Hoe vaak gebruik jij je handdoek???

zaterdag 17 april 2010 om 20:29
hai allemaal.
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
Weer een aparte vraag ,maar dat moet wel kunnen he?
Ik had laatst een discussie op me werk over hoevaak je je handoek gebruikt na het douchen badderen.
Als ik namelijk douche dan ben ik dus schoon als ik klaarben en droog me af en hang me handoek over de verwarming en de andere dag gebruik ik hem weer.
Alleen als ik ongesteld ben niet.
Ik werd gelijk gezien als een enorm ranzig type want niemand deed dat dus.
Iedereen zei dus dat ze hem na een keer douchen in de was gooiden.
Maar ben ik nou zo een smerig mens of hoe is dat bij jullie.
Ps om het helemaal ranzig te maken ik beken dat ik er soms wel eens 3 dagen mee doe.
groetjes jacq
zondag 18 april 2010 om 01:04
Ik gebruik altijd twee handdoeken en gooi ze na het douchen in de was. Niet omdat ik het qua hygiene zo nodig vindt, maar ik heb gewoonweg geen plek in mijn mini-douche om de handdoeken uit te hangen (en die van mn vriend ook nog eens). Maar als ik er ruimte voor had zou ik er ook wel twee keer mee doen, meer vind ik niet zo fris.
zondag 18 april 2010 om 02:14
zondag 18 april 2010 om 03:37
quote:irenek schreef op 17 april 2010 @ 23:02:
Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.
Alle handdoeken worden eens per week gewassen.
Zijn wij nou ranzig?Geen idee. Ben bij de tweede regel de tel kwijtgeraakt. Is het een raadsel?
Ik heb 3 handdoeken: 1 voor onder, 1 voor boven, 1 voor m'n haar. Vriend heeft 2 voor onder en 2 voor boven, die doucht 2x per dag. Dochter (van 3) heeft 1 grote handdoek, die doucht 3x per week.
Alle handdoeken worden eens per week gewassen.
Zijn wij nou ranzig?Geen idee. Ben bij de tweede regel de tel kwijtgeraakt. Is het een raadsel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 18 april 2010 om 10:24
quote:Twister2010 schreef op 17 april 2010 @ 21:00:
[...]
Ik vraag me af: waarom gaat de handdoek voor je haar wél meteen in de was? Die is toch niet viezer dan die voor je lichaam?
Ik doe zelf trouwens een paar dagen met mijn handdoek.die gaat niet meteen in de was,die voor mijn haar is van de vorige keer mijn lijf...dus 2 keer gebruikt..
[...]
Ik vraag me af: waarom gaat de handdoek voor je haar wél meteen in de was? Die is toch niet viezer dan die voor je lichaam?
Ik doe zelf trouwens een paar dagen met mijn handdoek.die gaat niet meteen in de was,die voor mijn haar is van de vorige keer mijn lijf...dus 2 keer gebruikt..
zondag 18 april 2010 om 10:26
quote:Very Cherry schreef op 17 april 2010 @ 21:22:
Laten jullie je mutsen zo vies worden dan? Dan je je washandje na het wassen ervan gelijk in de wasmachine moet??Nou als je je bilnaad wast met een washand,is het niet zo fris om daarna je muts er mee te wassen ivm bacterien.Daar krijg je wél (ik zeker) vaginale schimmel infecties van,darm bacterieen...
Laten jullie je mutsen zo vies worden dan? Dan je je washandje na het wassen ervan gelijk in de wasmachine moet??Nou als je je bilnaad wast met een washand,is het niet zo fris om daarna je muts er mee te wassen ivm bacterien.Daar krijg je wél (ik zeker) vaginale schimmel infecties van,darm bacterieen...
zondag 18 april 2010 om 10:29
quote:leyla abla schreef op 17 april 2010 @ 22:10:
Gewoon iedere dag een schone we zijn met zijn vieren dus 28 handdoeken per week, dat zijn 2 wassen dus zie het probleem niet .nou ik wel,ik was alleen in het weekend ivm zeer drukke werk week,en dan heb ik zowiezo al een was of 7,dus graag geen 9....ik probeer echt wel op te letten of iets gewassen moet worden
Gewoon iedere dag een schone we zijn met zijn vieren dus 28 handdoeken per week, dat zijn 2 wassen dus zie het probleem niet .nou ik wel,ik was alleen in het weekend ivm zeer drukke werk week,en dan heb ik zowiezo al een was of 7,dus graag geen 9....ik probeer echt wel op te letten of iets gewassen moet worden
zondag 18 april 2010 om 10:31
zondag 18 april 2010 om 10:33
quote:Spijker schreef op 17 april 2010 @ 23:15:
Ik ben officieel de meest vieze forummer geloof ik. Ik doe een week met een handdoek. jawel. een week. met één.
Dus.
Ik was mn handdoek namelijk samen met mn beddegoed, en dat was ik ook een keer per week.
Oh ja, altijd op zaterdag en vandaag ben ik het nog vergeten ook. Jakkes
Was jij je beddenboed elke week???????
Oei,kan hier wel een maand op de mand liggen,maar hang het wel elke dag buiten,dat dan weer wel,en slaap alleen,en sex doe ik niet meer aan...dat scheelt misschien?
Ik ben officieel de meest vieze forummer geloof ik. Ik doe een week met een handdoek. jawel. een week. met één.
Dus.
Ik was mn handdoek namelijk samen met mn beddegoed, en dat was ik ook een keer per week.
Oh ja, altijd op zaterdag en vandaag ben ik het nog vergeten ook. Jakkes
Was jij je beddenboed elke week???????
Oei,kan hier wel een maand op de mand liggen,maar hang het wel elke dag buiten,dat dan weer wel,en slaap alleen,en sex doe ik niet meer aan...dat scheelt misschien?
zondag 18 april 2010 om 10:49
quote:delphicat schreef op 18 april 2010 @ 01:15:
Maar gooi je ze dan nat in de wasmand, palmboom? Dat geeft toch een stinkende bende?Echt natte handdoeken hang ik wel over het deurtje van de douche, maar daar drogen ze niet van. Voor de rest gooi ik ze in een open wasmand, gaat niet stinken. Maar ik moet erbij zeggen dat ze er nooit langer dan 1 of 2 dagen liggen, dan gaan ze al mee in de was.
Maar gooi je ze dan nat in de wasmand, palmboom? Dat geeft toch een stinkende bende?Echt natte handdoeken hang ik wel over het deurtje van de douche, maar daar drogen ze niet van. Voor de rest gooi ik ze in een open wasmand, gaat niet stinken. Maar ik moet erbij zeggen dat ze er nooit langer dan 1 of 2 dagen liggen, dan gaan ze al mee in de was.
zondag 18 april 2010 om 10:58
Eens met apple. Hier worden de handdoeken ook vaker gebruikt. Tenzij ze eerder vies zijn. Maar dan bedoel ik met vies bijvoorbeeld make-up restjes, of als de handdoek op de grond valt (met 4 katten die momenteel in de rui zijn is dat toch wat minder). Ik was me met water en schuim en shampoo en conditioner en nog regelmatig peeling, ik scrub en ik scheer onder de douche, en ik ben echt daarna wel schoon genoeg om die handdoek nog een keertje te gebruiken.
Maar volgens mij is dat handdoekenverhaal hetzelfde als kwaad worden op je kinderen, je hond achter het behang plakken en ongezond eten. Niemand doet het, maar intussen loopt de mcD als een trein.
Maar volgens mij is dat handdoekenverhaal hetzelfde als kwaad worden op je kinderen, je hond achter het behang plakken en ongezond eten. Niemand doet het, maar intussen loopt de mcD als een trein.
zondag 18 april 2010 om 12:06
quote:Scarlet72 schreef op 17 april 2010 @ 21:39:
Ik vind het wel een smerig idee om je weer opnieuw af te drogen met een handdoek waar je eerder je kut mee hebt afgedroogd.
Ook die is schoon als je je gewoon goed gewassen hebt.
Het is trouwens off-topic, maar als ik lees dat je dit al vies vind, ben je vast ook niet van orale seks. De man die van onder met je bezig is, krijgt meer binnen dan jij die zich twee keer met dezelfde handdoek afdroogt.
Ik vind overigens personen die zich niet twee keer per dag van onderen en in de oksel even goed schoonmaken (en dan heb ik het niet eens over douchen), of langer dan een week tussen dezelfde lakens liggen, een stuk minder schoon/fris dan zij die niet elke dag een schone handdoek pakken.
Ik kan dat overigens ook niet rijmen hoor. Wel iedere keer een schone handdoek, maar niet zorgen dat je zelf elke dag fris bent. Wel iedere dag een schone handdoek, maar langer dan een week tussen dezelfde klamme lappen blijven liggen waarin zweet en lichaamssappen zich vermengen).
Ik vind het wel een smerig idee om je weer opnieuw af te drogen met een handdoek waar je eerder je kut mee hebt afgedroogd.
Ook die is schoon als je je gewoon goed gewassen hebt.
Het is trouwens off-topic, maar als ik lees dat je dit al vies vind, ben je vast ook niet van orale seks. De man die van onder met je bezig is, krijgt meer binnen dan jij die zich twee keer met dezelfde handdoek afdroogt.
Ik vind overigens personen die zich niet twee keer per dag van onderen en in de oksel even goed schoonmaken (en dan heb ik het niet eens over douchen), of langer dan een week tussen dezelfde lakens liggen, een stuk minder schoon/fris dan zij die niet elke dag een schone handdoek pakken.
Ik kan dat overigens ook niet rijmen hoor. Wel iedere keer een schone handdoek, maar niet zorgen dat je zelf elke dag fris bent. Wel iedere dag een schone handdoek, maar langer dan een week tussen dezelfde klamme lappen blijven liggen waarin zweet en lichaamssappen zich vermengen).
zondag 18 april 2010 om 12:10
zondag 18 april 2010 om 12:11
quote:Ligeia schreef op 18 april 2010 @ 12:10:
[...]
Nah, als alles toch zo schoon blijft, bied ik mijn gasten voortaan de handdoek aan, waarmee vriend zijn schone ballen mee heeft afgedroogd...Vind ik anders. Heeft ook met fatsoen te maken. Maar ik ben echt niet vies van mijn eigen schone lijf en ook niet dat van mijn partner. Als ik geen probleem heb met orale seks, waarom zou ik dan wel een probleem hebben met de handdoek waar hij zich heeft afgedroogd.
[...]
Nah, als alles toch zo schoon blijft, bied ik mijn gasten voortaan de handdoek aan, waarmee vriend zijn schone ballen mee heeft afgedroogd...Vind ik anders. Heeft ook met fatsoen te maken. Maar ik ben echt niet vies van mijn eigen schone lijf en ook niet dat van mijn partner. Als ik geen probleem heb met orale seks, waarom zou ik dan wel een probleem hebben met de handdoek waar hij zich heeft afgedroogd.
zondag 18 april 2010 om 12:18

zondag 18 april 2010 om 12:19
quote:CN25 schreef op 17 april 2010 @ 23:47:
Vind het erg vreemd dat er zo veel mensen hun handdoek al na een dag in de was gooien.
Na het douchen ben je toch schoon???!!!
Ik gebruik trouwens geen washandjes, gewoon inzepen met de handen.
Beddengoed gaat hier meestal een keer in de maand of zodra het minder fris is of vies is geworden.
Hoe doe je dan je kont en doos wassen, ook met je handen??
En beddengoed 1 keer in de maand??? Dat vind ik echt smerig, dat stinkt toch??!
Vind het erg vreemd dat er zo veel mensen hun handdoek al na een dag in de was gooien.
Na het douchen ben je toch schoon???!!!
Ik gebruik trouwens geen washandjes, gewoon inzepen met de handen.
Beddengoed gaat hier meestal een keer in de maand of zodra het minder fris is of vies is geworden.
Hoe doe je dan je kont en doos wassen, ook met je handen??
En beddengoed 1 keer in de maand??? Dat vind ik echt smerig, dat stinkt toch??!
zondag 18 april 2010 om 12:43
Ik zal vast tot smerig worden bestempeld, maar ik gebruik de mijne meestal 5-7 dagen. Is wel zo'n grote badhanddoek en ik doe het niet als ik ongesteld ben. Maar elke dag een nieuwe zou me echt teveel wasgoed opleveren. Als ik gedoucht ben, beschouw ik mezelf als schoon dus ik vind het zonde en bovendien slecht voor het milieu om maar elke dag een nieuwe te pakken.
zondag 18 april 2010 om 12:47
zondag 18 april 2010 om 12:57
quote:Ligeia schreef op 18 april 2010 @ 12:10:
[...]
Nah, als alles toch zo schoon blijft, bied ik mijn gasten voortaan de handdoek aan, waarmee vriend zijn schone ballen mee heeft afgedroogd...
Sorry hoor, maar je laat je gasten toch ook niet aan zijn lul zuigen?
En dat doe jij waarschijnlijk wel....
Dus ik vind dat echt iets anders.
Je wilt in een hotel toch ook niet in een bed slapen waar al een nacht een ander in heeft geslapen?
Maar thuis heb je toch ook niet iedere dag een schoon onderlaken?
Dus geen vergelijk dit!
[...]
Nah, als alles toch zo schoon blijft, bied ik mijn gasten voortaan de handdoek aan, waarmee vriend zijn schone ballen mee heeft afgedroogd...
Sorry hoor, maar je laat je gasten toch ook niet aan zijn lul zuigen?
En dat doe jij waarschijnlijk wel....
Dus ik vind dat echt iets anders.
Je wilt in een hotel toch ook niet in een bed slapen waar al een nacht een ander in heeft geslapen?
Maar thuis heb je toch ook niet iedere dag een schoon onderlaken?
Dus geen vergelijk dit!
zondag 18 april 2010 om 12:58