helpen met was vouwen, doen we even een kwartiertje als we 's avonds op de bank TV kijken.
Ik vind iedere dag douchen al te veel, en zie het nut er niet van in.

Schone handdoek, wassen aan de wasbak, volgende dag douchen, zelfde handoek.

Volgende dag weer een schone....
quote:Christiane04 schreef op 22 april 2010 @ 12:28:

[...]

Evenals twee keer per dag een schone onderbroek aantrekken. Mannen willen nog wel eens druppels hebben, vrouwen afscheiding. Smerig vind ik het dan om met de onderbroek die je al de hele dag aanhebt, ook nog eens in bed te stappen (en met een partner in hetzelfde bed ook nog eens een libido-killer).2 keer per dag een schone onderbroek? Als je in Bed ligt is dat ding toch zo uit ? Ik was mijn beddengoed gewoon regelmatig
Ik doe heel soms 2 keer met een handdoek, maar meestal 1 keer. Ik douche elke ochtend.
Gebruik er ook twee.

Een voor mijn haar en een voor mijn lijf.

Die van mijn haar gebruik ik de volgende keer voor mijn lijf.

En dan gooi ik nog een gebruikte handdoek op de grond (want gladde vloer met natte voeten).

De handdoek van m'n dochter gebruik ik meestal zelf nog een keer.
Douche meestal 2x per dag, heb 2 handdoeken nodig ivm lang haar en gebruik handdoek 1x.

4 handdoeken + 1 van mijn lief = 5 stuks per dag en wassen op 95 graden.
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven