Hond ziek en werken
maandag 19 augustus 2013 om 11:49
Mijn hondje van 3 jaar is al een aantal dagen van slag. Hij lijkt last te hebben van zijn rug. Ik ben vanochtend naar de dierenarts geweest en zij vermoedt of een verrekte spier of een hernia. Ik heb nu pijnstillers meegekregen en hij heeft een injectie gehad. Deze zou over ongeveer een halfuur moeten gaan werken.
Ik moest vanochtend werken om half tien. Ik heb gebeld en het verhaal uitgelegd naar kreeg het idee dat mijn leidinggevende mij maar half geloofde. Ik ben inmiddels thuis met de hof maar twijfel heel erg of ik nog wel moet gaan werken. Hij lijkt nog niet echt te reageren op de pijnstiller en ik moet werken tot half zeven.
Ik heb net een contract gekregen voor 24 uur. Deze week sta ik echter ingepland voor 36 uur. Ergens voel ik me verplicht om te gaan, ook omdat ik het idee heb dat ze me al niet geloofde en er al een mening over heeft, anderzijds vind ik het moeilijk m'n hond alleen te laten. Hij kan nauwelijks lopen en is gewoon heel erg suf.
Ik wil mijn baan niet kwijt maar zit nu echt i dubio. Op advies van de dierenarts moet ik de hond goed in de gaten houden en ik wil het niet op m'n geweten hebben als het slechter gaat en ik er niet ben.
Iemand een wijze raad? Ik doe werk waarbij mijn aan of afwezigheid niet zo belangrijk is dat ze niet zonder mij kunnen..
Ik moest vanochtend werken om half tien. Ik heb gebeld en het verhaal uitgelegd naar kreeg het idee dat mijn leidinggevende mij maar half geloofde. Ik ben inmiddels thuis met de hof maar twijfel heel erg of ik nog wel moet gaan werken. Hij lijkt nog niet echt te reageren op de pijnstiller en ik moet werken tot half zeven.
Ik heb net een contract gekregen voor 24 uur. Deze week sta ik echter ingepland voor 36 uur. Ergens voel ik me verplicht om te gaan, ook omdat ik het idee heb dat ze me al niet geloofde en er al een mening over heeft, anderzijds vind ik het moeilijk m'n hond alleen te laten. Hij kan nauwelijks lopen en is gewoon heel erg suf.