Huis gekocht waar suïcide in gepleegd is.

30-04-2010 19:46 208 berichten
Jakkes, wij hebben net gehoord dat in het huis dat wij gekocht hebben suïcide is gepleegd door de voormalige eigenaar.

Hij heeft zichzelf opgehangen in het trapgat!!!! Nu hebben wij gelukkig de trap vervangen maar toch, ik vind het een heel naar idee.....

Wat nu, niet dat we het huis nu zouden verkopen of zo. Maar het zit me wel hoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:18:

[...]

Alles is energie, zelfs gedachten zijn dat en als iemand constant loopt te mopperen, hardop of in zichzelf dan komt er negatieve energie uit die persoon vrij. In een huis kan zich dat in de loop der jaren gaan ophopen zodanig dat anderen(bijv. nieuwe bewoners, of bezoek) daar last van hebben.Bij grote emotionele uitbarstingen komt er ineens heel veel vrij en dat blijft dan op die plaats hangen, als daar niets aan gedaan wordt kan het jaren beklijven.

Dankjewel voor het antwoord! Dit wist ik namelijk niet.. Dus dat kun je niet oplossen door alle ramen tegen elkaar open te zetten?

Ik las ook iets over salie, ik heb wel eens gehoord dat als je vaak nadenkt/bezig bent met bijvoorbeeld geesten, dat je ze dan juist 'op je hals haalt'. Klopt dit? En geldt dit ook voor sfeer?

Liefs, Nyu
quote:quattro35 schreef op 30 april 2010 @ 21:23:

[...]

Maar stel nou dat diegene niet echt eigenmoord wilde plegen......maar dat het meer een schreeuw om aandacht/hulp en zo was......

Dan was het dus eigenlijk een ongeluk. Dus minder erg toch?een ongeluk minder erg, dan loopptie wel woedend te stampvoeten in het hiernamaals dat het gelukt is natuurlijk
de kans dat iemand na zijn dood (dus alle lichaamsfuncties zijn niet meer aanwezig, het brein werkt niet meer, de beleving van identiteit is er niet meer) ergens komt etteren is zo goed als nihil
quote:borderwalk schreef op 30 april 2010 @ 21:18:

[...]

Ik kan me voorstellen dat die spoken juist een pluspunt waren van de makelaar. Wat is nou een engelse manor zonder een witte dame of een ander huisspook.?Nou ja, het feit dat er 2 of 3 eigenaars zijn omgekomen maakt het wel luguber vind ik. Je hebt vriendelijke huisspoken en je hebt dingen als klopgeesten enzo.
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:25:

[...]

Dankjewel voor het antwoord! Dit wist ik namelijk niet.. Dus dat kun je niet oplossen door alle ramen tegen elkaar open te zetten?

Ik las ook iets over salie, ik heb wel eens gehoord dat als je vaak nadenkt/bezig bent met bijvoorbeeld geesten, dat je ze dan juist 'op je hals haalt'. Klopt dit? En geldt dit ook voor sfeer?

Liefs, NyuJa want als je over geesten nadenkt geloof je erin en dat bestaan ze, hoe meer je gelooft hoe meer er zijn. Ze zijn alleen bij jou want bij mij hebben ze niks te zoeken. Ik zet gewoon een raam open elke dag
je hebt ook nog geestelijken die bestaan wel
Mijn huis reinigen zou trouwens geen kwaad kunnen maar dat heeft niks met negatieve energieën te maken maar alles met mijn gebrek aan energie.
Meds je bent een coole vrouw. Nu weten we het wel.
quote:sweetsalsa schreef op 30 april 2010 @ 21:19:

Mocht TO geinteresseerd zijn in een mailadres van deze persoon, kun je me natuurlijk een bericht sturen (gaat via een angel geloof ik? heb er geen ervaring mee). Ik denk dat hij, als je inderdaad last blijkt te hebben van de energie die is achtergebleven in je huis door deze zelfmoord, je van dienst kan zijn.Ja graag, ik weet ook niet hoe dat werkt. Via een angel....
quote:meds schreef op 30 april 2010 @ 21:26:

[...]

Ja want als je over geesten nadenkt geloof je erin en dat bestaan ze, hoe meer je gelooft hoe meer er zijn. Ze zijn alleen bij jou want bij mij hebben ze niks te zoeken. Ik zet gewoon een raam open elke dagIk zeg niet dat ik er in geloof, maar hoe meer ik eraan denk hoe banger ik wordt brrr.. ga snel weer naar n wat positiever topic hihi
quote:Iwannalive schreef op 30 april 2010 @ 21:27:

Meds je bent een coole vrouw. Nu weten we het wel.Dank je, wat wil je precies zeggen?
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:25:

[...]

Liefs, Nyu

Geestenn en zielen die blijven hangen zijn een onzinverhaal, als iemand dood gaat gaat deze gewoon over, zwervers in die zin bestaan niet.

Wat wel kan gebeuren is dat een energie in je eigen energieveld een soort beeld veroorzaakt waardoor het lijkt alsof je met een 'entiteit'te maken hebt, maar dat komt meestal voor bij mensen die angstig zijn of , inderdaad, heel sterk in die verhalen geloven, maar die nemen in feite zichzelf in het ootje.

Als je gevoelig bent voor sferen dan zal je ze inderdaad ook eerder voelen, dat is logisch en zoals gezegd, gedachten zijn ook energiën dus als mensen in een negatieve spiraal zitten kunnen ze het zichzelf inderdaad knap lastig maken.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:32:

[...]

Geestenn en zielen die blijven hangen zijn een onzinverhaal, als iemand dood gaat gaat deze gewoon over, zwervers in die zin bestaan niet.

Wat wel kan gebeuren is dat een energie in je eigen energieveld een soort beeld veroorzaakt waardoor het lijkt alsof je met een 'entiteit'te maken hebt, maar dat komt meestal voor bij mensen die angstig zijn of , inderdaad, heel sterk in die verhalen geloven, maar die nemen in feite zichzelf in het ootje.

Als je gevoelig bent voor sferen dan zal je ze inderdaad ook eerder voelen, dat is logisch en zoals gezegd, gedachten zijn ook energiën dus als mensen in een negatieve spiraal zitten kunnen ze het zichzelf inderdaad knap lastig maken.jee zo had ik het nog niet bekeken
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:32:

[...]

Als je gevoelig bent voor sferen dan zal je ze inderdaad ook eerder voelen, dat is logisch en zoals gezegd, gedachten zijn ook energiën dus als mensen in een negatieve spiraal zitten kunnen ze het zichzelf inderdaad knap lastig maken.Dus kan het ook zomaar zijn dat diegene geen last heeft van een negatieve energie, maar dat diegene de negatieve energie zelf 'heeft gemaakt'?
Voor een reinigingsritueel hoef je niet perse iemand in te huren, je kunt het gewoon zelf doen zoals ik al schreef.

Antwoord op een eerdere vraag, als jij je open stelt voor geesten nodig je ze zelf uit. Als je je er niet voor openstelt, kunnen ze ook niet bij je komen.

Veel zit tussen je oren/gedachten.

Maar energieën bestaan zeker.

Toen mijn huis te koop stond (ik woonde er met negatief ingestelde vriend) heb ik zelfs steeds geprobeerd om er juist een goede sfeer te creëren en bewust blije gevoelens opgeroepen vlak voor er een bezichtiging was en de ramen geopend zodat de negatieve energie, mocht die er zijn, eruit te laten. En energieën bestaan zeker, want op de dag dat de mensen die het huis hebben gekocht waren geweest om te kijken, stond ik op een gegeven moment nadat ze waren vertrokken op een bepaalde plek in mijn toenmalige huis en ik 'wist' dat die mensen het gingen kopen (ik had ze niet gezien). VOlgens mij heb ik toen hun energie opgevangen. Want het kwam ook uit.

Alles is energie. Je moet er juist mee leren werken om het in je voordeel te gebruiken.
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:36:

[...]

Dus kan het ook zomaar zijn dat diegene geen last heeft van een negatieve energie, maar dat diegene de negatieve energie zelf 'heeft gemaakt'?ja, dat kan.
Meds, hoe kan het dat jij bij dit soort onderwerpen juist altijd om het hardst roept dat het niet waar is?

Wat jij zegt is wat ik zeg: pas als het wetenschappelijk is bewezen geloven mensen iets. Zwarte gaten, kanker, een ronde aarde, voordat ze waren bewezen waren ze er wel.

Dus iets wat nog niet is bewezen, kan er wel zijn.

Ik weet het niet zeker, maar kan alleen uit ervaring spreken. Dat heeft gemaakt dat ik erin ben gaan geloven. Ik was ook zo nuchter als wat een paar jaar geleden.

En jij weet het ook niet zeker. Want niemand weet het zeker. En als iemand heel hard roept dat hij het zeker weet, is dat volgens mij vooral om zichzelf ergens van te overtuigen.
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:29:

[...]

Ik zeg niet dat ik er in geloof, maar hoe meer ik eraan denk hoe banger ik wordt brrr.. ga snel weer naar n wat positiever topic hihiDan moet je snel naar Goedkoop Flavo-C Serum

De domste spammer die ik ooit op het forum heb gezien.
quote:sweetsalsa schreef op 30 april 2010 @ 21:40:

Meds, hoe kan het dat jij bij dit soort onderwerpen juist altijd om het hardst roept dat het niet waar is?

Wat jij zegt is wat ik zeg: pas als het wetenschappelijk is bewezen geloven mensen iets. Zwarte gaten, kanker, een ronde aarde, voordat ze waren bewezen waren ze er wel.

Dus iets wat nog niet is bewezen, kan er wel zijn.

Ik weet het niet zeker, maar kan alleen uit ervaring spreken. Dat heeft gemaakt dat ik erin ben gaan geloven. Ik was ook zo nuchter als wat een paar jaar geleden.

En jij weet het ook niet zeker. Want niemand weet het zeker. En als iemand heel hard roept dat hij het zeker weet, is dat volgens mij vooral om zichzelf ergens van te overtuigen.Maar de overtuiging dat het niet kan, gepaard met een positieve instelling, werkt wel.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:38:

[...]

ja, dat kan.

Mag ik vragen wat ervoor heeft gezorgd dat jij hier zoveel verstand van hebt (afgaande op je posts)?

Liefs Nyu
quote:liubi schreef op 30 april 2010 @ 21:25:

[...]

Nou ja, het feit dat er 2 of 3 eigenaars zijn omgekomen maakt het wel luguber vind ik. Je hebt vriendelijke huisspoken en je hebt dingen als klopgeesten enzo.

ja hallo, dat manor is uit de 16e eeuw, lijkt mij vrij logisch dat er wat mensen zijn overleden in dat huis.

Dat verhalen de rondte gaan dat dat onder 'verdachte' omstandigheden ging, maakt het natuurlijk een echte manor.

ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat er ook een aantal mensen zijn overleden in mijn huis (van een halve eeuw later) en ben stiekem wel benieuwd hoe en wat enzo, dat maakt dit huis juist zo interessant voor mij.
quote:Nyu schreef op 30 april 2010 @ 21:42:

[...]

Mag ik vragen wat ervoor heeft gezorgd dat jij hier zoveel verstand van hebt (afgaande op je posts)?

Liefs NyuIn de loop van mijn hele leven heel veel opgepikt van veel mensen die me wel en niet iets konden leren.De laatsten waren ook heel belangrijk
Ik zou mij eerder een moment druk maken over de triestheid van het verhaal .

Iemand die tot wanhoop was gedreven, maar ook wat waarschijnlijk achter heeft gelaten is. En daarmee bedoel ik niet wat er in nog in dat huis rondhang (daar geloof ik persoonlijk niet in.) Maar een vrouw, kinderen?

En daarna gaat het leven verder, kennelijk wilde de achterblijvers van de herinnering af, dus zou ik die klus gaan klaren.

Likje verf, poetsen , opknappen en hup! ik breng de nieuwe herinnering er in.

Niet zozeer voor hun trouwens, maar voor mijzelf.

Want het huis heeft kennelijk heel veel potentie voor je gehad, immers kocht je het.

Focus je daar op en verlies je niet in het verleden van een huis.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 21:45:

[...]

In de loop van mijn hele leven heel veel opgepikt van veel mensen die me wel en niet iets konden leren.De laatsten waren ook heel belangrijk Dankjewel, doe je toevallig ook iets met Feng-Shui?
quote:borderwalk schreef op 30 april 2010 @ 21:42:

[...]

Dan moet je snel naar Goedkoop Flavo-C Serum

De domste spammer die ik ooit op het forum heb gezien.Dankjewel! Het heeft absoluut geholpen zoveel domheid..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven