hondje sloom
vrijdag 14 augustus 2015 om 11:13
Wij hebben een Jack Russel van 11 en ze is altijd erg levendig.
Sinds een paar dagen vind ik haar zo vreemd. Ze slaapt heel veel en lijkt wat lusteloos en stil.
Ze eet, drinkt, poept en plast goed, dus daarom ben ik ook niet geneigd om direct naar de dierenarts te rennen.
Even kijken hoe ze het dit weekend doet.
Maar ze is zo vreemd, ik vind er niks aan.
Herkenbaar, tips?
Sinds een paar dagen vind ik haar zo vreemd. Ze slaapt heel veel en lijkt wat lusteloos en stil.
Ze eet, drinkt, poept en plast goed, dus daarom ben ik ook niet geneigd om direct naar de dierenarts te rennen.
Even kijken hoe ze het dit weekend doet.
Maar ze is zo vreemd, ik vind er niks aan.
Herkenbaar, tips?
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:31
quote:Morrigan- schreef op 14 augustus 2015 @ 12:25:
[...]
mee eens.
ik zou ook de vraag niet op dit forum stellen maar aan de dierenarts.
Ach, soms heb je gewoon even bevestiging nodig van anderen voor iets wat je eigenlijk zelf ook al wel wist. In dit geval een schop onder je kont dat je even de dierenarts moet bellen.
Sterkte vanmiddag TO, ik hoop dat het allemaal meevalt met je hondje.
[...]
mee eens.
ik zou ook de vraag niet op dit forum stellen maar aan de dierenarts.
Ach, soms heb je gewoon even bevestiging nodig van anderen voor iets wat je eigenlijk zelf ook al wel wist. In dit geval een schop onder je kont dat je even de dierenarts moet bellen.
Sterkte vanmiddag TO, ik hoop dat het allemaal meevalt met je hondje.
vrijdag 14 augustus 2015 om 12:48
quote:MarianneDavids schreef op 14 augustus 2015 @ 12:31:
Het is altijd gissen tot er een foto en/of echo wordt gemaakt, het kan net zo goed een verstopte anaalklier zijn in plaats van iets ernstigs maar alleen de DA kan daar uitsluitsel over geven.
klopt hoor, sommige beestjes zijn ook rasaanstellers.
zoals de mijne, die gilde als een speenvarken als hij last van zijn rug had.
en de volgende dag was het dan weer over.
(mannetje he....het teefje was veel harder voor zichzelf )
maar toen het helaas écht serieus mis was, was ie eigenlijk gek genoeg weer best hard voor zichzelf, de stakker
[sorry voor off topic to]
Het is altijd gissen tot er een foto en/of echo wordt gemaakt, het kan net zo goed een verstopte anaalklier zijn in plaats van iets ernstigs maar alleen de DA kan daar uitsluitsel over geven.
klopt hoor, sommige beestjes zijn ook rasaanstellers.
zoals de mijne, die gilde als een speenvarken als hij last van zijn rug had.
en de volgende dag was het dan weer over.
(mannetje he....het teefje was veel harder voor zichzelf )
maar toen het helaas écht serieus mis was, was ie eigenlijk gek genoeg weer best hard voor zichzelf, de stakker
[sorry voor off topic to]
vrijdag 14 augustus 2015 om 13:46
Precies, ons hondje kon een keer ineens niet meer lopen, zakte zo in elkaar en trillen.
Wij met spoed naar de dierenarts. Moesten lang wachten in de wachtkamer en ineens.... sprong ze vrolijk tegen me op en was ze weer zichzelf. Toen herinnerde ik me dat ze de avond daarvoor op de bank wilde springen, maar dat ging mis, ze stootte haar kop tegen de bank en gilde even. (doet ze ook nogal snel ). Dierenarts concludeerde dat het om een verrekte spier ging of zoiets. Pijnstillers mee die ze nooit nodig heeft gehad, want ze voelde zich alweer zo fris als een hoentje.
Wij met spoed naar de dierenarts. Moesten lang wachten in de wachtkamer en ineens.... sprong ze vrolijk tegen me op en was ze weer zichzelf. Toen herinnerde ik me dat ze de avond daarvoor op de bank wilde springen, maar dat ging mis, ze stootte haar kop tegen de bank en gilde even. (doet ze ook nogal snel ). Dierenarts concludeerde dat het om een verrekte spier ging of zoiets. Pijnstillers mee die ze nooit nodig heeft gehad, want ze voelde zich alweer zo fris als een hoentje.
vrijdag 14 augustus 2015 om 20:15