Hondentas

10-05-2012 15:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik en mijn chihuahua gaan binnenkort op vakantie Nu mag ik haar meenemen in de vliegcabine waar ik heel blij mee ben. Ze moet alleen in een zogenaamde hondentas. Nu heb ik al hier bij de plaatselijke dierenwinkels gekeken en moet zeggen dat ik niets moois heb kunnen aantreffen. De tassen zijn ook redelijk duur en zien er niet eens een beetje leuk uit Als ik er dan toch geld voor moet neerleggen laat het er dan een beetje mooi uitzien dacht ik zo. Heb ook al gekeken bij zooplus en dergelijke, maar dat is helemaal om te huilen. Ik zoek gewoon een leuke hondentas die er een beetje modieus uitziet.

Iemand enig idee???

Groetjes,

Hanna
@Fame Ik ben echt geen paris hilton type hoor maar wil gewoon een beetje een leuke tas. En het comfort van mijn liefie gaat boven alles. Dus ben ook bereid om iets meer te betalen. Ga zeker letten op de ventilatie van zo'n tas.
Zie een heleboel hondentassen hier.
Allemaal heel erg bedankt voor de goede tips! Heb al een paar zeer mooie exemplaren gezien! Straks wordt het nog moeilijk kiezen :-)
Je moet wel rekening houden dat de tas maar een bepaalde maat mag hebben , want de tas (met je hondje) moet gehele vlucht onder de stoel staan. Dus hij kan niet te groot zijn. Dit kan je nagaan bij de vliegtuigmaatschappij waar je mee vliegt en wat het kost.

Ik heb ook een keer gevlogen met mijn chihuahua en dat ging prima. Alleen was het op de vloer wel koud, dus ik zou een lekkere dikke deken in de tas doen, maar het voordeel van een klein hondje is dat je hem stiekem op je schoot onder een deken of jas kan leggen. Heb ik wel gedaan

Ik heb er wel voor gezorgd dat op mijn vliegticket voor de heen en terug reis was vermeld dat er een hond mee vliegt.

En voor een hondentas zou ik via google zoeken er zijn erg veel webwinkels met erg leuke spullen

groetjes ilona

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven